Fallout 4 - se massor av mer gameplay

Robot
Fallout 4 - se massor av mer gameplay

Glöm teasern, möt den postapokalyptiska världen på riktigt.

#bethesda-softworks, #fallout-4


Medlem
Fallout 4 - se massor av mer gameplay

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPE!

Tänkte bara säga det.

Medlem

Jag gråter....... Bästa jag har sett på länge <3

Medlem

Grafiken ser skit ut, och animationerna med. Dialogvalen likaså.
Men fyfan DAT CRAFTING. SHUT UP AND TAKE MY MONEY!
HYPE!

Medlem
Medlem

Ser lovande ut!

Medlem

Jag är fruktansvärt överraskad. Det var inte fult(DAT DETALJRIKEDOM!). Animationerna var bra. Gameplay sprängde bort all tvekan jag hade. Jag är överlycklig och ÖVERHAJPAD!

Medlem

Visste att Todd skulle leverera, men det här var ju galet! Så mycket mer än jag hade kunnat hoppats på!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Skribent

Oj, då. Det här såg trevligt ut.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag ska vara ärlig, jag blev rörd. Det syntes att de lagt ner all sin energi och känsla på att leverera något bra. Jag har en stor respekt för deras spel och kärlek till sina fans.

Medlem

Ok... det var bättre än förväntat

Moderator | Testpilot

Ska man gnälla på något så är det väl coop. I och med vad man kan skapa så hade det varit gött med coop den här gången. Göra allt det där med en kompis hade varit guld.

ANNARS

HYYYYYYYYYYYYPE


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jösses jäklar! Finns inte ett spel på horisonten som jag är mera taggad på just nu.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Moderator | Testpilot
Skrivet av SID 6.7:

Jösses jäklar! Finns inte ett spel på horisonten som jag är mera taggad på just nu.

Doom såg också jävligt bra ut måste jag säga.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

signatur

God is dead

Medlem

( ͡° ͜ʖ ͡°) Something in my pants are rising ( ͡° ͜ʖ ͡°) Aye

Medlem

Oj oj, ser nice ut.

Medlem

Grafiken daterad, men spelet är säkert bra ändå.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Grafiken daterad, men spelet är säkert bra ändå.

Sålänge den inte är utdaterad så är det väl bra


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Grafik i allmänhet spelar mindre roll.. Men DAMN DAT VIEW!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Jag vill så gärna känna något hopp för det här, men när man ser animationerna och bara allmänt hur jävla crappy spelkänsla det är så blir jag lite ledsen i ögat över vilken hög med runkservetter Bethesda är...

Först tar dom ett single player spel och gör det till ett skämt-MMO och nu tar snor dom idén från online survival spel och gör det till en single player grej..

Och förmodligen kommer storyn vara lika ointressant och oengagerande som dom senaste elder scrolls och fallout,-spelen, fetch quests i sinnes och en story som använder sig av harlequin-liknande mall.

Och allt detta gör dom i en förlegad motor dom bara re-skinnar mellan fallout och elder scrolls utan att anstränga sig det minsta för att leverera något "next-gen" eller bara allmänt förbättrad spelkänsla.

Jag hade verkligen sett fram emot ett riktigt next-gen fallout med en utvecklare och förläggare som faktiskt ville göra något enastående när dom har en så otroligt bra grund att stå på, så leverar dom det här ytterst mediokra, dom kan lika gärna sälja sig till activision..

Medlem

Var kan man förboka Limited Special Collectors Hype Edition?

Medlem

Ge mig nu !!!

Medlem

Nu ångrar jag at tjag inte orkade gå upp i natt och titta på live streamen! Så jä*la pepp på detta så det finns inte!


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem
Skrivet av Deli:

Jag vill så gärna känna något hopp för det här, men när man ser animationerna och bara allmänt hur jävla crappy spelkänsla det är så blir jag lite ledsen i ögat över vilken hög med runkservetter Bethesda är...

Först tar dom ett single player spel och gör det till ett skämt-MMO och nu tar snor dom idén från online survival spel och gör det till en single player grej..

Och förmodligen kommer storyn vara lika ointressant och oengagerande som dom senaste elder scrolls och fallout,-spelen, fetch quests i sinnes och en story som använder sig av harlequin-liknande mall.

Och allt detta gör dom i en förlegad motor dom bara re-skinnar mellan fallout och elder scrolls utan att anstränga sig det minsta för att leverera något "next-gen" eller bara allmänt förbättrad spelkänsla.

Jag hade verkligen sett fram emot ett riktigt next-gen fallout med en utvecklare och förläggare som faktiskt ville göra något enastående när dom har en så otroligt bra grund att stå på, så leverar dom det här ytterst mediokra, dom kan lika gärna sälja sig till activision..

Någon som vaknade på fel sida huvudet idag


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Första spelet sen bf4 jag kommer köpa. Gött hypad!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Medlem
Skrivet av Deli:

Jag vill så gärna känna något hopp för det här, men när man ser animationerna och bara allmänt hur jävla crappy spelkänsla det är så blir jag lite ledsen i ögat över vilken hög med runkservetter Bethesda är...

Först tar dom ett single player spel och gör det till ett skämt-MMO och nu tar snor dom idén från online survival spel och gör det till en single player grej..

Och förmodligen kommer storyn vara lika ointressant och oengagerande som dom senaste elder scrolls och fallout,-spelen, fetch quests i sinnes och en story som använder sig av harlequin-liknande mall.

Och allt detta gör dom i en förlegad motor dom bara re-skinnar mellan fallout och elder scrolls utan att anstränga sig det minsta för att leverera något "next-gen" eller bara allmänt förbättrad spelkänsla.

Jag hade verkligen sett fram emot ett riktigt next-gen fallout med en utvecklare och förläggare som faktiskt ville göra något enastående när dom har en så otroligt bra grund att stå på, så leverar dom det här ytterst mediokra, dom kan lika gärna sälja sig till activision..

Men sluta gråta.... Spelet kommer bli kanon

Medlem

blir ett köp ASAP


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Så dålig var inte grafiken, kanske standard för 2013 eller nåt men det som intresserar en mest är ju att få springa runt och utforska världen, grafiken var helt okej.

12
Skriv svar