Dragon Age: Inquisition får mer story-material

Robot
Medlem
Dragon Age: Inquisition får mer story-material

Där ser man.
Själv kände jag mig färdig med storyn långt innan jag spelat genom hela spelet.

Medlem

Ja slutet var ju lite av en cliffhanger så det är lite väntat.

Medlem

Började köra för några veckor sedan, blev lite besviken faktiskt. Inte riktigt vad jag väntat mig efter allt snack om att gå tillbaka till Origins:P aja.. Kul för dem som gillade spelet iaf!=)

Medlem

Ska nog ta och köpa spelet på en rea när jag är klar med Witcher 3.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Gav up på det här när jag fick en game breaking bugg som kundsupportens svar är att bara köra på en save innan buggen, men då måste jag köra om 40tim. Har väntat i 5 månader men ingen av patcharna har fixat det.

Medlem

Spelat ca 30timmar och öppna skyhold nyligen .Så har en bit kvar på det tror jag.

Medlem

Hade nog varit intresserad om Origin inte kukat ur hela tiden. Är ett rent lotteri om skiten ens startar.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Bara mitt spel som crashar varje gång jag öppnar inventory? Jag kan inte spela alls, crashar ibland när jag går till en merchant också. Någon som vet hur man fixar detta?

Medlem

Gärna. har 119 h på min huvudkaraktär och är redo att ta itu med Jaws Of hakkon efter Witcher 3 fått sina 200h,,,

Medlem

Mycket bra spel, ser gärna lite mera av min inkvisitör.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Ase
Medlem

Har inte haft en enda krash, bra story ,vuxet spel (annat än witcher det) bara lite förstört av konsollanpassning annars ett ypperligt spel kul med mer & göra tog mig ganska precis 200 timmar & bli klar men då utforkar jag allt.

Medlem
Skrivet av Martyfellman:

Gav up på det här när jag fick en game breaking bugg som kundsupportens svar är att bara köra på en save innan buggen, men då måste jag köra om 40tim. Har väntat i 5 månader men ingen av patcharna har fixat det.

Upplevt samma bugg som du, väldigt frustrerande! Kört kanske 30h, ingen lust att börja om... suck :/

Medlem

Låter ju bra men min huvudkaraktär är 100h+ min andra karaktär ungefär 20h och sen tröttnade jag på att kontrollerna till PC är så undermåliga att spelet ligger på is.

Medlem

110h här. Ett riktigt bra spel. Kul att det inte är slut än.


signatur

Trust is for fools...

1
Skriv svar