Här är betygen för Batman: Arkham Knight

Medlem

Åter igen så håller konsollmarknade tillbaka utvecklingen. Räcker det inte med witcher3 i år. Undra om man måste se resten av spelåret med skepticism. Tråkigt.

Skrivet av Pjotor:

Steamrecensionerna talar sitt tydliga språk också. Länge sen jag har sett en AAA-titel bli sågad vid fotsulorna på det här viset. Som jämförelse har Assassin's Creed: Unity 49% positiva recensioner.

http://i.imgur.com/U7NMBOn.png

Undra om folk kommer kunna kräva tillbaka sina pengar. Det hade gett spelbranchen ett bra budskap.

Skrivet av Nightswipe:

Assassins Creed : Unity. FZ 5/5. Toppbetyg. Spelet vid release var perfekt in i minsta detalj.

¨
Never forget!

Medlem
Skrivet av employed:

Undra om folk kommer kunna kräva tillbaka sina pengar. Det hade gett spelbranchen ett bra budskap.

Jorå. Den här Steam Refunds-länken har postats flitigt på forum idag. Ångrar man sitt köp kan man få pengarna tillbaka genom Steam.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av employed:

Åter igen så håller konsollmarknade tillbaka utvecklingen. Räcker det inte med witcher3 i år. Undra om man måste se resten av spelåret med skepticism. Tråkigt.

Skrivet av Pjotor:

Steamrecensionerna talar sitt tydliga språk också. Länge sen jag har sett en AAA-titel bli sågad vid fotsulorna på det här viset. Som jämförelse har Assassin's Creed: Unity 49% positiva recensioner.

http://i.imgur.com/U7NMBOn.png

Undra om folk kommer kunna kräva tillbaka sina pengar. Det hade gett spelbranchen ett bra budskap.

Skrivet av Nightswipe:

Assassins Creed : Unity. FZ 5/5. Toppbetyg. Spelet vid release var perfekt in i minsta detalj.

¨
Never forget!

Jo, allt är konsollernas fel. fast batman funkar klockers på min ps4a....såååatteeeeehhh gg!

Medlem

1.5 på metacritic för PC. Stämmer rätt bra.

Skrivet av Megagurra:

Var helt bombsäker på att det var UE4 till det här, tänkte köpa det enbart för att få uppleva den motorn. Nu är detta spel glömt
(är en peasant och har ej bra delar i min dator…)

Nix, ett starkt modifierat UE3, men visst, det ser snyggt ut i alla trailers.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

30fps på nextgen konsol...
"-Herre jesus kristus! Spelet flyter på som en dröm!!
10/10

30fps på PC...
"-Vad i satans rövhål är detta för vedervärdig ondska?! Tillbaks med dig till det fasansfulla näste du kom ifrån!"
1/10

Inaktiv

Antar att recensionerna av konsoll versionen inte har så mycket nytt att spela med så därav mindre kräsna.

Medlem

Detta är en stor anledning varför jag helt slutat köpa spel på releasedagen. Det är på tok för ofta det är något krux.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar