Se 25 minuter gameplay från Fallout Shelter

Robot
Se 25 minuter gameplay från Fallout Shelter

Bethesdas största överraskning är redan släppt - se första långa filmen.

#bethesda, #fallout-shelter, #ftl, #theme-hospital


Medlem
Se 25 minuter gameplay från Fallout Shelter

Kan nog göra sig på plattan, på telefonen var det ingen höjdare direkt. Samtidigt är de sena på bollen och det finns ett antal alternativ som gör samma sak bättre.

Medlem

Är alternativen i Fallout världen också? Annars vinner Fallout på att vara Fallout

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kan nog göra sig på plattan, på telefonen var det ingen höjdare direkt. Samtidigt är de sena på bollen och det finns ett antal alternativ som gör samma sak bättre.

Kan du kanske gå så långt som att nämna alternativen?

Medlem

Hittar det inte på Google play

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kan nog göra sig på plattan, på telefonen var det ingen höjdare direkt. Samtidigt är de sena på bollen och det finns ett antal alternativ som gör samma sak bättre.

Nämn gärna dessa och en fråga, är dessa gratis?

Sedan så undrar jag varför det står Android i artikeln, eller ja i infon under den, då det endast är släppt till iOS just nu.

Medlem

För er som var intresserade av alternativet: Tiny Tower.

Skrivet av Locktail:

Hittar det inte på Google play

Det finns inte för Android än. Lite tråkigt att de urinerar på icke iOS-användare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Locktail:

Hittar det inte på Google play

Det finns inte för Android än. Lite tråkigt att de urinerar på icke iOS-användare.

Så de urinerar på alla som kör Windows Phone, Windows x, PS3, Mac, Xbox, PS4, Xbone, Sega Mega Drive, NES osv och som inte har en iphone? Eller är du bara avundsjuk på alla iphone användare som slipper köra force close på telefonappen, som du troligen precis behövde göra.

Skrivet av Kindra:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Locktail:

Hittar det inte på Google play

Det finns inte för Android än. Lite tråkigt att de urinerar på icke iOS-användare.

Så de urinerar på alla som kör Windows Phone, Windows x, PS3, Mac, Xbox, PS4, Xbone, Sega Mega Drive, NES osv och som inte har en iphone? Eller är du bara avundsjuk på alla iphone användare som slipper köra force close på telefonappen, som du troligen precis behövde göra.

Tramsa dig inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Men kommer ej till Windows 8? Kör ju för bövelen Surface 3!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Kindra:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Locktail:

Hittar det inte på Google play

Det finns inte för Android än. Lite tråkigt att de urinerar på icke iOS-användare.

Så de urinerar på alla som kör Windows Phone, Windows x, PS3, Mac, Xbox, PS4, Xbone, Sega Mega Drive, NES osv och som inte har en iphone? Eller är du bara avundsjuk på alla iphone användare som slipper köra force close på telefonappen, som du troligen precis behövde göra.

Tramsa dig inte.

Måste berämma dig, walter_iego, för att du bemötte en så onödigt provocerande kommentar på ett rakt och bra sätt, utan att hugga på betet. Det är en ovanlig syn på internet.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det är ett super gott lir har redan betalat 40kr i spelet det var d värt å lägger jag ner mer pengar känns det som fusk.

Medlem

Varför ignorerar dom folk som har Android? De flesta mobila enheter i världen har android och inte IOS dessutom borde androidgruppen sälja fler spel då majoriteten av iphone-ägare är "trendiga hipsters" i flanellskjortor som endast spelar casualspel som angry birds.

Medlem
Skrivet av Kindra:

Eller är du bara avundsjuk på alla iphone användare som slipper köra force close på telefonappen, som du troligen precis behövde göra.

Vad hade det att göra med att de hade Apples strap-on långt upp där solen aldrig skiner? Dessutom slipper jag iTunes. Well worth it.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Det kommer till Android med. Vi får vänta lite längre bara:

http://www.idigitaltimes.com/fallout-shelter-android-release-...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av Kindra:

Eller är du bara avundsjuk på alla iphone användare som slipper köra force close på telefonappen, som du troligen precis behövde göra.

Man behöver inte köra force close. Varför tror du det?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av Blazing_Angel:

Varför ignorerar dom folk som har Android? De flesta mobila enheter i världen har android och inte IOS dessutom borde androidgruppen sälja fler spel då majoriteten av iphone-ägare är "trendiga hipsters" i flanellskjortor som endast spelar casualspel som angry birds.

Troligtvis prioriterar de iOS-användare då de i regel är en mer köpstark kundgrupp. Cash is king för alla företag.

Medlem

Har testat detta spel på den så kallade paddan..

Känns som en riktigt cashgrab och att de inte bara urinerar på androidanvändare som Walter så fint uttryckte sig utan på hela fallout märket.

Det är lätt att ryckas med och spela sådana här spel, jag kommer säkerligen spela lite när jag sitter på muggen. Men allt kändes så fruktansvärt billigt, introt har inte med mer ljud än en diabildsprojektor, alla rörelser mina dwellers gör är inte speciellt varierande, släng in en kille med tre damer i ett rum och alla de är gravida efter ett tag, och har 100% så kallad happiness...

Det är ju ändå Bethseda som gjort det tycker man absolut kunde begära mer, men detta är nog bara början på att de stora ska tjäna pengar på mobilspel.

Hela upplägget att man bygger sitt vault EFTER apokalypsen är ju helt knäpp, vilket läge de hade att göra ett betydligt mer intressant spel i relativt samma stuk där man börjar INNAN bomberna faller.... för att sedan överleva medans det är som värst ute och sedan börja ta sig ur sitt vault.

Nåja mitt Vault 13 kommer nog aldrig bli någon vidare hitt.

Detta spel upplever jag är skräp.

1
Skriv svar