Efter succén – Five Nights at Freddy's-skaparen ger haters svar på tal

Robot
Efter succén – Five Nights at Freddy's-skaparen ger haters svar på tal
Medlem
Efter succén – Five Nights at Freddy's-skaparen ger haters svar på tal

"and now that God has blessed me with some success"

Americaaaaa, Americaaaaaaa!

Medlem
Skrivet av Dreijer:

"and now that God has blessed me with some success"

Americaaaaa, Americaaaaaaa!

.. eller bara en troende i vilket jävla land som helst.


signatur

I drank what?

Medlem

Gud var grafikdesignern , har ni inte läst credits?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Gud? Ah du menar han som är ett jävla rövhål all the time. Fuck Gud

Medlem

Moget (inte sarkastisk) svar. Istället för att själv vara otrevlig tillbaka visar han mognad.

...Som vissa FZ användare tydligen inte visar

Medlem

Är väl inget nyhet att många som kommenterar är hormonstinta tonåringar

Medlem

Tycker fortfarande dessa spel är överskattade och rätt tråkiga, alla har ju olika smak.

Medlem

Har aldrig hatat på honom eller spelen. Tycker bara att det är sjukt att han kan hova in så mycket pengar på 4 nästan identiska spel. Förstår inte hur folk kan köpa det så många gånger. På väldigt kort tid med. När komma första ut? Förra året? Känns som det kommit ut en ny var tredje månad. Men kan ju vara jag som har dålig tidsuppfattning.

Aja, tycker iallafall historian i spelen är intressant (inte spelat men kollat på gsme theory klippen)

Medlem
Skrivet av Morknox:

Har aldrig hatat på honom eller spelen. Tycker bara att det är sjukt att han kan hova in så mycket pengar på 4 nästan identiska spel. Förstår inte hur folk kan köpa det så många gånger. På väldigt kort tid med. När komma första ut? Förra året? Känns som det kommit ut en ny var tredje månad. Men kan ju vara jag som har dålig tidsuppfattning.

Aja, tycker iallafall historian i spelen är intressant (inte spelat men kollat på gsme theory klippen)

4 spel på 12 månader. Jo då, din tidsuppfattning är det inge större fel på.

Medlem
Skrivet av Morknox:

Har aldrig hatat på honom eller spelen. Tycker bara att det är sjukt att han kan hova in så mycket pengar på 4 nästan identiska spel. Förstår inte hur folk kan köpa det så många gånger. På väldigt kort tid med. När komma första ut? Förra året? Känns som det kommit ut en ny var tredje månad. Men kan ju vara jag som har dålig tidsuppfattning.

Aja, tycker iallafall historian i spelen är intressant (inte spelat men kollat på gsme theory klippen)

Ska man hata honom eller dom som köper spelen? Om man nu ska hata någon.

Medlem
Skrivet av Morknox:

Har aldrig hatat på honom eller spelen. Tycker bara att det är sjukt att han kan hova in så mycket pengar på 4 nästan identiska spel. Förstår inte hur folk kan köpa det så många gånger. På väldigt kort tid med. När komma första ut? Förra året? Känns som det kommit ut en ny var tredje månad. Men kan ju vara jag som har dålig tidsuppfattning.

Aja, tycker iallafall historian i spelen är intressant (inte spelat men kollat på gsme theory klippen)

Telltale gjorde ju Walking Dead i episod form. Korat årets spel. Inge fel där? Det är ju inte så att han tog fullpris för något av FnaF spelen. Senaste delen kostar €8 på steam. Dom tar runt 2timmar om man är bra. 4 delar, 8timmar, 320kr. ummm rätt bra pris för ett idag minst spelbar tid för ett spel

Medlem

Förstår inte problemet. Gillar man inte spelen, låt bli att köpa. Om det är störande att han är framgångsrik, ignorera hans spel.
Tyvärr har det blivit för mycket gnäll och hat i världen.

