Steams stora sommarrea är över – vad köpte du för något?

Robot
Steams stora sommarrea är över – vad köpte du för något?
Releasehästryttare
Steams stora sommarrea är över – vad köpte du för något?

Aperture tag, Deadcore, Fract osc och Freedom planet

Medlem

FFIII, FFIV + The years after blev det för mig.

Medlem

Cities: Skylines


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Inget


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent

Brukar hålla mig lugn på Steam-reorna, och så även denna gång. Efter utannonseringar och hype kring Fallout 4 fick det dock bli köp av Game of the Year-utgåvan av Fallout 3, som jag aldrig klarade fullt ut när det begav sig.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Wasteland 2, Legend of Grimrock 2 och impulsköpen Tesla Effect och Turbo Dismount. Fanns flera jag ville ha men det finns ju inte så mycket tid i livet längre


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Ingenting faktiskt. Har redan en bunt spel i min backlog och det var litet knapert i börsen för rekreation just nu.

Medlem

Jag brukar inte spendera speciellt mycket på steam rean men i år så passade jag på att köpa Pillars of Eternity, Divinity Original Sin, Wasteland 2 och Darkest Dungeon.
Jag har aldrig haft såhär kul på länge, bästa köpet på en lång tid

Medlem

Blev bara Age of Empires 2 HD för 25kr, Höll hårt i plånboken.

Medlem

-Besiege
-How To Survive
-Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
-Remember Me
-Shadowrun Returns
-Ys Origin


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Le Erik:

Jag brukar inte spendera speciellt mycket på steam rean men i år så passade jag på att köpa Pillars of Eternity, Divinity Original Sin, Wasteland 2 och Darkest Dungeon.
Jag har aldrig haft såhär kul på länge, bästa köpet på en lång tid

Oj, hoppas du har semester


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Det blev bara en modul till DCS World för min del. Hade i stort sätt allt som var av intresse redan.

Kan för övrigt tipsa om att Humble Bundle har Borderlands Bundle just nu. Kan ju vara lite tröst för den som inte har det redan och som gick tomhänt från Steamrean.

Medlem

Steam, DRM, blää.

Medlem

Rust och 7 days to die.

Ok spel, bra pris.

Medlem

7 Days to Die, H1Z1, 4 PayDay 2 DLCs och Grim Fandango Remastered.

Medlem

Jag köpte BattleBlock Theater, Defy Gravity och Monaco för några av alla dessa kort som man får på Steam. Har så många spel redan, men det var ju gratis...

Medlem

Fallout 3 GOTY, Age of Mythology: EE samt CS:GO blev det för mig denna sommarrea. Det kändes spontant som att det saknades bra deals på många av de spel jag var intresserade av. Känns som att det blir färre och färre köp varje år. Vet dock inte om det beror på att jag år för år blir äldre och visare eller om priserna faktiskt inte känns lika attraktiva längre.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Kholat, Sherlock Holmes & The Talos Principle.

Inaktiv

Borderlands 2:pre sequal+season pass.
Hand of fate.
Blir lite mindre för varje år när man har över 300 spel på sitt konto.

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Steam, DRM, blää.

vadå blä ? ja bättre det än dom gamla skydden som var värre...

Medlem

Don't Starve - Reign of Giants (DLC), This War of Mine, Rock of Ages, Marc Ecko's Getting Up, Dishonored, Shadow Warrior Classic Redux, Contrast, The Fall, Please Don't Touch Anything, DreadOut, Bulletstorm, Euro Truck Simulator 2 - Going East! (DLC), Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD, Tom Clancy's H.A.W.X., Waking Mars, Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Hard Reset: Extended Edition

Medlem

Jag köpte inget då jag trodde den skulle hålla på längre så jag väntade på ännu billigare priser, sen plötsligt var det över. Så går det när man ska snåla.

Medlem

Ett spel, Hatred som jag refundade.

Finns inget kul längre. Blääääähhh.

Medlem

Fanns inte så mycket som lockade faktiskt.
Blev Age of Empires HD edition + Forgotten Empires och Age of Mythology Extended Edition.

Har haft det sistnämnda spelet innan, men har man småsyskon som tycker om att spela spel så blir ju skivorna repiga på två röda.. Bättre att ha allt på ett och samma ställe så behöver jag inte skivorna längre!

Medlem
Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av NaxoS:

Steam, DRM, blää.

vadå blä ? ja bättre det än dom gamla skydden som var värre...

Även om man köper spel som tex Teraria så kan man köra utan steam också. pluss så kan man köra offline om man har spelen installerade (eller om de spelen inte har någon seperat DRM funktion). Finns ingen anledning att kalla Steam för DRM.

Inaktiv

Sanctum 2 för ynka 17,25 kr (exkl. moms).

Medlem

Darkest Dungeon
Xenonauts
Wolfenstein: The New Order
One Finger Death Punch
Ironcast
Telltales Game of Thrones

witcher 3 .. det va nog bara 10% billigare.

123
Skriv svar