Varsågod, trial-nycklar till Company of Heroes 2: British Forces!

Robot
Varsågod, trial-nycklar till Company of Heroes 2: British Forces!
Medlem
Varsågod, trial-nycklar till Company of Heroes 2: British Forces!

Man tackar

Medlem

Propagandaspel!

Medlem

Obs, har du preordered så ska du få en nyckel ändå

Medlem

Ah just det ja...

Skrivet av Christoffer B:

Obs, har du preordered så ska du få en nyckel ändå

Du får inte en nyckel - men Company Of Heroes 2 Beta dyker upp. Eller iofs, den finns där redan men om du installerar den så har du automatiskt British Forces.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Visste att det skulle komma amerikanska och brittiska styrkor till Company of Heroes 2.
Men varje gång jag påpekade det så sa någon "Varför skulle det komma till CoH2 för?" "Det är ju Sovjet och Tyskland som är fokus"

Medlem

Om du tyckte Company heroes 1 var roligt, så tveka inte att testa 2:an oxå! Även om du testade 2:an beta, har det blivit mycket bättre sedan dess

20GB nedladdning, ville bara varna


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av totalwarplayer:

20GB nedladdning, ville bara varna

5-10min


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Har testat nu. På båda sidorna, så att säga. I'm not impressed.

Wargame känns mycket mer dynamiskt och utmanande. Dessutom går det att förutse vad respektive enhet kommer att tillföra i striden i Wargame. Här känns det jäkligt random.
Jag beställer in ett gäng Fallskärmsjägare som på papperet äter bäbisar till frukost och kan döda Clint Eastwood med en blick. De skall vara det ultimata infanteriet som någonsin satt sin kängbeklädda fot på slagfältet.

Vad får jag?

Ett gäng apor som i 2 minuter vilt skjuter mot en fiendenhet men som med lite träning kanske skulle kunna träffa en lada innefrån.

Alla enheter känns som de balanserats mot andra enheter och deras beskrivning är som EAs nästa slogan: Tomma löften och utan substans. Låt de bästa enheterna vara svårare att skaffa men istället faktiskt vara mycket bättre än motståndarna. Som det är nu kan du lika gärna beställa in ett kompani malajer.
Och det här verkar genomgående oavsett vilken sida du spelar på. Ingen verkar ha en riktig fördel som du kan lära dig bemästra.

Enda undantaget var Tyskarnas Königstiger. Ett stort monster som praktiskt taget kunde köra igenom vilket hinder som helst och motståndarnas granater studsade som ärtor mot fronten.

Nope, det här var no go för mig.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar