Star Citizen – så testar du Arena Commander helt gratis!

Robot
Star Citizen – så testar du Arena Commander helt gratis!
Medlem
Star Citizen – så testar du Arena Commander helt gratis!

Tack för tipset, nu ska det äntligen provas.

Medlem

hmm jag får "invalid promotion code"

Medlem
Skrivet av kopro:

hmm jag får "invalid promotion code"

Förmodligen pga. att du kopierar koden från texten ovan istället för att skriva in den manuellt, det kommer då med ett litet mellanslag efter koden och den blir ogiltig, tryck bara en gång på Delete tangenten efter att du klistrat in koden så funkar det.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av kopro:

hmm jag får "invalid promotion code"

Förmodligen pga. att du kopierar koden från texten ovan istället för att skriva in den manuellt, det kommer då med ett litet mellanslag efter koden och den blir ogiltig, tryck bara en gång på Delete tangenten efter att du klistrat in koden så funkar det.

testat att skriva också, same shit

Medlem

Funkar att kopiera in för mig .
Något måste du ha missat ?

Medlem

Oh najs, detta måste testas!!

Medlem

Hur lyckas jag få det till datorn.

Medlem
Skrivet av moonstalker:

Hur lyckas jag få det till datorn.

Menar du var man hittar installeraren? Ta en titt här:

https://robertsspaceindustries.com/download

Medlem

Jag är inte den som är den men... Är inte ArenaCommander fortfarande i Alpha och inte i Beta som det står i artikeln?

Medlem
Skrivet av Nocturnal:

Jag är inte den som är den men... Är inte ArenaCommander fortfarande i Alpha och inte i Beta som det står i artikeln?

Tyvärr så blandar dom ju ihop pre-alpha, alpha och beta lite som dom vill hos CIG/RSI så det är nog inte så lätt för journalister som inte är väldigt insatta. Just Arena Commander är dock i Alpha, dvs features läggs fortfarande till men det är inte balanserat och buggfixat.

Medlem

Bara för mig som launchern inte funkar?

Medlem

Funkar inte för mig Heller. Får hoppa ut och in hela tiden för att komma 10 sekunder längre

Medlem
Skrivet av moonstalker:

Funkar inte för mig Heller. Får hoppa ut och in hela tiden för att komma 10 sekunder längre

Hade samma problem men hittade just en fix: https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/277139/s...

Medlem
Skrivet av acke3095:

Bara för mig som launchern inte funkar?

Den laddar inte ner för mig heller, bara skickar ner mig att läsa
patch notes


signatur

MattiAceGaming

Medlem

går det inte att skaffa ett skepp eller ingår det?

Medlem

Jag menar om det ingår i intalleraren?

Medlem

Ahh,nu fattar jag.Glöm bort vad jag skrev:D

Medlem

f-N VILKET JUGERI DET HÄR VA DÅ....iNGENTING FUNKAR....f-N VA DÅLIGT.....kOM INTE MED SAKER SOM INTE FUNKAR......tROR INTE ROBERTS INDUSTRI SKULLE GE UT NÅT GRATIS.....hAN TÄNKER BARA OM PENGAR....

Medlem
Skrivet av bluejava:

f-N VILKET JUGERI DET HÄR VA DÅ....iNGENTING FUNKAR....f-N VA DÅLIGT.....kOM INTE MED SAKER SOM INTE FUNKAR......tROR INTE ROBERTS INDUSTRI SKULLE GE UT NÅT GRATIS.....hAN TÄNKER BARA OM PENGAR....

Vad jiddrar du om? Arena commander är i pre Alpha, klart det finns buggar.

Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:
Skrivet av bluejava:

f-N VILKET JUGERI DET HÄR VA DÅ....iNGENTING FUNKAR....f-N VA DÅLIGT.....kOM INTE MED SAKER SOM INTE FUNKAR......tROR INTE ROBERTS INDUSTRI SKULLE GE UT NÅT GRATIS.....hAN TÄNKER BARA OM PENGAR....

Vad jiddrar du om? Arena commander är i pre Alpha, klart det finns buggar.

Sorry,kom hem ifrån en fest,var lite rund om fötterna..Du har helt rätt,såklart det finns buggar....Ha en bra dag.

1
Skriv svar