Direkt från World of Warcraft: Legion-alphan – gameplay med nya klassen demon hunter

Robot
Direkt från World of Warcraft: Legion-alphan – gameplay med nya klassen demon hunter
Medlem
Direkt från World of Warcraft: Legion-alphan – gameplay med nya klassen demon hunter

Säger varken bu eller bä om expansionen i sig men, svart stenigt och grått med massa grönt neonslem, har de helt tappat fantasin? Känns som att de snart kan döpa om wow till Black, grey and greenslime craft.

Medlem

De där klippet påminde mig varför jag slutade med WoW. Usch så trist... ALLT är!

Medlem
Skrivet av Komured:

Säger varken bu eller bä om expansionen i sig men, svart stenigt och grått med massa grönt neonslem, har de helt tappat fantasin? Känns som att de snart kan döpa om wow till Black, grey and greenslime craft.

Snacka om ovetande hehe, dom är på en planet det är start zonen för dh:s

så ser inte expansionen ut i helhet nej

Medlem

Been there, done that, don't dare to go back

Medlem

Wtf? Är det två surfbrädor han har i händerna?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Den där laggande videon var verkligen i världsklass. Bra jobbat fz.

Medlem
Skrivet av clappen:

Den där laggande videon var verkligen i världsklass. Bra jobbat fz.

Kan ju också vara så att det är en överfull start zone i beta-testen som laggar?

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av clappen:

Den där laggande videon var verkligen i världsklass. Bra jobbat fz.

Kan ju också vara så att det är en överfull start zone i beta-testen som laggar?

Men det laggade ju även när han var i Character Select.

Medlem
Skrivet av mickemat:

De där klippet påminde mig varför jag slutade med WoW. Usch så trist... ALLT är!

Skrivet av meat4u:

Been there, done that, don&#039;t dare to go back

Ok då vet vi, jag har alltid undrat.

Medlem

Jahapp, verkar som att Blizzard återigen får mig att återvända till WoW en liten stund.

Denna klass vill jag garanterat levla upp med!

Medlem

Förstår inte riktigt varför de kallar denna start zon en "beta". Det var exakt denna "demo" de använde på blizzcon, färdig på 40-50 min beroende på hur fort du gör det. En beta/alpha eller whatever är till för att pröva saker, reporta buggar med mera. Och detta "demo" är ALLT som finns? (Just nu dvs)

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av Komured:

Säger varken bu eller bä om expansionen i sig men, svart stenigt och grått med massa grönt neonslem, har de helt tappat fantasin? Känns som att de snart kan döpa om wow till Black, grey and greenslime craft.

Snacka om ovetande hehe, dom är på en planet det är start zonen för dh:s

så ser inte expansionen ut i helhet nej

Tyckte det blev för mycket av denna färg palett redan när TBC expansionen kom. Skulle inte förvåna mig ett dugg om de dessutom tar med en zon eller 2 som är ljusgrå och lila/rosa.

Klart som korvspad jag fattar att inte hela expansionen ser ut så där. Jag har spelat wow sen början på 2004 fram tills 2011 så lite koll på att de har mer än en zon har jag nog allt.

Medlem
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av Ender:
Skrivet av clappen:

Den där laggande videon var verkligen i världsklass. Bra jobbat fz.

Kan ju också vara så att det är en överfull start zone i beta-testen som laggar?

Men det laggade ju även när han var i Character Select.

Om man tittar mer än dom första 20 sekunderna så försvinner lagget.

Medlem
Skrivet av Kakaff:
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av Ender:
Skrivet av clappen:

Den där laggande videon var verkligen i världsklass. Bra jobbat fz.

Kan ju också vara så att det är en överfull start zone i beta-testen som laggar?

Men det laggade ju även när han var i Character Select.

Om man tittar mer än dom första 20 sekunderna så försvinner lagget.

Du menar efter de första 56 sekunderna.

Medlem

Såg rätt kul ut, blir nog till att aktivera Wow igen för 1-2 månader när expansionen kommer så man kan questa igenom nya zonerna. Raids o sånt orkar jag inte med.

1
Skriv svar