CD Projekt om Cyberpunk: "2015 och 2016 tillhör Witcher"

Robot
CD Projekt om Cyberpunk: "2015 och 2016 tillhör Witcher"

Väntan kommer att bli lång på Cyberpunk 2077.

#the-witcher-3-wild-hunt, #cd-projekt, #cyberpunk-2077


Medlem
CD Projekt om Cyberpunk: "2015 och 2016 tillhör Witcher"

Antar att det är väntat och 2017 kanske är att önska för mycket även det, men faan vad jag ser fram emot detta.
Speciellt när TW3 blev så fruktansvärt underbart (personlig åsikt) så blev min hype för Cyberpunk tio gånger värre.

Och Mike Pondsmith är med och hjälper dem med spelet, en fantastisk visionär och författare som skapade bordsrollspelet med samma namn, och även det mindre kända men lika fantastiska Castle Falkenstein.

Tur att det finns en hel del spel att gotta sig med de kommande åren iaf!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Undrar hur dom kommer göra med marketing när det kommer till grafiken i CP.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

"Kommersiell potential" - *shutters*


signatur

subterranean homesick alien

k3m
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Undrar hur dom kommer göra med marketing när det kommer till grafiken i CP.

Buhu!

Medlem

Förstår inte varför de annonserar ett spel och sedan skiter i att jobba på det i flera år. Cyberpunk är ju fan nästan värre än Final Fantasy 15 ( versus)

Medlem
Skrivet av Cane:

Förstår inte varför de annonserar ett spel och sedan skiter i att jobba på det i flera år. Cyberpunk är ju fan nästan värre än Final Fantasy 15 ( versus)

Jag kan ha fel nu...
Men jag tror att tanken var annorlunda men de insåg kort efter start att de inte skulle ha resurser för att arbeta på både witcher och cyberpunk samtidigt.
Har för mig jag läst ett officiellt uttalande ang just detta men kan minnas fel.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Releasehästryttare
Skrivet av Hipshot:

Undrar hur dom kommer göra med marketing när det kommer till grafiken i CP.

Släppte de inte en trailer för cyberpunk 2077 för ett eller två år sen ?

Ambassadör
Xbox

Orka hypa spel i flera år.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Orka hypa spel i flera år.

Fast dom hypar ju knappast Cyberpunk 2077...man vet ju typ ingenting om det.

Medlem
Skrivet av Preed:

"Kommersiell potential" - *shutters*

shudders*

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Undrar hur dom kommer göra med marketing när det kommer till grafiken i CP.

Frågan är om någon bryr sig om Witcher-incidenten nu efter att spelet varit ute ett tag. Jag skulle gissa att de flesta glömt bort nedgraderingen, då spelet är så underbart ändå.
Grafikmoddar kommer antagligen annars rätta till det.

Skrivet av Devan:
Skrivet av Hipshot:

Undrar hur dom kommer göra med marketing när det kommer till grafiken i CP.

Släppte de inte en trailer för cyberpunk 2077 för ett eller två år sen ?

Fast den är väl inte in-game?

Medlem

Cyberpunk är det *enda* spel jag verkligen ser fram emot, och *har* sett fram emot sedan en bra tid tillbaks....

Medlem

bra då kan man glömma det ett tag då.. lika bra väl finns gott om spel att plöja igenom tills dess.

Medlem

Jobbigt att vänta på Cyber punk så klart. Men väldigt trevligt att de vill fortsätta jobba med witcher 3.

k3m
Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Cane:

Förstår inte varför de annonserar ett spel och sedan skiter i att jobba på det i flera år. Cyberpunk är ju fan nästan värre än Final Fantasy 15 ( versus)

Jag kan ha fel nu...
Men jag tror att tanken var annorlunda men de insåg kort efter start att de inte skulle ha resurser för att arbeta på både witcher och cyberpunk samtidigt.
Har för mig jag läst ett officiellt uttalande ang just detta men kan minnas fel.

Jepp! Sedan hade de kanske andra tankar med videosnutten!?

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Hipshot:

Undrar hur dom kommer göra med marketing när det kommer till grafiken i CP.

Buhu!

Nämen stackarn, kritiserade nån ditt precious CD Project?

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Hipshot:

Undrar hur dom kommer göra med marketing när det kommer till grafiken i CP.

Släppte de inte en trailer för cyberpunk 2077 för ett eller två år sen ?

Jo,men det var långt innan playable alpha direkt, ser fram emot när spelet faktiskt börjar synas in-game videos och släppashelt.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Orka hypa spel i flera år.

Är väl snarare så att de måste släppa teasers för att bygga hype och på så sätt locka/stilla investerare? Det är vad jag kan tänka mig i alla fall.

Medlem

Hoppas att dom gör flera spel om The Witcher, inte om Geralt utan om en annan lore i Witchers Fantasy värld. Extremt rolig spel, kanske en sequel eller prequel?


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

För lång utvecklingstid i kombination med en för ball och stämningsfull trailer alldeles för tidigt i utvecklingen = De kommer bli såååååå omkörda eller så kommer de få byta spelmotor typ tre gånger och "börja om" allt för många gånger... Synd!


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

1
Skriv svar