Se den nya trailern för kommande Hitman-filmen

Robot
Se den nya trailern för kommande Hitman-filmen
Medlem
Se den nya trailern för kommande Hitman-filmen

Tycker det är alldeles för mycket spoilers i såna här trailers :/ Efter halva klippet kändes det mer som att dom sammanfattar filmen åt mig snarare än säljer in den som nåt jag vill se mer av.

Inaktiv

Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej Nej NEJ

Medlem

Galna biljakter!

Slagsmål!

Ninja moves!

Exploderande flygplan!

Helikoptrar som kör genom kontorsbyggnader och gör folk arbetslösa!

En raspig cover på Jimi Hendrix-dängan Voodoo Child!

Agent 47:s tydliga hårlinje som indikerar att han inte är flintskallig utan bara slarvar med rakningen!

Precis vad vi inte associerar Hitman med! Fattas bara att Uwe Boll kliver in som regissör så är katastrofen total.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Galna biljakter!

Slagsmål!

Ninja moves!

Exploderande flygplan!

Helikoptrar som kör genom kontorsbyggnader och gör folk arbetslösa!

En raspig cover på Jimi Hendrix-dängan Voodoo Child!

Agent 47:s tydliga hårlinje som indikerar att han inte är flintskallig utan bara slarvar med rakningen!

Precis vad vi inte associerar Hitman med! Fattas bara att Uwe Boll kliver in som regissör så är katastrofen total.

Ungefär min tanke när jag såg trailern också.

FM-guru
F.d. Sisyr

Kudos att man ger varumärket ett nytt försök på den stora duken, men vad är poängen när man upprepar exakt samma misstag som den första filmen? Alltså; för mycket fokus på action samt det helt onödiga inkluderandet av en snygg brud i stor roll...

Skrivet av Pjotor:

Galna biljakter!

Slagsmål!

Ninja moves!

Exploderande flygplan!

Helikoptrar som kör genom kontorsbyggnader och gör folk arbetslösa!

En raspig cover på Jimi Hendrix-dängan Voodoo Child!

Agent 47:s tydliga hårlinje som indikerar att han inte är flintskallig utan bara slarvar med rakningen!

Precis vad vi inte associerar Hitman med! Fattas bara att Uwe Boll kliver in som regissör så är katastrofen total.

Men röd slips, fibertråd och silverballers jämnar ju ut det hela! Eller? Inte? Ok.

Medlem

De inte bara upprepar förra filmens misstag utan verkar endast utöka dem.
Även om detta var en b-klassad actionrulle som gick på de små biograferna så skulle jag inte se den gratis...synd bara att de skräpar ned namnet på något så mycket bättre.

Detta fick första filme n att genast bli mycket bättre...tyvärr.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag går och lägger mig. Och hoppas att de ändrat titeln på denna tråkiga, förutsägbara hästskit till actionfilm, till ett namn i stil med "Shit, man!" till imorgon.

Inaktiv

Äh! En värdig söndagsfilm

Medlem

Fredrik Reinfeldt hade säkert passat perfekt i huvudrollen som Agent 47.

Medlem

Det är kul att dom gör filmer om spelet, meeeeeen, kan dom inte hålla sig till den eleganta, osynliga, klassiska Hitman.

Medlem

Agent 47 ska vara hårlös, så att han inte ska lämna DNA-bevis efter sig. Blä.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Galna biljakter!

Slagsmål!

Ninja moves!

Exploderande flygplan!

Helikoptrar som kör genom kontorsbyggnader och gör folk arbetslösa!

En raspig cover på Jimi Hendrix-dängan Voodoo Child!

Agent 47:s tydliga hårlinje som indikerar att han inte är flintskallig utan bara slarvar med rakningen!

Precis vad vi inte associerar Hitman med! Fattas bara att Uwe Boll kliver in som regissör så är katastrofen total.

Och frunntimmer som delar samma "magiska krafter" och DNA som 47...

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av polaczek:

Och frunntimmer som delar samma "magiska krafter" och DNA som 47...

Just den delen var väl dock med i Absolution också, eller minns jag fel nu?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av polaczek:

Och frunntimmer som delar samma "magiska krafter" och DNA som 47...

Just den delen var väl dock med i Absolution också, eller minns jag fel nu?

lol ingen av Hitman spelen har 47 haft supergener att kunna höra saker bakom en vägg och kunna känna fara om dessa två nya ''hitmans'' i filmen inte också har checkpoint som oss spelare att vi vet vad vi gör nästa checkpoint. och en annan fråga VAD FAN HAR DENNA FILM MED HITMAN ATT GÖRA FÖRUTOM namnet 47, Svart kostym m. vitskjorta röd slips.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av Soulless:

De inte bara upprepar förra filmens misstag utan verkar endast utöka dem.
Även om detta var en b-klassad actionrulle som gick på de små biograferna så skulle jag inte se den gratis...synd bara att de skräpar ned namnet på något så mycket bättre.

Detta fick första filme n att genast bli mycket bättre...tyvärr.

lol förra filmen är ett ultimatum som har vunnit vintergatans oscar pris jämfört med denna. Denna är ju fan vår galax rena Darth Vader som ska få alla att leva surt.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Efter sådana trailers behöver man inte ens se filmerna, hjärndött att spoila så mycket.

Medlem

Troligt att man tar in ett laddat vapen i ett förshörsrum. Only in Hollywood ^^

Medlem

wow. vilket skräp

Medlem

Märks att regissören aldrig spelat Hitman

Medlem

Vem som helst hade gjort ett bättre jobb än dessa clowner. Mest patetiskt i någon trailer någonsin finner vi denna hitman film och då snackar jag givetvis om scenen med agent 47 fast i förhörsrummet och sniper geväret.

Kan det bli mer löjligt än så? Tveksamt

Medlem

Jag gillade förra hitman filmen men jag spelade itne spelet då.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

4 av 5 Sjöstrutar, dumaction på bio blir inte bättre än så här
Skit i plotten, gå dit och ha kul

Medlem
Skrivet av electric8:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av polaczek:

Och frunntimmer som delar samma "magiska krafter" och DNA som 47...

Just den delen var väl dock med i Absolution också, eller minns jag fel nu?

lol ingen av Hitman spelen har 47 haft supergener att kunna höra saker bakom en vägg och kunna känna fara om dessa två nya ''hitmans'' i filmen inte också har checkpoint som oss spelare att vi vet vad vi gör nästa checkpoint. och en annan fråga VAD FAN HAR DENNA FILM MED HITMAN ATT GÖRA FÖRUTOM namnet 47, Svart kostym m. vitskjorta röd slips.

Det har ju alltid varit du som styrt honom men Hitman-världen reflekterar ju inte direkt den riktiga så jag tycker man kan säga att han alltid haft supergener även om de gjorde dem mer uppenbara i Absolution. Inte ofta en ensam man hade kunnat se och utnyttja alla förutsägbara mönster som människorna har eller skjuta sig igenom en hel bana om han känner för det.

Men visst, filmen verkar "utveckla" världen vi sett i spelet en aning och som ett mer renodlat fan av Hitman verkar inte det här vara exakt vad jag söker.

Medlem

Hehe, sluta grina nu, den ser mustig ut Att bara smyga runt och ha ihjäl folk funkar ju bra i spelet, men hur tråkigt skulle det inte bli att göra film av? Tänk hur WoW-filmen skulle se ut ifall den reflekterade spelet på ett ärligt sätt...90% skulle visa några orcer som grindar rep och odlar grönsaker.

Helt klart för mycket spoilers i den trailern dock...och var det någon annan än mig som tyckte Rupert Something var löjligt lik Orlando Bloom i de flesta scener?

Medlem

Gillar snubben som spelar Hitman. Det är samma skådis som spelar den där rätt ostabila polisen i Homeland.

Medlem

Hela grejjen med hitman är att han smälter in och blir "osynlig" när han dödar. Vad var detta? Inte mycket som stämmer här...

Medlem

Hade velat se Jason Statham som skådespelare. Passar så väl i kostym och slips.

1
Skriv svar