Se Starcraft 2: Legacy of the Voids mastiga öppningsfilm!

Robot
Se Starcraft 2: Legacy of the Voids mastiga öppningsfilm!
Gnällkuk
Se Starcraft 2: Legacy of the Voids mastiga öppningsfilm!

Helt ointresserad avspelet men efter att ha sett trailern...när kommer filmen?! )


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

oXo
Medlem
Medlem

Tappade starcraft lite, blev så jäkla komplex alltihop, dock ett grymt spel!

Medlem

Grym trailer, blir säkert en skoj singelplayer att köra, samt kärt återseende av bronze league för mig efter ett års uppehåll
Hösten blir dock sprängfylld, Battlefront och Knights of the Fallen Empire ska ju också spelas...

Medlem

Blir som vanligt sjukt sugen, blir nog som vanligt att jag köper spelet och spelar igenom kampanjen.

Medlem

Ska inte se filmen, ska inte se filmen, ska inte se filmen, ska inte se filmen!

Varför envisas dem med att släppa öppningsfilmen en månad innan? Den vill man ju se först när man har spelet.


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv

Blizzard vet verkligen hur man gör riktigt bra trailers! Givet köp!

Medlem

Jag har länge sagt jag skall förboka Legacy of the Void digital deluxe edition men eftersom den bara finns via Blizzard för 59.99 euro så är det lite dyrt. Men jag säger lätt värt för Blizzard är en av alldeles för få riktiga PC älskare. Och såna stöttar jag gladeligen med lite lite i överpris!

Blizzards cinematics har alltid varit bästa som gjorts.... Rysningar.. Tårar...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

För mycket a-move för min smak när det gäller multiplayer, men samtliga campaigns har varit kanonkul att nöta igenom! Blir lätt ett köp!

Medlem

kanske man börjar bli avdankad av Blizzard, men den där cinematicen sa ingenting. Hade hoppats på mer dialog.

Snyggt gjord i vilket fall, men skulle nog passat bättre som en cutscene i själva spelet mellan banorna.

Nu har jag gnällt klart

Inaktiv

ser mest fram emot ordentlig multiplayer pvp

Medlem

Jag kommer definitvt att köpa det. Spelar fortfarande Heart of the Swarm.

Jag gillar personligen inriktningen de har tagit med multiplayer i Legacy of the Void. Passar min spelstil, tror jag. Men ibland kan det vara problematiskt att lyssna och anpassa sig till sina spelare för mycket.

Jag tror inte att vi aktiva Starcraft-spelare kommer att bli besvikna. Däremot tvivlar jag starkt på att de kommer att kunna locka till sig de stora MOBA-massorna. Trots att de egentligen borde vara potentiella RTS-spelare.

Medlem
Skrivet av drakon64:

Jag kommer definitvt att köpa det. Spelar fortfarande Heart of the Swarm.

Jag gillar personligen inriktningen de har tagit med multiplayer i Legacy of the Void. Passar min spelstil, tror jag. Men ibland kan det vara problematiskt att lyssna och anpassa sig till sina spelare för mycket.

Jag tror inte att vi aktiva Starcraft-spelare kommer att bli besvikna. Däremot tvivlar jag starkt på att de kommer att kunna locka till sig de stora MOBA-massorna. Trots att de egentligen borde vara potentiella RTS-spelare.

Tror inte att 1v1 spelen har nån chans att hämta tillbaka spelare från 5v5 spel såsom cs, Moba spel etc. Är mer underhållning för dom flesta när det är mera spelare i action som samarbetar

Medlem

Redan förbokat och spelat Prologen, ser fram emot släppet!


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem
Skrivet av abso:
Skrivet av drakon64:

Jag kommer definitvt att köpa det. Spelar fortfarande Heart of the Swarm.

Jag gillar personligen inriktningen de har tagit med multiplayer i Legacy of the Void. Passar min spelstil, tror jag. Men ibland kan det vara problematiskt att lyssna och anpassa sig till sina spelare för mycket.

Jag tror inte att vi aktiva Starcraft-spelare kommer att bli besvikna. Däremot tvivlar jag starkt på att de kommer att kunna locka till sig de stora MOBA-massorna. Trots att de egentligen borde vara potentiella RTS-spelare.

Tror inte att 1v1 spelen har nån chans att hämta tillbaka spelare från 5v5 spel såsom cs, Moba spel etc. Är mer underhållning för dom flesta när det är mera spelare i action som samarbetar

Ja, det verkar så. Blizzard gör ett litet halvhjärtat försök med mer fokus på 2v2 Archon Mode. Men det kommer nog inte att bli nån hit. Det fanns ju Team Melee i Starcraft 1, och det var det ju ingen som spelade på allvar. Enda anledningen man valde det modet var för att göra 800 units på LAN, vill jag minnas

Jag tror att det kommer vara samma personer som spelar Starcraft 2 nu som kommer att spela Legacy. Plus några stycken extra som köper spelet endast för kampanjen.

MEG
Medlem

Blizzard håller alltid hög kvalitet på sina "filmer", men känns dock som något saknas i denna, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men jag blev inte sugen på att köpa expansionen...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Inget fan av Starcraft, men hade Blizzards cutscenes varit en person hade jag övervägt att lämna fru och barn för denne.

Medlem
Skrivet av abso:

För mycket a-move för min smak när det gäller multiplayer, men samtliga campaigns har varit kanonkul att nöta igenom! Blir lätt ett köp!

vad snackar du om? kampanjerna är A-move, framförallt hots där du bara behöver mass queens och kerrigan för o spela igenom kampanjen på svåraste, i multiplayer blir du överkörd om du bara a-movear förutom i de absolut lägsta ligorna.

Medlem
Skrivet av Mordocai:
Skrivet av abso:

För mycket a-move för min smak när det gäller multiplayer, men samtliga campaigns har varit kanonkul att nöta igenom! Blir lätt ett köp!

vad snackar du om? kampanjerna är A-move, framförallt hots där du bara behöver mass queens och kerrigan för o spela igenom kampanjen på svåraste, i multiplayer blir du överkörd om du bara a-movear förutom i de absolut lägsta ligorna.

Kampanjerna är defenitivt a-move som du säger, men jag syftar mera på att kampanjen är rolig pga av storyn man får spela. Av mina erfarenheter högt i master league räckte det gott och väl att klumpa ihop alla Units i boll och a-move sig till seger. Deathballen krävde knappt nån micro alls☺️

Medlem

Man kan tycka vad man vill om SC2 men Blizzard kan göra trailers =).

Vill man se det bästa av Starcraft 2 så är det Code S i Korea som
har de bästa spelarna och bästa matcherna, här är några länkar:
https://www.youtube.com/user/exp
http://www.twitch.tv/gsl


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Ge mig en film. Nu.

Medlem

Fortfarande relevant för mig. Jag har inte spelat så mycket av MP förutom endel custom games men är alltid intresserad av SP-delen och det är pga den jag köpt WoL och HotS. Kommer definitivt köpa detta med.
Storydrivna RTS är bland det bästa

Medlem

Ahhhh väntan är jobbigt


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Gillade storyn i den första delen, Kör igenom HOTS just nu.

Det är någonting med att köra Starcraft i Singleplayer. det blir liksom aldrig tråkigt och att multiplayern är i class med WC3 skadar ju inte iheller.

Ser fram emot detta., kan du tro!

1
Skriv svar