Nostalgi: se första bilderna någonsin från World of Warcraft

Robot
Nostalgi: se första bilderna någonsin från World of Warcraft
Medlem
Nostalgi: se första bilderna någonsin från World of Warcraft

Saknar Old-WoW! :/

Medlem

Ohhh dom där Undead modellerna hade att varit något istället för dom som finns nu!

Medlem

sees no difference to current

Medlem
Skrivet av Alchem:

sees no difference to current

Sluta trolla.

WoW level 60 tiden var den bästa tiden...saknar den hederliga pvpen, och när det var riktigt svårt att få bra gear.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av Alchem:

sees no difference to current

Sluta trolla.

WoW level 60 tiden var den bästa tiden...saknar den hederliga pvpen, och när det var riktigt svårt att få bra gear.

Inte särskilt svårt men tidskrävande

Medlem

Wow.. vilket spel det var. Saknar den första känslan man hade

Medlem

Jösses vilken nostalgi tripp! kan inte fatta hur gammal det här spelet är

Medlem

Med sin tecknade stil kommer det aldrig att åldras sa dom. Det är fortfarande vackert och levande säger dom.

Medlem
Skrivet av Dellelol:

Saknar Old-WoW! :/

Spelar det just nu

Medlem

Ganska roligt att många av modellerna har sett ut på samma sätt sen 1999 tills WOD.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag körde beta-versionen av Wow, blev helt såld, spelat UO innan. Inte spelat Wow sen Burning Crusade, ingen aning hur det är nu

Medlem

World PvP var en sak som Blizzard förstörde med Arenas och Battlegrounds och som förstörde spelet i mina ögon för World PvP var något jag älskade och som jag älskade att kolla på när det gäller WoW filmer.

Vurtne, Hector, Happyminti, Akrios, Thefatcow, Drakedog, osv.

Medlem

Riktigt kul att se, gillar att se sådana här bilder från spel och jämföra med gold versionen.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av miffot:

Sluta trolla.

WoW level 60 tiden var den bästa tiden...saknar den hederliga pvpen, och när det var riktigt svårt att få bra gear.

Att få gear i vanilla var aldrig svårt. Det tog bara tid pga. Idag utdaterad e designval.

Medlem

Något som jag lade märke till var hur Dwarf Females faktiskt såg helt okej ut i alpha ..
Varför ändrade Blizzard Dwarf Females till hur de ser ut idag?

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Att få gear i vanilla var aldrig svårt. Det tog bara tid pga. Idag utdaterad e designval.

Fast frågan är om de är utdaterade? Folk vill ju återvända just på grund av dagens värdelösa system där allt är för lätt, som utformats för att tillgodose gnälliga kids.

Kids som kör på liveservrarna vars belöningssystem i hjärnan är så fuckat att minsta lilla motgång är insta /cry

Inte konstigt att ungdomar blir deprimerade när belöningssystemet är så otroligt skadat.

Medlem

@Tivook: Njae. Folk vill återvända mestadels pga. nostalgi.

1
Skriv svar