Minidokumentär: så skapade Rare Perfect Dark

Robot
Releasehästryttare
Minidokumentär: så skapade Rare Perfect Dark

Jag gjorde misstaget att köpa xbox 360 versionen, fy fan vilket dåligt spel

Medlem

Ett nytt PD skulle inte vara fel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vad är det för upphottad grafik de kör med?

Inaktiv

Var underhållande

Medlem
Skrivet av Devan:

Jag gjorde misstaget att köpa xbox 360 versionen, fy fan vilket dåligt spel

Jag har 360versionen och tycker det är skitkul att lira deathmatch med polarna. Precis samma känsla som när vi spelade på 64 för en herrans massa år sen, "sluta ghosta!" är fortfarande vanligaste kommentaren.

Kom för övrigt på att du kanske inte menade arkadversionen av N64originalet utan det 360exklusiva spelet vilket jag inte spelat.

Medlem
Skrivet av Devan:

Jag gjorde misstaget att köpa xbox 360 versionen, fy fan vilket dåligt spel

Tråkigt att höra, funderar på att skaffa Xbox one endast för det spelet. Vad är det som var dåligt tycker du?

Avstängd
Skrivet av abso:
Skrivet av Devan:

Jag gjorde misstaget att köpa xbox 360 versionen, fy fan vilket dåligt spel

Tråkigt att höra, funderar på att skaffa Xbox one endast för det spelet. Vad är det som var dåligt tycker du?

Om det tekniska så får man tänka på att det var 2000 det kom.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Vad är det för upphottad grafik de kör med?

Det är från arkadversionen som släpptes för några år sedan på xbox live/marketplace (som är en HD update på N64-originalet). Mycket kul att spela igenom även idag ifall man spelade N64:a versionen när det begav sig

Medlem

Saknar Rare

Ge mig ett nytt Diddy Kong Racing!!!!

Medlem

Intressant, men känns som att många av dessa utvecklare som var stora på 80-90 talet mest dött ut nu?
Har dom verkligen inget annat att göra en dokumentär om än ett 15 år gammalt spel?

Känns som att RARE inte släppt nått vettigt de 10 senaste åren?
Samma sak med ID... Absolut, quake och doom kommer alltid ha ett speciellt ställe i mitt hjärta, men nästa gång jag ser han Romero göra nån intervju eller liknande gällande doom så kommer jag fan flippa ur. Vad har han gjort de senaste 20 åren?

Vart vill jag komma? Jo dessa bolag och folk var ju bra back in teh days, men tyvärr känns det inte som att dom hängt med i utvecklingen?

Medlem

Orginalet (och Xbox Live Arcade-upphottningen av det) rockar, men uppföljaren föll mig aldrig riktigt i smaken...


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar