Xbox Preview Program

Medlem
Xbox Preview Program

Någon snäll själ som kan bjuda på en invite till Xbox One Preview programmet?

Skål och glad Midsommar !

Medlem

Absolut, Lägg till min som vän på xbox (Splitspike) så skickar jag en invite till dig

Medlem

Skulle jag kunna få en inbjudan med Neutrik? Vore väldigt tacksam


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Skulle jag kunna få en inbjudan med Neutrik? Vore väldigt tacksam

Absolut, Lägg till mig så skickar jag en till dig.

Medlem

skulle jag också kunna få en? Plz

Medlem
Skrivet av Droox23:

skulle jag också kunna få en? Plz

Lägg till mig på Xbox, så skickar jag en invite till dig

Medlem

Är också intresserad...

Medlem

Jag skulle också gärna ville får ett inbjudan om det går bra!

Medlem

Åh, snälla, kan jag också få en?

Medlem

Skulle gärna ha en invite jag med. Sugen på Mass Effect

Medlem

Vill testa nya dashboarden, någon som kan skicka en invite till preview?

Medlem

Hej alla glada fz:are

Har idag införskaffat ett xbox one och väntar på att Halo MCC ska anlända till brevlådan nästa vecka.
Fram tills dess så vill jag vansinnigt gärna slutföra ett spel jag påbörjade på 360; Shadow Complex.

För att kunna spela det så behöver man vara med i preview-programmet och därför undrar jag om någon vänlig själv här skulle kunna tänka sig att skicka en invite till mig?

Mången tack på förhand till den som vill förbarma sig

Mvh, Johan

Medlem

Hej alla glada

Jag har precis skaffat en xbox one och skulle vilja få testa alla dom nya funktionerna. Och bakåtkompatibiliteten framför allt. Är det någon som har möjligheten att skicka en invite till mig. Gamertag är Riverdale Masse Tack på förhand.

Medlem

Tar en chansning, någon som kan tänka sig skicka en invite till en otålig jävel? GT: jerryheed

Medlem

Hej. Jag har alltid varit preview testare när det begav sig till 360:n så därför var det konstigt att jag
inte fick någon invite av microsoft till Xbox one. Skulle någon kunna vara vänlig att skicka mig en
invite så är jag mer än tacksam.

Med vänlig hälsning

Magnus

1
Skriv svar