Unge försäger sig på Twitch – Half-Life 3 confirmed!?

Robot
Unge försäger sig på Twitch – Half-Life 3 confirmed!?
Medlem
Unge försäger sig på Twitch – Half-Life 3 confirmed!?

Kommer aldrig hända


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Avstängd

Hmm. PC har aldrig haft en egen presskonferens på E3. Det är premiär. Magen min känner av någon slags gåta nu.

Medlem

Hade det varit ungen bara så hade det varit ointressant, men han nere till höger om honom sa väl nåt i stil med "you're not supposed to talk about that"?

Medlem

Half-Life 3 confirmed

Medlem

omgomgomgomg! ^^

Medlem

vet att dom tidigare har pratat om att starta rykten som inte va sanna så kan vara från de
han är son till han till vänster i soffan

Inaktiv

Snubben nere till vänster ser onekligen nervös ut av det svaret.

Medlem
Medlem

Nej. Innan han sa det så nämnde han även Portal 2 som ett av sina favoritspel så troligtvis så hade han fortfarande Valve i tankarna. Tror inte på ett Half-Life 3 från ett sånt ärligt misstag.

Medlem
Skrivet av Segas:

Snubben nere till vänster ser onekligen nervös ut av det svaret.

Det är faktiskt hans pappa Pappan även känd som DjWheat och grabben som MiniWheat.

Medlem

Ojoj.. Man slutar aldrig hoppas!

Medlem

Fan håll inte på och ge mig förhoppningar nu igen! >.<

Medlem

Jag hoppas på Portal 3!!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Inaktiv
Skrivet av billybob:
Skrivet av Segas:

Snubben nere till vänster ser onekligen nervös ut av det svaret.

Det är faktiskt hans pappa Pappan även känd som DjWheat och grabben som MiniWheat.

Aldrig hört talas om, men om någon kallar sig för "DjWheat" så hade jag nog ignorerat det och antagligen skrattat lika mycket som nu.

Inaktiv
Skrivet av wrangman:

Jag hoppas på Portal 3!!

Ja, hellre ett Portal 3 än ännu en FPS-shooter. Tyckte inte Half-Life var speciellt bra förr, tvivlar på att det är något bättre imorgon.

Medlem

Vad är så speciellt med Half Life 3?

När inte ens de första spelen var speciellt bra finns det ingen chans att 3:an kan bli något.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Vad är så speciellt med Half Life 3?

När inte ens de första spelen var speciellt bra finns det ingen chans att 3:an kan bli något.

Ööh, say what?

Medlem

Vad är detta för unge? hur kan han veta om HL3 kommer?

Medlem
Skrivet av Exxo:

Vad är så speciellt med Half Life 3?

När inte ens de första spelen var speciellt bra finns det ingen chans att 3:an kan bli något.

Troll is obvious troll.

Inaktiv

Jaha? har vi inte tillräkligt med nyheter ifrån E3 att fylla ut med?

Gen
Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:
Skrivet av Exxo:

Vad är så speciellt med Half Life 3?

När inte ens de första spelen var speciellt bra finns det ingen chans att 3:an kan bli något.

Troll is obvious troll.

Troll is obvious trolling troll = Troll Life 3 confirmed

Ase
Medlem
Skrivet av secuda:

Jaha? har vi inte tillräkligt med nyheter ifrån E3 att fylla ut med?

Känns som att e3 redan tagit slut bara massa konsolltjafs sista tiden nu & EA ubisoft vem bryr sig (konsollälskare & snikna företag med nåt enstaka intressant spel) finns många andra bolag som är betydligt mer intressanta

Medlem

haha HL3 är samma historia som duke nukem forever... evig väntan på nåt man blir besviken i slutändan på

Medlem

Varför skulle han inte få säga HL3? Är ungen köpt av Bethesda? Är programmet så hårt skriptat? Och hur skulle han överhuvudtaget ha en aning om status på HL3? Frågor, frågor...

Medlem

Riktigt genomskinligt.. Alla reagerar på 0.1 sec, lol. Fake and gay.

Medlem

Är det bara jag som tänker att de spelen borde åtminstone borde ha 15årsgräns och han ser ut att vara närmre 12 år?

Medlem
Skrivet av HardRenaLine:

Är det bara jag som tänker att de spelen borde åtminstone borde ha 15årsgräns och han ser ut att vara närmre 12 år?

Ja, du är nog ensam om det.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Vad är så speciellt med Half Life 3?

När inte ens de första spelen var speciellt bra finns det ingen chans att 3:an kan bli något.

En stor del är faktiskt det faktum att man får vänta på det. Det finns inte en chans att valve kan leva upp ens till närheten av hypen. HL1 och HL2 var bra spel.. Inget snack om det men spelet är överhypat och det beror dels på valve men framförallt på communityns spekulationer och om det kommer eller om det inte kommer att lanseras.

Medlem

Det gjorde det inte nej! Men jag tyckte PC-delen av E3 var grymt härlig att kolla och lyssna på. Vill ha mer av detta nästa år!

12
Skriv svar