The Last Guardian återuppstår - se sju minuter färskt gameplay!

Robot
The Last Guardian återuppstår - se sju minuter färskt gameplay!
Medlem
The Last Guardian återuppstår - se sju minuter färskt gameplay!

Verkar vara en häftig upplevelse!

Medlem

Förstår inte hypen.

Medlem
Skrivet av dhamil:

Förstår inte hypen.

Nä verkligen inte. 8 år och det här är vad de har att visa upp?
Aja fanboys will be fanboys

Medlem

Det är stilen och känslan som bygger upp hypen!

Medlem

Äntligen ett spel med vibrerande fjädrar.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Flakmonkey
Skrivet av Warfighter320:

Det är stilen och känslan som bygger upp hypen!

Samt kanske framförallt att det är Team Ico som ligger bakom. Gillar man Ico och SOTC är det svårt att inte se fram emot det här även om man inte riktigt vet hur många från originalteamet det är som pillar på det.

Medlem

eh.. en kycklinghund.. fulaste djur jag sett hittills

Medlem
Skrivet av dhamil:

Förstår inte hypen.

Har du spelat och uppskattat Ico och Shadow of the Colossus?

Medlem

Man vet ju att djuret eller pojken kommer att dö.

Men snälla - NEJ. Alldeles för emotionell för sådant, Hollywoodslut är de bästa sluten.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Lovande, men är det bara jag som blir åksjuk av trailern? Verkar som nissen som lirar har lite svårt med kameran

Medlem

Förstår ni inte hypen? De har släppt ico och shadow of colossus innan, inget dåligt. De kunde släppt en bild på sträckgubbe o jag hade varit såld. Men helst ska de väll släppa exakt samma som förra gången, med mindre valmöjligheter o lite extra dlc, då jävlar lär de sälja.

Medlem

Finns många andra spel som är bättre rent spelmässigt men atmosfären i ICO och SOTC gör att det är svårt att inte bli upphetsad av denna trailer.

Medlem

Om jag inte skaffat PS4 innan släppet för Last Guardian så blir det till att göra det då. Det här spelet ska jag spela! ÄNTLIGEN DEFINITIVA POSITIVA NYHETER!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Något har ju uppenbart gått åt h-e i utvecklingen. Så här kan det inte få se ut efter 8 (?) år. De borde ha skrotat detta, tagit de delar som de var nöjda med och skapat något nytt av det.

Det här känns bara över trots att jag håller Shadow of the Colossus som en av de bästa spelupplevelserna någonsin. Hoppas jag har fel.

Inaktiv

Hahaha...helt genomruttet. Detta bygger bara på nån fejk hajp. Det är bara ett koncept, det finns inget spel här. Vadå, ropa på din efterblivna fågelhund och flytta på lite vagnar? De har ju inte gjort nånting på 8 år.

Det här spelet kommer bli nåt ruttet busenkelt pusselspel om det ens nånsin blir färdigt.

Medlem
Skrivet av KaVa-KaVa:

Finns många andra spel som är bättre rent spelmässigt men atmosfären i ICO och SOTC gör att det är svårt att inte bli upphetsad av denna trailer.

Jag har inte spelat något av dessa. Vilket skulle du rekommendera att jag börjar med? Känns som det är dags, liksom.

Medlem

Köp HD-pac

Skrivet av Xepheros:
Skrivet av KaVa-KaVa:

Finns många andra spel som är bättre rent spelmässigt men atmosfären i ICO och SOTC gör att det är svårt att inte bli upphetsad av denna trailer.

Jag har inte spelat något av dessa. Vilket skulle du rekommendera att jag börjar med? Känns som det är dags, liksom.

Köp HD-Packet som har både ICO och SOTC, sedan är det bara att börja.

Jag har själv bara spelat SOTC, men har sett fram emot det här spelet sedan det annonserades .

Medlem

Jag vill se mer innan jag tar ett glädjeskutt.

Fantastiskt kul att det är i görningen, men i ärlighetens namn blev jag lite oroad. Fick känslan av att dom slängt ihop ett demo till E3 för att dra nytta av den enorma hypen, att spelet är i ett väldigt tidigt stadium och att det lär dröja länge innan det är klart.

Men men, vill inte klaga, är skitglad att det äntligen bekräftas att det är i görningen och hoppas på ännu en magiskt upplevelse.

Medlem

Blev hypad första gången jag såg det, men är detta allt de har att komma med efter alla dessa år? :S

Medlem
Skrivet av Hittebarn:

Man vet ju att djuret eller pojken kommer att dö.

Men snälla - NEJ. Alldeles för emotionell för sådant, Hollywoodslut är de bästa sluten.

Brothers


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Påminde lite om en katt till rörelsemönstret. Men också en hund. Kanske något däremellan?

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av KaVa-KaVa:

Finns många andra spel som är bättre rent spelmässigt men atmosfären i ICO och SOTC gör att det är svårt att inte bli upphetsad av denna trailer.

Jag har inte spelat något av dessa. Vilket skulle du rekommendera att jag börjar med? Känns som det är dags, liksom.

Jag ville tycket om ICO och trodde jag skulle göra det men blev mest arg... :/

Skrivet av jonis:
Skrivet av Hittebarn:

Man vet ju att djuret eller pojken kommer att dö.

Men snälla - NEJ. Alldeles för emotionell för sådant, Hollywoodslut är de bästa sluten.

Brothers

Ja, men det möjliggjorde ett väldigt starkt ögonblick

när lillebror samlade styrka genom sin storebrors ande för att ta sig genom vattnet på slutet


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av KaVa-KaVa:

Finns många andra spel som är bättre rent spelmässigt men atmosfären i ICO och SOTC gör att det är svårt att inte bli upphetsad av denna trailer.

Jag har inte spelat något av dessa. Vilket skulle du rekommendera att jag börjar med? Känns som det är dags, liksom.

Jag ville tycket om ICO och trodde jag skulle göra det men blev mest arg... :/

Skrivet av jonis:
Skrivet av Hittebarn:

Man vet ju att djuret eller pojken kommer att dö.

Men snälla - NEJ. Alldeles för emotionell för sådant, Hollywoodslut är de bästa sluten.

Brothers

Ja, men det möjliggjorde ett väldigt starkt ögonblick

när lillebror samlade styrka genom sin storebrors ande för att ta sig genom vattnet på slutet

Vad var det för fel på ICO? BARA hört bra saker om båda spelen, och har skrivit upp dem på min enorma backlog-lista, men wut?

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Vad var det för fel på ICO? BARA hört bra saker om båda spelen, och har skrivit upp dem på min enorma backlog-lista, men wut?

Jag älskade idén om flickan och pojken och allt det där men spelet är rätt åldrat och jag fastnade ordentligt på fler än ett ställe. Det är ett sådant typ av spel där man inte får någon hjälp och du får stå och hoppa och flytta saker och bara chansa på allt möjligt och kolla i samma hörn du redan kolla i fyra gånger för att man inte fattar vad man ska göra. Har man otur så hittar man en glitch på det viset, som jag gjorde i Batman Arkham Asylum där jag hoppade genom grenar som egentligen inte skulle gå, fastnade och fick spela om hela spelet. Bara för att man inte vet vad man ska göra och testar allt. Jag hatar att behöva ta hjälp av walkthrough vilket hände lite för ofta då jag inte ville lägga hur mycket tid som helst på att springa fram och tillbaka. Och när man till sist kollar walkthrough så är lösningen ofta nåt som man blir förbannad på typ "och hur skulle jag se det där?" eller "kunde man plocka upp det där trots att det inte gick när jag försökte, trodde det var del i bakgrundsgrafiken". Och de där skuggorna är väldigt tuffa emellanåt också. De slår ner en på ett pushblock-sätt så man reser sig väldigt långsamt och är längre ifrån. Sånt gör mig väldigt arg efter en liten stund "vafan RES på dig då ungdjävel!!!"

Det är synd, jag ville tycka om det här spelet.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar