Dagens rysning presenteras av Mass Effect: Andromeda

Robot
Dagens rysning presenteras av Mass Effect: Andromeda
Medlem
Dagens rysning presenteras av Mass Effect: Andromeda

Spelade upp den på TV'n för frugan, det kom glädjetårar. Inte många titlar som kan få en att känna så.

Medlem

Wow detta gav mig rysningar, påminde väldigt mycket om Interstellar teasern.

Medlem

Japp. Trodde inte att jag skulle det, men ryste i slutet.

Signing off...

Medlem

Ser fram emot detta mer än Fallout 4

Medlem

Fan ny började jag sakna min Femshep!

Medlem

Skulle inte Andromeda vara ett helt nytt kapitel i Mass Effect sagan? Utan någon som helst koppling till Shepard?

Medlem
Skrivet av kaealy:

Skulle inte Andromeda vara ett helt nytt kapitel i Mass Effect sagan? Utan någon som helst koppling till Shepard?

Jo, det är väl därför hon säger signing off i slutet, lämnar över till en ny era:)

Relik 📜

Ska jag tolka fritt sitter Förfäderna Till Spelaren på skeppet där, som seglar iväg mot Andromeda någon gång post-ME3. Där tar sedan nästa story vid.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Den där musiken i slutet alltså.... Mysigt och gott. Man förundras och tänker på Universum. Andra galaxer. Raser. Så vackert.

Jag är väl en av få som gillade slutet i ME3 med extended cut.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Den där musiken i slutet alltså.... Mysigt och gott. Man förundras och tänker på Universum. Andra galaxer. Raser. Så vackert.

Jag är väl en av få som gillade slutet i ME3 med extended cut.

Tyckte det var helt ok jag med, vissa saker var kanske lite otydliga och så men generellt så tycker jag om det!

Medlem
Medlem

Oh yes. Yes please yes!!

Releasehästryttare
Skrivet av Morlizer:

Spelade upp den på TV'n för frugan, det kom glädjetårar. Inte många titlar som kan få en att känna så.

Du har en fru som gillar spel, vilken reallity lever du i ?

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Morlizer:

Spelade upp den på TV'n för frugan, det kom glädjetårar. Inte många titlar som kan få en att känna så.

Du har en fru som gillar spel, vilken reallity lever du i ?

Morlizer nämnde dock aldrig att det var frugan hans som fick glädjetårar


signatur
Medlem

den var väl ok


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Morlizer:

Spelade upp den på TV'n för frugan, det kom glädjetårar. Inte många titlar som kan få en att känna så.

Du har en fru som gillar spel, vilken reallity lever du i ?

Min fru sitter och spelar Dragon Age: Inquisition just i denna stund...är nog inte så ovanligt med spelande fruar...

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Morlizer:

Spelade upp den på TV'n för frugan, det kom glädjetårar. Inte många titlar som kan få en att känna så.

Du har en fru som gillar spel, vilken reallity lever du i ?

Min fru väntar ängsligt på Fallout 4, kan ju inte direkt vara något ovanligt nu för tiden?

Medlem
Skrivet av Komured:
Skrivet av kaealy:

Skulle inte Andromeda vara ett helt nytt kapitel i Mass Effect sagan? Utan någon som helst koppling till Shepard?

Jo, det är väl därför hon säger signing off i slutet, lämnar över till en ny era:)

Finns ju spel och filmer tidigare som använt den frasen och de personerna som sagt det har varit en del av story:n. Så jag personligen ser inte det som någon direkt bra indikator på att så skulle vara fallet.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Komured:
Skrivet av kaealy:

Skulle inte Andromeda vara ett helt nytt kapitel i Mass Effect sagan? Utan någon som helst koppling till Shepard?

Jo, det är väl därför hon säger signing off i slutet, lämnar över till en ny era:)

Finns ju spel och filmer tidigare som använt den frasen och de personerna som sagt det har varit en del av story:n. Så jag personligen ser inte det som någon direkt bra indikator på att så skulle vara fallet.

Ja du får väl ta utvecklarnas ord för det istället då. Övertygad om att Shepard signing out betyder just det.

Medlem

happ då började man en ny genomspelning av de befintliga XD

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Morlizer:

Spelade upp den på TV'n för frugan, det kom glädjetårar. Inte många titlar som kan få en att känna så.

Du har en fru som gillar spel, vilken reallity lever du i ?

Ehh.. den verkliga verkligheten?
"Tjejer spelar jö inte spel" <- DET är fantasivärlden.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Komured:
Skrivet av kaealy:

Skulle inte Andromeda vara ett helt nytt kapitel i Mass Effect sagan? Utan någon som helst koppling till Shepard?

Jo, det är väl därför hon säger signing off i slutet, lämnar över till en ny era:)

Finns ju spel och filmer tidigare som använt den frasen och de personerna som sagt det har varit en del av story:n. Så jag personligen ser inte det som någon direkt bra indikator på att så skulle vara fallet.

Jane Shepard är en legend och älskad av många spelare... Att ha med hennes röst som hyllning till Andromeda's karaktärer är naturligtvis bara ett sätt för oss fans att känna oss hemma. Det är ju för tusan lyckoönskningar till de som lämnar galaxen, dvs, hon följer inte med. Uppdraget kan ju ha börjat långt innan Mass Effect 1 men de kommer fram till Andromeda flera år efter Mass Effect 3. Exakt hur det kommer att funka vet jag inte, men är rätt säkerpå att Shepard inte kommer vara med i fler former än "historiska klipp" eller liknande.

Medlem
Skrivet av Purris:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Komured:
Skrivet av kaealy:

Skulle inte Andromeda vara ett helt nytt kapitel i Mass Effect sagan? Utan någon som helst koppling till Shepard?

Jo, det är väl därför hon säger signing off i slutet, lämnar över till en ny era:)

Finns ju spel och filmer tidigare som använt den frasen och de personerna som sagt det har varit en del av story:n. Så jag personligen ser inte det som någon direkt bra indikator på att så skulle vara fallet.

Jane Shepard är en legend och älskad av många spelare... Att ha med hennes röst som hyllning till Andromeda's karaktärer är naturligtvis bara ett sätt för oss fans att känna oss hemma. Det är ju för tusan lyckoönskningar till de som lämnar galaxen, dvs, hon följer inte med. Uppdraget kan ju ha börjat långt innan Mass Effect 1 men de kommer fram till Andromeda flera år efter Mass Effect 3. Exakt hur det kommer att funka vet jag inte, men är rätt säkerpå att Shepard inte kommer vara med i fler former än "historiska klipp" eller liknande.

Skulle tro att de skickas iväg innan 3:an som ett försök att bevara mänskligheten(kanske andra också) om Shepard skulle misslyckas med att förstöra Reapers.

Medlem
Skrivet av Purris:
Skrivet av Devan:
Skrivet av Morlizer:

Spelade upp den på TV&amp;amp;amp;#039;n för frugan, det kom glädjetårar. Inte många titlar som kan få en att känna så.

Du har en fru som gillar spel, vilken reallity lever du i ?

Ehh.. den verkliga verkligheten?
"Tjejer spelar jö inte spel" &lt;- DET är fantasivärlden.

Håller med. Även om vi inte är gifta utan bara sambos sen 20 år tebax.

Medlem

Träffade min fru genom World of Warcraft så det är inte direkt jätteovanligt med tjejer som spelar.

Medlem

Yeap, rysningar. Fick mig att sakna ME-universumet igen, vilket jag inte gjort sedan den stora besvikelsen.

Medlem

Jennifer Hale:s röst är verkligen hjärtskärande känslomässigt kraftfull. Lyssna också på Malukahs hyllning till Mass Effect-sagan:

1
Skriv svar