Medlem
Skrivet av mh76:

Förstår inte problemet. Gillar man inte spelen, låt bli att köpa. Om det är störande att han är framgångsrik, ignorera hans spel.
Tyvärr har det blivit för mycket gnäll och hat i världen.

Känner som du, vare spel har ju sina förändringar men likjävligt blir inte folk nöjda.

Det var samma grej med Pre-Sequel kritiserat av TotalB, trots spelmekaniska förändringar som låg-gravitation, butt-slam(!), nya intressanta miljöer, ny vapentyp och en story som knyter alla lösa trådar eller som åtminstone ger mer klarhet - är inte bra nog. Det känns som att utvecklaren inte vinner oavsett vad.

"Damn if you do and damned if you dont"


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Morknox:

Har aldrig hatat på honom eller spelen. Tycker bara att det är sjukt att han kan hova in så mycket pengar på 4 nästan identiska spel. Förstår inte hur folk kan köpa det så många gånger. På väldigt kort tid med. När komma första ut? Förra året? Känns som det kommit ut en ny var tredje månad. Men kan ju vara jag som har dålig tidsuppfattning.

Aja, tycker iallafall historian i spelen är intressant (inte spelat men kollat på gsme theory klippen)

Ska man hata honom eller dom som köper spelen? Om man nu ska hata någon.

Tycker inte man ska hata någon. Om folk köper spelen och gillar spelen så är det ju kul för dem, och kul för snubben som gjorde spelen. Förstår mig bara inte på dem som köper alla 4 och gillar dem allihopa. Inget fel på dem, jag skulle bara personligen aldrig kunna göra det.

Det enda av detta som egentligen påverkar mig är att kanske fler spelskapare ser hans succé och börjar göra likadant. Isåfall kan det börja påverka mig. Jag skyller till exempel delvis på CoD spelens framgång till varför battlefield har blivit som det blev. Då jag gillade battlefield innan de började göra CoD kloner (nästan) så har det påverkat mig negativt.

Tror dock inte det kommer vara några större företag som härmar denna snubben business metod. Sen å andra sidan så är det många företag som härmat mobil spelens business metod. Så man vet aldrig.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Morknox:

Har aldrig hatat på honom eller spelen. Tycker bara att det är sjukt att han kan hova in så mycket pengar på 4 nästan identiska spel. Förstår inte hur folk kan köpa det så många gånger. På väldigt kort tid med. När komma första ut? Förra året? Känns som det kommit ut en ny var tredje månad. Men kan ju vara jag som har dålig tidsuppfattning.

Aja, tycker iallafall historian i spelen är intressant (inte spelat men kollat på gsme theory klippen)

4 spel på 12 månader. Jo då, din tidsuppfattning är det inge större fel på.

Se på fan. det är ju fan nästan exakt 3 månader mellan varje spel. Har aldrig i mitt liv gissat så rätt när det gäller att uppfatta tid. Brukar ha fel med flera år, även när det handlar om timmars intervall. Därför litade jag inte på min egen tidsuppfattning.

Medlem

Har bara någonsin kritiserat FNAF-spelen.
Han själv verkar vara en schysst snubbe. Megaman 3 buster-only is one great way to spend weekends!

Medlem
Skrivet av Morknox:

Har aldrig hatat på honom eller spelen. Tycker bara att det är sjukt att han kan hova in så mycket pengar på 4 nästan identiska spel. Förstår inte hur folk kan köpa det så många gånger. På väldigt kort tid med. När komma första ut? Förra året? Känns som det kommit ut en ny var tredje månad. Men kan ju vara jag som har dålig tidsuppfattning.

Aja, tycker iallafall historian i spelen är intressant (inte spelat men kollat på gsme theory klippen)

Man ska nog var lite mer purken på köparna isf. Jag förstår mig inte heller på charmen med spelen...

Inaktiv

Det är lite som Pewdiepie hatarna.

Tycker det är störtskönt att han är djupt troende kristen, som ville göra barnspel men det slutade med skräckspel istället.

1
Skriv svar