Se kvällens stora Playstation-event live!

Robot
Se kvällens stora Playstation-event live!

Playstations framtid avslöjas i kväll, du ser allt live på FZ.

#sony, #the-last-of-us-2, #no-mans-sky, #heavy-rain, #quantic-dream, #the-last-guardian


Medlem
Se kvällens stora Playstation-event live!

Jag orkar inte kolla på sånt här. Se nu till att ni på Fz kollar upp allt viktigt och skriver ner det.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Då kanske man kan äntligen få spela Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots och klara hela serien

Avstängd

Last of Us 2!!!!!!! Kan knappt andas!!!!

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Last of Us 2!!!!!!! Kan knappt andas!!!!

Det är bara vad FZ önskar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

EA har lovat en Battlefront trailer idag. Undrade vart och vilken tid den skulle släppas, detta event verkar troligast.

Medlem

Hade inte ps4an redan sin bakåtkompatibilitet med playstation now?

Och vilken entusiastisk publik de hade.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Att The Last of Us 2 kommer förr eller senare är knappast någon nyhet.. Är rätt givet


signatur

AYY LMAO

Medlem

är det bara jag eller ser spelutvecklare ut som aliens som försöker klä sig och se ut som en människa?

Medlem

men shit vad cartoonish Uncharted såg ut

Inte så överraskad över något.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Until Yawn: Rollercoaster edition, för folk som inte gillar att spela spel!


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Speljournalister ser tydligen jävligt ointresserade ut.

Medlem

Vilken besvikelse , var inte mycket nytt. Det som var nytt var väldigt ointressant och intetsägande.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Vilken besvikelse , var inte mycket nytt. Det som var nytt var väldigt ointressant och intetsägande.

What!? Fanns det verkligen inget som fick intresserad?. Vad gillar du för spel

Medlem
Skrivet av esset:
Skrivet av EpicGoblin:

Vilken besvikelse , var inte mycket nytt. Det som var nytt var väldigt ointressant och intetsägande.

What!? Fanns det verkligen inget som fick intresserad?. Vad gillar du för spel

Det som jag tycker var intressant, var redan spel vi fått se innan, som horizon zero dawn, SFV, och uncharted 4. Sedan fanns det spel som såg intressanta ut, men tror inte de skulle vara något för mig. Dreams var väl det enda som kanske kunde locka mig till ett köp.

Medlem

Playstation Now får gärna besöka Sverige nu! Last of us 2, Horizon Zero Dawn och Quantic Dreams nya titel är jag hypad över!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

1
Skriv svar