Helgdiskussion - Vad ser du mest fram emot på E3?

Robot
Helgdiskussion - Vad ser du mest fram emot på E3?

Vi vill veta vilka spel du ser fram emot, vilka överraskningar du hoppas på eller om du tycker mässan helt spelat ut sin roll.


Medlem
Helgdiskussion - Vad ser du mest fram emot på E3?

Dark Souls 3!

Om dom säger att det kommer till PC så kan jag släppa resten av E3 och bara vänta

Medlem

Doom!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
SoL
Medlem

Dark souls 3 + bloodborne dlc

Medlem

Amd's nya kort. Spel not so much eller iaf spel som släpps om flera månader eller nästa år är ganska ointressant i nuläget.

Medlem

Nästa Mass effect!

Medlem

Mass effect 4, xcom 2, Lara Croft

Medlem

Det bukar ju alltid vara det man inte känner till i förväg som är roligast så det är lite svårt att svara på.

Alla trailers som inte på något sätt kommer leva upp till den hype som de levererar Yeej!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Ser fram emot att se vad Microsoft har för framtidsplaner nu när Windows 10 kommer att lanseras inom kort och sedan även till Xbox One.

Medlem

Fallout 4 såklart!

Medlem

No Man's Sky.

Medlem

Jag är mest taggad på EA och Microsoft. Jag har bokat geekkväll med polarna på måndag!

Mirrors Edge catalyst
Star Wars battlefront
Hololens
Fifa 16
Forza motorsport 6

Sen är jag sugen på lite överraskningar också.

Deus EX och Rainbow Six seige ligger bra till med.

Medlem

Battlefield 2 HD/HQ edition, man får väl drömma lite?

Medlem

Medal Of Honor och Call of Duty:))

Medlem

Jag ser faktiskt mest fram emot Ubisoft och Assassin's Creed. Varsågod att hata på bara, men många av oss gillar fortfarande serien.

Annars så ser jag mycket fram emot nya Mirror's Edge och hoppas även på att få se ett Dishonored 2, men ska inte ha för höga förväntningar på sistnämnda.

Inaktiv

----------------------->THE SABOTEUR 2<-----------------------


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Doom och Fallout 4

Medlem

The Old Republic: Knights of the Fallen Empire
http://starwars.se/texter/nyheter/1070-ny-tor-expansion-knigh...

Och Battlefront såklart

Medlem
Medlem

Jag hoppas på ett mmo som släpps relativt snart .Sätter ny standard ,får alla tappa hakorna och att det är ett som inte kommer dö ut efter första månaden . Eller ja, asstor gta v expansion för online delen


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Star Wars: Battlefront och kan man hoppas på ett The Wolf Amongst Us 2?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Många intressanta spel redan nämnda. Jag är nyfiken på att även se mer av Kingdom Come: Deliverance.

Warhorse Studios har egen booth i år (länk) så det hade varit kul att vara där och morsa på gänget.

Medlem

Jag är väldigt nöjd med vad jag har och det som redan finns.Men om man tänker sig spel som kommer nästa år så skulle jag vilja hörs mer om små spel till ps vitan som tex The Day of The tentakler. Varför inte en Asscreed4-2 å mer info om ME"4" Moo4 och Uncharted 4 mm!

Red Dead Redemption II.. ja, tröttnat på Witchers usla controller


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Dåliga skämt and pinsamma situationer.

Medlem

Ser fram emot Dark Souls 3 & Doom.

Vill att Grim Fandango 2, No One Lives Forever 3, Donkey Kong Country 4 ska utannonseras.

& ett nytt snyggt 2D Metroid.

Medlem
Medlem

Mass Effect, Fallout 4, Total War: Warhammer


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

12
Skriv svar