Total War: Warhammer – se de första skärmdumparna!

Robot
Total War: Warhammer – se de första skärmdumparna!

Ser ju väldigt lovande ut! Åhh fallout och 4 och detta.. fan va härlgt!

Medlem

Nja, litar aldrig på sådana här "PR" bilder, dom är indragna i photoshop och förbättrad.

Men damn vad jag längtar!
Hoppas man kan va "Undead", bara spelat WH40K så vet inte vad dom heter, vet bara att dom finns

Medlem
Skrivet av Ferren:

Nja, litar aldrig på sådana här "PR" bilder, dom är indragna i photoshop och förbättrad.

Men damn vad jag längtar!
Hoppas man kan va "Undead", bara spelat WH40K så vet inte vad dom heter, vet bara att dom finns

Vampire Counts är med så du kommer nog vara nöjd!

Medlem

Lyckas inte hitta några officiella uttalanden om vilka factions som kommer ?

Kommer alla 15 vara spelbara ? :O:O ?? :'(

Medlem
Skrivet av Ferren:

Nja, litar aldrig på sådana här "PR" bilder, dom är indragna i photoshop och förbättrad.

Men damn vad jag längtar!
Hoppas man kan va "Undead", bara spelat WH40K så vet inte vad dom heter, vet bara att dom finns

Undead var "mitt" gäng när det begav sig förr i tiden!
Såvitt jag vet delades det sedan upp på två "olika" armeer, Vampire Counts och Tomb Kings.

Men sålänge man kan resa horder med skelett och kasta skrikande, brinnande döskallar på fienden så får de kalla dem vad de vill


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ser najs ut, och även om det skulle vara fulare skulle det nog vara najs ändå, skulle vara mer än nöjd med Rome 2's grafinivå (annars måste jag uppgradera datorn ändå, och det har jag icke råd med). Hoppas på att de får till spelmekaniken bra bara, men ett Rome 2 (när det var färdigpatchat) i Warhammer-stuk duger finfint för mig.

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Ferren:

Nja, litar aldrig på sådana här "PR" bilder, dom är indragna i photoshop och förbättrad.

Men damn vad jag längtar!
Hoppas man kan va "Undead", bara spelat WH40K så vet inte vad dom heter, vet bara att dom finns

Undead var "mitt" gäng när det begav sig förr i tiden!
Såvitt jag vet delades det sedan upp på två "olika" armeer, Vampire Counts och Tomb Kings.

Men sålänge man kan resa horder med skelett och kasta skrikande, brinnande döskallar på fienden så får de kalla dem vad de vill

Tomb Kings, så hette dom Undead powah!

Medlem

Man kan ju fråga sig varför egentligen de stora trollen bär höftskynke!? För vad de än har att visa så lär det ju bara ha en avskräckande effekt, eller har jag fel? Trollen själva har (här visar jag mina fördomar) väl knappast någon känsla för vett och etikett


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Trollen är nog för korkade (Stupid!) båda för höftskynken och utsmyckningar, borde därför vara den Orc-klan de bor hos som klätt upp dem. Kan inte tänka mig att varken Orcer eller Goblins är är så pryda av sig heller, så det borde vara av någon praktisk anledning.

Min gissning är att trollurin är otroligt frätande och att de dessutom skvätter båda här och där helt okontrollerat. Höftskynket är därför till för att skydda ögonen på de egna "kamraterna" i armén.

OT så ser det fantastiskt ut! Spelet har ju alla chanser i världen att bli tokbra, hoppas de inte schabblar bort det.

Medlem
Skrivet av LinusU:

Man kan ju fråga sig varför egentligen de stora trollen bär höftskynke!? För vad de än har att visa så lär det ju bara ha en avskräckande effekt, eller har jag fel? Trollen själva har (här visar jag mina fördomar) väl knappast någon känsla för vett och etikett

Det är för att det är giants inte troll, inavlade sky titans ifall man får va petig. x)
Rätt korkade och är endast ute efter kött och öl, kanske till och med orcerna blev skrämda av åsynen?

Medlem

Om jag hade levt på den tiden hade jag också stått och hytt med en hillebard mot ett monster 20 gånger så stor och med en klubba dubbelt så stor som mig själv och en räckvidd som jag inte ens skulle klarat täcka genom att kasta min hillebard som ett spjut.

Aja, så länge man har hjälm på sig.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Nice...även om jag föredrar 40 000 K, men jag antar att de är på väg åt det hållet.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Vart fan är UNDEAD?!!?!?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

FM-guru
F.d. Sisyr

The hype is real.

Medlem

Så jävla pepp på detta! Kommer bli niiiiice! Så länge man kan spela Undead av någon faktion (helst Vampire Counts dock) så är jag nöjd. Enligt info verkar man kunna det, så kommer bli nice!


signatur

I drank what?

Medlem

Fan va kåt jag blir

Medlem
Skrivet av Loltron:

Lyckas inte hitta några officiella uttalanden om vilka factions som kommer ?

Kommer alla 15 vara spelbara ? :O:O ?? :'(

Det är 4 spelbara fraktioner vid release enligt vad de skrev nyss på Game Informer.

Medlem

ah lita inte på bilderna kommer ihåg bilderna från rome 2 och sen spelade man rome 2 första gången och bah give me my money back plz

Medlem

Fool me once Creative Assembly... but not twice good sir

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Fool me once Creative Assembly... but not twice good sir

CA köptes utav SEGA. Resultatet är vad du tror CA gör och bestämmer, de är ej heller nöjda med att bli tvingade att släppa icke färdiga produkter utav SEGA och sliter livet ur sig för att patcha de icke realease färdiga spel som SEGA som ägare, tvingar dom att släppa.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ferren:

Nja, litar aldrig på sådana här "PR" bilder, dom är indragna i photoshop och förbättrad.

Men damn vad jag längtar!
Hoppas man kan va "Undead", bara spelat WH40K så vet inte vad dom heter, vet bara att dom finns

Är dessa bilder inte ingame är CA inkompetenta då utseendet är jämförbart med Attila.

1
Skriv svar