Så bygger du det perfekta laget i NHL 16

Robot
Så bygger du det perfekta laget i NHL 16
Medlem
Så bygger du det perfekta laget i NHL 16

Förra året valde jag NHL över Fifa. Vet inte hur jag ska göra i år!

Medlem
Skrivet av bleetzer:

Förra året valde jag NHL över Fifa. Vet inte hur jag ska göra i år!

Why not both?
Inte råd kanske.

För mig blir det nog båda. Det är kul med omväxling. NBA Live 16 ser intressant ut också.

Medlem

Jag vore intresserad av NHL16 om det släpptes till PC. Tänker inte köpa en konsol bara för att få spela det spelet.

Medlem

NHL 15 var en skandal tycker jag, pga att dem gjorde spelet "next-gen" så slaktade dem i stort sett alla game modes, be a pro var extremt värdelöst och man kunde bara välja att bli draftad direkt till NHL, med en overall på 61...

Aldrig varit så extremt besviken på något NHL spel än NHL 15. Ska vänta och se tills lite youtube klipp eller streams kommer upp på spelet innan jag köper ett nytt nästa gång.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

NHL 15 var en skandal tycker jag, pga att dem gjorde spelet "next-gen" så slaktade dem i stort sett alla game modes, be a pro var extremt värdelöst och man kunde bara välja att bli draftad direkt till NHL, med en overall på 61...

Aldrig varit så extremt besviken på något NHL spel än NHL 15. Ska vänta och se tills lite youtube klipp eller streams kommer upp på spelet innan jag köper ett nytt nästa gång.

Vet inte om man ens kan lägga till något mer än vad du redan sagt.. Va extremt besviken också på 15 men efter att man fick testa EASHL i betan så har jag bestämt mig att det blir ett köp även iår likaså med FIFA 16.

Medlem

Såg inget nytt förutom moral-prylen. De stökiga menyerna verkar vara kvar

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

NHL 15 var en skandal tycker jag, pga att dem gjorde spelet "next-gen" så slaktade dem i stort sett alla game modes, be a pro var extremt värdelöst och man kunde bara välja att bli draftad direkt till NHL, med en overall på 61...

Aldrig varit så extremt besviken på något NHL spel än NHL 15. Ska vänta och se tills lite youtube klipp eller streams kommer upp på spelet innan jag köper ett nytt nästa gång.

Jag håller med dig, har dock fått spela NHL16 Betan, och då var det EASHL som var i fokus (typ det enda jag är intresserad av). De har gjort om hur ens gubbe fungerar , men kan bli bra, jag förbokade iaf, behöver min NHL dos

1
Skriv svar