Sonys E3 2015 – dags för Playstation 4 att visa musklerna

Medlem
Sonys E3 2015 – dags för Playstation 4 att visa musklerna

Är inte unchartedtrilogin redan utannonserad?
Det finns ju till och med trailers för det...

Skribent
Skrivet av Jozo:

Är inte unchartedtrilogin redan utannonserad?
Det finns ju till och med trailers för det...

Jo det var den visst. Ändrar!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Darksiders 3 kanske? Det vore ju inte helt fel om det dök upp på E3.

Det verkar i alla fall vara nåt på g...

Citat:

"Naturally (and extremely excitedly!), there will be a large-scale project based on Darksiders..."

... som står i dagens pressrelease för Darksiders 2-remake för current-gen consoles:

http://www.nordicgames.at/index.php/article/darksiders_2_deat...

spel under 60fps är lika roligt som att kolla på diabilder

Medlem

Jag vill se mera AAA vita TITLAR...

SoL
Medlem

jag skulle vilja se nåt från The Tomorrow Children på sonys visning

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag vill se mera AAA vita TITLAR...

Ser mörkt ut i såna fall, om inte Sony stödjer sin konsol så lär inte större företag göra AAA titlar till den.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag har lite tappat spelintresset på senare tid för andra prioriteringar, men faaaaan vad det kittlar i mitt pojkhjärta när jag ser No Man's Sky


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Fortfarande otroligt besviken på ps4 och xboxone för den delen.
Trodde jag skulle ha en vid det här laget.
Xbox 360 har varit bra komplement till PC och ett tag min huvudpalttform när det gäller spel.
Ps4 eller xbone är inte ens i närheten ännu heller.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av humancentipede:

spel under 60fps är lika roligt som att kolla på diabilder

Va!? Spelar du spel ÖVER 60 fps? Kan jag få din autograf?

Medlem

Utöver möjligtvis The Last Guardian är det bara No Man's Sky som verkar intressant än så länge, vilket även släpps till PC, som troligtvis kommer få stöd för VR.

Medlem
Skrivet av NaxoS:
Skrivet av humancentipede:

spel under 60fps är lika roligt som att kolla på diabilder

Va!? Spelar du spel ÖVER 60 fps? Kan jag få din autograf?

144fps är alldeles lagom, 30 fps är bara PINSAMT.......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Yay... mer remakes från förra generationen..

Verkar vara idétorka hos spelutvecklare nuförtiden. Inte undra på att 90% utav titlarna till de nya konsollerna består utav indiespel som först utvecklats till pc.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Är emot att köpa remakes egentligen, men uncharted trilogin måste man nästan ha!

Medlem

Grymt fattiga nyheter till ps4,detsamma gäller även xbone förmodar jag?


signatur

More COOP for the masses

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Yay... mer remakes från förra generationen..

Verkar vara idétorka hos spelutvecklare nuförtiden. Inte undra på att 90% utav titlarna till de nya konsollerna består utav indiespel som först utvecklats till pc.

Är väl snarare Sony och MS som insett att remakes är ett relativt enkelt sätt att fylla på spelkatalogerna för respektive konsol snarare än att spelutvecklare har idetorka...

En del av "skulden" ligger faktiskt på oss som klagar på att det inte finns några spel till de nya konsolerna. När X360 och PS3 kom var det väl inte så sjukt många släpp direkt heller (och verkligen inte så många bra titlar )

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Dumlen:

Yay... mer remakes från förra generationen..

Verkar vara idétorka hos spelutvecklare nuförtiden. Inte undra på att 90% utav titlarna till de nya konsollerna består utav indiespel som först utvecklats till pc.

Är väl snarare Sony och MS som insett att remakes är ett relativt enkelt sätt att fylla på spelkatalogerna för respektive konsol snarare än att spelutvecklare har idetorka...

En del av "skulden" ligger faktiskt på oss som klagar på att det inte finns några spel till de nya konsolerna. När X360 och PS3 kom var det väl inte så sjukt många släpp direkt heller (och verkligen inte så många bra titlar )

Mjo, men spelutvecklarna går ju med på att göra remasters så de vill nog helst fylla sina bankkonton också. Iofs kan remasters vara väldigt bra, men då de riktigt bra tar rätt lång tid så känns det som om de lika gärna kunde spenderat den tiden på en ny titel.

Sämsta remastern någonsin måste nog varit när de bestämde sig för att göra om Medal of Honor: Frontline till ps3an och det blev faktiskt fulare än ps2-originalet.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Detta måste vara tidernas tråkigaste konsolcykel.

Medlem
Skrivet av bleetzer:

Är emot att köpa remakes egentligen, men uncharted trilogin måste man nästan ha!

Rätt inställning, som ett gammalt Indiana Jones-fan måste man bara älska uncharted !


signatur
Ase
Medlem

Den enda nyheten jag vill se är att dom lägger ner ps4 eller gör en ny med intel cpu istället så det händer nåt

Medlem

Tråkiga spel denna gen? Nä det är er det är fel på ni har inte intresse nog att lägga ner energi på nya spel bara. Jag är så rädd för den dagen då det händer mej. Hoppas att jag dör framför ett schysst lir 95+ gammal.

1
Skriv svar