Tales from the Borderlands: Episode 4 – Escape Plan Bravo

Robot
Tales from the Borderlands: Episode 4 – Escape Plan Bravo

Alla bitar faller på plats när Telltales Borderlands-saga närmar sig slutet.


NiC
Medlem
Tales from the Borderlands: Episode 4 – Escape Plan Bravo

Ska spela i helgen!

Medlem

Måste ta mig an del 2 nu

Medlem

Tycket bara att den var lite för kort. eller så var den så trevlig/bra avsnitt att man upplevde det så bara.

Medlem

"See you space cowboy"...

Medlem

så vart går gränsen mellan spel och film? Kan man klassa dessa serier för spel kanske man kan klassa en fullpackad blueray film med massa extra material som alternativa scener och alternativa kameravinklar för ett spel?

Nä ja ska ge det ett försök fasten jag gav upp a wolf among us samt walking dead bara en timme in i storyn. Måste nog se det för va det är å inte försöka lådsas att det är ett spel. "Interaktiv film glasögonen" skall sättas på denna gången så kanske det går bättre. Men just nu fattar jag inte alls grejen med dessa interaktiva filmer lika lite som jag fattar grejen med 3D bio. Behöver nog träna mer på dom bitarna..

Medlem
Skrivet av Jozo:

"See you space cowboy"...

Bara jag som ställde mig upp och gjorde honnör åt skärmen?

Fan vilken spark i skrevet.

Denna serie är antagligen Telltales bästa arbete någonsin, och jag är ledsen att det bara är en del kvar

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Jozo:

"See you space cowboy"...

Bara jag som ställde mig upp och gjorde honnör åt skärmen?

Fan vilken spark i skrevet.

Denna serie är antagligen Telltales bästa arbete någonsin, och jag är ledsen att det bara är en del kvar

Jag blev lite fuktig i ögonen, och det blir jag banne mig inte ofta...

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Jozo:

"See you space cowboy"...

Bara jag som ställde mig upp och gjorde honnör åt skärmen?

Fan vilken spark i skrevet.

Denna serie är antagligen Telltales bästa arbete någonsin, och jag är ledsen att det bara är en del kvar

Jag blev lite fuktig i ögonen, och det blir jag banne mig inte ofta...

kom en tår :'(

Medlem

Ett kul avsnitt förutom en sak:

Rymdpromenad... i vardagskläder?! Kom igen.

Visst, lite space magic hör ju hemma i en scifi-story men det finns gränser, eller? Rätt ut i rymden utan någon EVA-dräkt som skyddar mot förhållandena i rymden? Inget försök till förklaring på hur det går till? Allt som behövs är en scifi-hjälm på huvudet? Haha, kom igen Telltale... Googla på "Space exposure" nästa gång.

Jag höll faktiskt på att stänga av där, det kändes bara så meh... Men självklart fortsatte jag till slut och resten var lysande. Stor plump i protokollet dock och det här var därför svagaste avsnittet hittills. Sorry Telltale, men jag gillar er ändå

FM-guru
F.d. Sisyr

Bara spelat de första två delarna än så länge. Inlett lovande, men jag har bestämt mig för att vänta tills alla episoder är ute så man kan få en enhetlig upplevelse.

Men det är ju kul att spelet verkar leverera.

Medlem
Skrivet av Nemo:

Ett kul avsnitt förutom en sak:

Rymdpromenad... i vardagskläder?! Kom igen.

Visst, lite space magic hör ju hemma i en scifi-story men det finns gränser, eller? Rätt ut i rymden utan någon EVA-dräkt som skyddar mot förhållandena i rymden? Inget försök till förklaring på hur det går till? Allt som behövs är en scifi-hjälm på huvudet? Haha, kom igen Telltale... Googla på "Space exposure" nästa gång.

Jag höll faktiskt på att stänga av där, det kändes bara så meh... Men självklart fortsatte jag till slut och resten var lysande. Stor plump i protokollet dock och det här var därför svagaste avsnittet hittills. Sorry Telltale, men jag gillar er ändå

Håller med, störde mig ganska mycket på det också.

1
Skriv svar