Techland visar mer zombieslakt från expansionen till Dying Light

Robot
Techland visar mer zombieslakt från expansionen till Dying Light
Medlem
Techland visar mer zombieslakt från expansionen till Dying Light

Najs!

Medlem

Älskade Dying Light som absolut är Techlands bästa spel i min mening, grymt mycket mer polerat, mörkare och bättre än Dead Island.

Det jag ogillar är väl mest att det är lite väl forgiving, men ser fram emot expansionen ordentligt. Ogillade dock Co-Op då det snarare sabbade inlevelsen med hur "off" det ser ut när andra spelare gör konstiga snabba moves m.m

Medlem

Jag gillade också Dying Light, mycket mer än Dead Island. Fanns dock ett par saker jag störde mig på, främst att vapnen gick sönder irriterande snabbt.

Medlem

Nice att man får det gratis om man har Season Pass

"Dying Light: The Following will be priced at $14.99, while all Season Pass holders will receive the expansion completely free."


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

1
Skriv svar