Limbo-studions nya skjuts fram: "Vi är så nära!"

Robot
Limbo-studions nya skjuts fram: "Vi är så nära!"

Playdead behöver mer lite mer tid med sitt lovande Inside.

#limbo, #playdead, #inside


Medlem
Limbo-studions nya skjuts fram: "Vi är så nära!"

Vi får verkligen hoppas att det släpps till PC och PS4 också, i värsta fall får jag väl inhandla en Benlåda.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv
Skrivet av ivanhoe68:

Vi får verkligen hoppas att det släpps till PC och PS4 också, i värsta fall får jag väl inhandla en Benlåda.

Limbo släpptes ju ca ett år efter Xbox releasen så förhoppningsvis kommer det till PC också. Men jag tänker inte gå så långt till att köpa en konsol om det nu inte släpps till PC.

Limbo var ganska svårt så man kom inte speciellt långt.

Medlem

Vill ha det här spelet! Helst igår.

Killmonday Games

Ser så otroligt smarrigt ut att det är knappt sant, men sen ser mina ögon det och måste tyvärr acceptera det som sanning.. blir instabuy när det släpps till flera platformz!


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Ase
Medlem

Ser bra ut! Blir ett köp om det kommer till pc.
Föregångaren köpte polaren till mig när han fick låna mitt xbox(det sämmsta teknikköp jag gjort) Har det på steam oxå,
så som sagt ,när det slåpps till pc blir det köp annars blir det inget (föregångaren hade otrolig stämmning var det första sidoscrollande spelet som varit bra sen manic minor (80 -talet hm kan varit tidigt 90 oxå )

Inaktiv

Ser fränt ut

Medlem

Ser makalöst bra ut. Otrolig känsla för atmosfär, precis som i Limbo. Can't wait! (For the PC release!)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kommer definitivt att skaffa till ps eller pc när det blir aktuellt.

Skrivet av LPB:

Limbo var ganska svårt så man kom inte speciellt långt.

Ja vissa pussel var väldigt knepiga. Hatar att ta till walkthrough men det var jag tvungen att göra ett par gånger på Limbo. grrr


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar