Life is Strange-utvecklarna retas med sitt vampyrspel

Robot
Life is Strange-utvecklarna retas med sitt vampyrspel

London tidigt 1900-tal, svåra val och vassa tänder ska göra oss sugna på deras kommande rollspel.

#dontnod-entertainment, #life-is-strange, #remember-me


FM-guru
F.d. Sisyr
Life is Strange-utvecklarna retas med sitt vampyrspel

I brist på uppföljare till Vampire: Bloodlines tar jag vad som finns, så det här ska följas!

Medlem

ge oss ett bra rpg spel med co-op möjlighet till 2 spelare iaf, finns fan aldrig något bra sådant eller ett rpg spel som är gjort för två spelare!

alla rpg spel görs för en spelare jag vill ha ett man som är bra i co-op, håller iaf tummarna just nu på att F4 kmr med co-op.

... och "Remember Me"-utvecklaren.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Sisyr:

I brist på uppföljare till Vampire: Bloodlines tar jag vad som finns, så det här ska följas!

Tänker likadant, blir intressant att se vad det blir utav detta!

Skrivet av RykoStars:
Skrivet av Sisyr:

I brist på uppföljare till Vampire: Bloodlines tar jag vad som finns, så det här ska följas!

Tänker likadant, blir intressant att se vad det blir utav detta!

Och efter WoD försvann från dagsljuset så JA!


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Dontnod vet vad de gör så detta kommer säkert bli skitbra

Medlem

Man verkar ha tagit en ordentlig titt på Looking Glass Studios/Rust Monkeys animationsstil för de ursprungliga Thief-spelen när man gjorde den här trailern. Det är naturligtvis ett väldigt stort plus.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

I brist på uppföljare till Vampire: Bloodlines tar jag vad som finns, så det här ska följas!

Saknar också spel som det och hittade detta
BloodLust Shadowhunter:
http://store.steampowered.com/app/280600/
ganska roligt spel och rekomenderar det för alla som saknar spel som Vampire Bloodlines

Medlem

Pepp! Total brist på bra vampyrspel sedan Bloodlines gör att abstinensen är hög!


signatur

I drank what?

Medlem

Titelförslag
Unlife is strange!

Medlem
Skrivet av FuzioN:

ge oss ett bra rpg spel med co-op möjlighet till 2 spelare iaf, finns fan aldrig något bra sådant eller ett rpg spel som är gjort för två spelare!

alla rpg spel görs för en spelare jag vill ha ett man som är bra i co-op, håller iaf tummarna just nu på att F4 kmr med co-op.

DIVINITY ORIGINAL SIN.
Har share screen coop snart till och med.

Medlem

Trailern visade ju typ NOLL? Förstår inte varför man släpper en sådan här trailer.. I min värld var den redigt kass och varför släpper man då denna? IMO för man vill skapa hype men man har NADA NOLL att skapa hype runt... Typ

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av FuzioN:

ge oss ett bra rpg spel med co-op möjlighet till 2 spelare iaf, finns fan aldrig något bra sådant eller ett rpg spel som är gjort för två spelare!

alla rpg spel görs för en spelare jag vill ha ett man som är bra i co-op, håller iaf tummarna just nu på att F4 kmr med co-op.

DIVINITY ORIGINAL SIN.
Har share screen coop snart till och med.

Jo sant men vill ha ett fallout first person stuk, har det redan dock ingen polare med det spelet än hehe!

1
Skriv svar