Server LAG i Black OPS III

Medlem
Server LAG i Black OPS III

Hej alla glada laxar.

Varför finns det ingen information om vad som är fel på spelet?
Hittar inga som berättar vad som görs åt problemet.
Men alla som jag pratar med i spelet svär åt den dåliga anslutningen man får till servrarna.
Ping på 400 är inget ovanligt för att nästa stund vara nere på 30 igen.
Varför är det ingen som tar upp det här? Det är ju ett stort problem då man inte kan spela spelet i multiplayer.
Nej, det är inte fel på mitt internet eller dator! Fortfarande ligger inte felet hos mig. Näe inte ändrat sig ännu. Ja! det är server problem.

Vad är det för fel på Black OPS III??

Medlem

det är CoD ?

Nää man det är väl allmänt känt (jag har aldrig spelat ett cod spel) att Activision kör sin största fokus där spelet säljer bäst (usa på konsoll) och att servers/p2p lösningarna inte funkar så bra där flera olika länder spelar tillsammans

Medlem

Ingen aning, det nämns men aldrig haft något större problem med lagg i något cod spel. Mer än någon enstaka p2p server som man bara kunde byta ifrån. I black ops 3 är vissa dagar ospelbara andra dagar inga som helst problem.

Medlem
Skrivet av qwail:

Ingen aning, det nämns men aldrig haft något större problem med lagg i något cod spel. Mer än någon enstaka p2p server som man bara kunde byta ifrån. I black ops 3 är vissa dagar ospelbara andra dagar inga som helst problem.

Jag spelar pa ps4 och det ar katastrof.

Det ar bara att kolla killcam efter att man dor. Fienden ser nastan alltid en annan verklighet an en sjalv. pa ens egen skarm kan man vara langt bakom ett horn men pa fiendens skarm sa ar man fortfarande inom synfaltet.

Samma sak med traff registrering, kan panga in sa man hor att man traffar 3 gngr sen dor man o kollar killcam dar kanske 1 traff registrerats hos motstandaren.

Tror det ar varre pa konsol eftersom det ar p2p men det ar fan sjukt. 2015.

Har inte alls samma problem med andra spel sa det maste vara en kass natkod + nagot mer.

Forsoker fortfarande att ge det en chans da jag tycker sw battlefront ar alldeles for enkelt (avskalat) och blev langtrakigt valdigt snabbt, men borjar verkligen trottna, inte kul nar folk inte spelar med samma forutsattningar, jag antar att deras lag compensation kan ha nagot att gora med dessa problem i bo3 ocksa..

Vantar pa overwatch nu eller kanske 2k;s battleborne, bf 5 kanske.
Om nagon har tips pa roliga fps till ps4 sa skulle det uppskattas!

Medlem

På pc är det ett skämt på xbox one så är det mycket bättre och trött på alla dåliga ursäkter.

Man kan tycka efter alla versioner av cod med detta system att dom fattar det inte är bra, men jag har lärt mig min läxa 100% till nästa gång

Glad jag köpte det för en billig penning hade blivit bra mycket mer tjurig om det varit full pris,för spelet utöver nät strulet är sjukt kul.

Men jag har gett upp på spelet lägger min tid på spel som funkar händafter, Har dessutom verfierat 10ggr om att felet inte är lokalt hos mig.

tacka vet jag dedikerade server samt där man får välja vilken man vill spela på.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar