Är Fallout 4 snyggt eller fult? Se bilder från apokalypsen

Ja det ser ju inte likadant ut som i videon det kan vi ju bara överens om..

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Prixm:

Folk som inte är nöjda med grafiken är typiska grafiknördar som spelar spel efter grafik. "Det är 2015", ja det må det vara, men vi som älskar spel och allt som har med det att göra, vi älskar spelet för vad det är, inte för grafiken.

Du tolkar många av klagomålen fel och skriver antagligen bara för att samla "tummen upp"-klick.

Men men, ignoransen brukar alltid dyka upp på något sätt...

Hur vet han om han får tummen upp för sin inlägg? Jag menar skriver man från "er sida" och får tummen upp är det samma sak?

Sen är grafik en mycket bred sak. Det kan vara estetiskt snyggt och samtidigt grafiskt fult och tvärt om. Sällan är det båda. Så ja kanske är det inte 2015 snyggt. Men det är snyggt. Är ens egen åsikt ignorans?

Medlem

Precis som alla andra spel kommer spelet inte vara lika snyggt vid release som det är i förhandsvisningarna.

Här är en bild som visar på ett ungefär hur det kommer se ut 2017 vid release.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Busko:

om du läste föra inlägget så finns de rykten om ett topdown view för PC

Antingen så stämmer inte ryktena. Eller så tror Bethesda att det är Brotherhood of Steel som de äldre fansen längtar tillbaka till

Jag hoppas verkligen inte dom lägger tid på top-down view iaf.

Medlem

det är snyggt! Vafan! Det är fallout!

Medlem

Det är snyggt för att vara fallout! love it

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Precis som alla andra spel kommer spelet inte vara lika snyggt vid release som det är i förhandsvisningarna.

Här är en bild som visar på ett ungefär hur det kommer se ut 2017 vid release.

http://www.blogcdn.com/massively.joystiq.com/media/2010/12/fe...

Fallen Earth?

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Prixm:

Folk som inte är nöjda med grafiken är typiska grafiknördar som spelar spel efter grafik. "Det är 2015", ja det må det vara, men vi som älskar spel och allt som har med det att göra, vi älskar spelet för vad det är, inte för grafiken.

Du tolkar många av klagomålen fel och skriver antagligen bara för att samla "tummen upp"-klick.

Men men, ignoransen brukar alltid dyka upp på något sätt...

Du får jättegärna berätta hur jag tolkar kritiken fel. Men ja, det bästa jag vet, och det enda som får mig att känna mig hel är likes.

Känns lite "Borderlands" .. kanske. Det går bra, gillar borderlands!

Medlem

Det är inte fult men hade för hög igenkänningsfaktor från 3an.

Medlem

Det är ju något begränsat hur mycket 'snyggare' man kan göra ett utbränt ödelandskap med en massa rostigt skrot. Det ser naturligtvis ut som Fallout 3 för att det är samma värld och landskap.

FM-guru
F.d. Sisyr

Nu bryr jag mig inte särskilt mycket om utseendet, men jag tycker spelet ser snyggt ut. Om spelet följer samma design som Fallout 3 är det också troligtvis en av få positiva saker jag har att säga om titeln. Gott så.

Medlem

Fult på ett snyggt sätt!

Medlem

Ser okey ut i mina ögon. Tror dock de kör lite lugnt med grafiken just nu för att slippa få att folk klagar på att de har nergradderat den.

Fast på samma gång så blir jag lite nyfiken på vilken spelstil de kommer köra med. Samma som ifrån Skyrim/F3 å FNV eller mer som Farcry å senaste The Witcher. Kör de på det som de hade i sina senaste titlar så blir det genast mindre intressant tyvärr.

Medlem

Jag tycker vissa saker ser bra ut, gillar tex att det är lite mer färger utan att verkar tappa Fallout kännslan. Vissa andra saker ser fortfarande väldigt B ut dock, karaktärerna verkar inte ha förbättrats nämnvärt. Svårt att avgöra så här tidigt dock.

Skrivet av Prixm:

Folk som inte är nöjda med grafiken är typiska grafiknördar som spelar spel efter grafik. "Det är 2015", ja det må det vara, men vi som älskar spel och allt som har med det att göra, vi älskar spelet för vad det är, inte för grafiken.

Vad menar du egentligen här? Grafiken är ju en del av spelet och allt med det att göra. Byt ut "grafik" och skriv samma sak om "story", "gameplay" eller "ljud" och tänk efter hur knasigt det låter.

Medlem

Räckte med loggan och man utbrast i "Hell its about time!"

ELF
Medlem

Ser bra ut. Så länge de inte dummar ned grafiken som det görs med många andra spel vid release så är jag nöjd till hundra med den grafiska kvalité som vi fått se än så länge.

Att nämna så känns det som att det inte riktigt skulle passa med alldeles för "snygg" grafik i Fallout. Det ska ha en liten lätt touch av "cartoon" grafik. Inte i närheten av Borderlands, men ändå så att det syns att de inte försöker ge det en verklig look.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Det ser bra ut.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av ELF:

Ser bra ut. Så länge de inte dummar ned grafiken som det görs med många andra spel vid release så är jag nöjd till hundra med den grafiska kvalité som vi fått se än så länge.

Att nämna så känns det som att det inte riktigt skulle passa med alldeles för "snygg" grafik i Fallout. Det ska ha en liten lätt touch av "cartoon" grafik. Inte i närheten av Borderlands, men ändå så att det syns att de inte försöker ge det en verklig look.

Denna grafiken behöver de inte "dumma ner" så du behöver inte vara orolig.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Folk som inte är nöjda med grafiken är typiska grafiknördar som spelar spel efter grafik. "Det är 2015", ja det må det vara, men vi som älskar spel och allt som har med det att göra, vi älskar spelet för vad det är, inte för grafiken.

Man skaffar inte en fet dator för att sitta o spela spel som ser ut som de kom ut på 80talet. Vad säger att ett spel blir sämre om det är bra grafik?

Medlem
Skrivet av Prixm:

Folk som inte är nöjda med grafiken är typiska grafiknördar som spelar spel efter grafik. "Det är 2015", ja det må det vara, men vi som älskar spel och allt som har med det att göra, vi älskar spelet för vad det är, inte för grafiken.

Ja.... Eller har en annan standard på spel än dig? Men självklart. Sitt du och circejerka till 8-bitars du. Men dra inte ner andra för att deras åsikter inte är som dina

Medlem
Skrivet av Prixm:

Folk som inte är nöjda med grafiken är typiska grafiknördar som spelar spel efter grafik. "Det är 2015", ja det må det vara, men vi som älskar spel och allt som har med det att göra, vi älskar spelet för vad det är, inte för grafiken.

Ja, men har du tänkt på att grafiken är en del av din upplevelse, du kanske inte tänker på det när du lirar men den bidrar helt klart till att du har en bra upplevelse. Skiljer sig spelet mellan en viss inställning från kanske, high till ultra och det blir svårt att urskilja vissa förändringar, speciellt när det går snabbt i spelet och man inte uppfattar allt blinb-bling, men du skulle inte med sanning vilja spela crysis med gameboy-grafik. Så snälla sluta upp med att kalla folk grafiknördar för det spelar lika mycket roll som bra ljud i spel. Vill du höra 8 bitars ljud i the slender spelet? Förmodligen inte? Allt bidrar till din upplevelse även om du inte är medveten om det.

Peace

Medlem
Skrivet av carlman:

Spelar fortfarande Age of Empires 2 så grafik spelar ingen roll för mig

Age of empire? pffft! Inget mot vad jag spelar just nu (grafiskt sett då dvs)

<3 MM2!!!

Har förövrigt postat en till FZ flertalet gånger nu om Kickstarter projektet "The Bards Tale" men de verkar inte intresserade av att nämna det

https://www.kickstarter.com/projects/inxile/the-bards-tale-iv...

Lägg märke till att det är in-engine och inte in-game. Lite en vision de vill visa.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Detta ständiga tjat om grafik! Bara jag som prioriterar ljudkvalité i spelen?

Update : Spelet ska vara 3ggr större än Skyrim, PC-versionen har ett "classic mode".

Medlem

tycker de ser super epic and graffen är super nice med

Medlem

Rent grafiskt så påminner det mycket om Rage, och det har ju 4 år på nacken. Men jag tycker det ser helt okej ut. Kanske inte är det snyggaste spelet någonsin men jag tycker att atmosfären är mitt i prick.

Medlem

Betydligt mindre gråbrunt och suddigt, jag klagar inte


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Tycker det ser grymt bra ut!

Med tanke på storleken på spelen så kan man faktiskt inte förvänta sig Crysis 3 grafik eller dylikt. Det ska vara spelbart också.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Prixm:

Folk som inte är nöjda med grafiken är typiska grafiknördar som spelar spel efter grafik. "Det är 2015", ja det må det vara, men vi som älskar spel och allt som har med det att göra, vi älskar spelet för vad det är, inte för grafiken.

Man skaffar inte en fet dator för att sitta o spela spel som ser ut som de kom ut på 80talet. Vad säger att ett spel blir sämre om det är bra grafik?

Vad säger att ett spel blir bättre om det är bra grafik?

Medlem

Det ser perfekt ut.

123
Skriv svar