Då släpps Beyond: Two Souls och Heavy Rain till Playstation 4

Robot
Då släpps Beyond: Two Souls och Heavy Rain till Playstation 4
Medlem
Då släpps Beyond: Two Souls och Heavy Rain till Playstation 4

Missade Beyond innan PS3an åkte ut för att lämna plats åt 4an. Så detta ser jag fram emot! Woohoo!

Medlem

Yeees! Hoppades på dessa titlar nya generationen, hade xbox förra gen, så fick ju aldrig chansen!

Medlem

Spelat båda och njöt av varje sekund - Heavy Rain kanske aningen bättre av de båda. Kan inte annat än att rekommendera dessa för de som inte spelat de ännu.

KoP
Medlem

Kan dom inte bara göra PS4'an bakåtkompatibel så dom som redan äger spelen kan spela dem utan någon merkostnad på PS4'an? :/

Medlem

Heavy Rain är det klart bättre spelet. Beyond Two Souls har fantastiskt imponerande grafik på PS3 och vissa starka avsnitt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Blir ett köp av båda fysiskt. Grymma spel som förtjänar att finnas i bokhyllan.

Medlem
Skrivet av KoP:

Kan dom inte bara göra PS4'an bakåtkompatibel så dom som redan äger spelen kan spela dem utan någon merkostnad på PS4'an? :/

Det är tyvärr i princip omöjligt eftersom PS3an har en helt annorlunda processorarkitektur än både PS4an och datorer

Medlem
Skrivet av KoP:

Kan dom inte bara göra PS4'an bakåtkompatibel så dom som redan äger spelen kan spela dem utan någon merkostnad på PS4'an? :/

Frågan är om spelen blir mycket snyggare. Är redan riktigt snygga på PS3 och blir det bara portningar tror jag inte det kommer vara speciellt stor skillnad.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Heavy Rain var riktigt kul men Beyond kändes som inte mkt mer än en tech demo maskerad som ett spel. Usch det var verkligen inget för mig.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar