Telltales Game of Thrones får en andra säsong

Robot
Telltales Game of Thrones får en andra säsong
Medlem
Telltales Game of Thrones får en andra säsong

Inte alls nöjd efter skräpet som var Säsong 1, Avsnitt 6.

Det hade varit en bra nyhet om man fokuserat på en helt annan familj, helt andra karaktärer men efter S1;E6 så får jag bara en dålig smak i munnen eftersom ingenting jag gjorde påverkade slutet öht. Fanns några ljusglimtar i S1, E6 men ingenting som får mig att desperat vilja önska en till säsong, framför allt inte om de förväntar mig att betala för den.

Medlem

Jag var också grymt besviken kändes som om slutet ändrades i sista sekunden så att man skulle kunna mjölka ut en till säsong.

Medlem
Skrivet av JonathanRL:

Inte alls nöjd efter skräpet som var Säsong 1, Avsnitt 6.

Det hade varit en bra nyhet om man fokuserat på en helt annan familj, helt andra karaktärer men efter S1;E6 så får jag bara en dålig smak i munnen eftersom ingenting jag gjorde påverkade slutet öht. Fanns några ljusglimtar i S1, E6 men ingenting som får mig att desperat vilja önska en till säsong, framför allt inte om de förväntar mig att betala för den.

Är kanske därför Walking Dead är bättre än många andra spel av Telltale. Man vet inte allt som kommer hända och man känner inte karaktärerna. Med GOT vet man vem alla är och hela storyn.

Hade kanske varit roligare om man hade fått följa med en bra bit innan Robert blev kung. Karaktärer och berättelser man inte känner till.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

tales from the borderlands : (

Medlem

The Wolf Amongs Us: Season 2. Tack


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Mer Wolf Amongs us, Borderlands och Monkey Island så är jag nöjd. Håller med övriga att sista avsnittet var poop plus så sög alltid rörande King's landing.

Medlem

Vill ha mer av The wolf among us. Bästa av de nya telltale spelen so far. Inte hunnit spela klart Game of thrones än dock.

1
Skriv svar