GTA V Crew "FZ Reborn" komsikomsi!

Medlem
GTA V Crew "FZ Reborn" komsikomsi!

Ok, eftersom den nuvarande FZ:a klanens ledare verkar ha övergett spelet och inte promotat nån som kan sköta rulljangsen så tog jag initiativet till att starta en ny crew.

Jag kanske inte är väldans jätteaktiv o jag kör inte med mic o grejer så tänkte jag att jag står lite som "Silent Founder" liksom men promotar upp nån/några så dom kan styra o ställa litegrann, om jag inte är på.

Anywhoo http://socialclub.rockstargames.com/crew/fz_reborn bara joina sign ups e öppen.

Btw, vi har mycket snajsigare logga imo


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Nice!
Gjorde du logon för hand?
Eller har du importerat på nå vis?
Jag har försökt med det sistnämnda, och läst på en massa om det, att det gick förut, men det inte går att ladda upp egenhändig logo. Det fungerade inte för mig att följa guider online, fick en "ajja bajja" skylt då tyvärr =(


signatur
Medlem
Skrivet av Torakan:

Nice!
Gjorde du logon för hand?
Eller har du importerat på nå vis?
Jag har försökt med det sistnämnda, och läst på en massa om det, att det gick förut, men det inte går att ladda upp egenhändig logo. Det fungerade inte för mig att följa guider online, fick en "ajja bajja" skylt då tyvärr =(

Nää det e pure elbow grease på loggan

Gjorde en såndär fuling då det begav sig på xbox 360, fick fram den på socialclub men ingame funkade den aldrig fick bara "rutmönstret", fick aldrig någon "vanlig" logga att funka då heller så det var nog nått på R* sida som fuckade.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Nu har jag joinat.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Det var jag som startade den gamla gruppen, då online var nytt 2013... Har ingen tid att lägga ner på det längre tyvärr i och med familjebildande så jag promotade dig eftersom du verkar ambitiös, ifall nån skulle vilja göra nåt med den gamla gruppen. Skulle gärna göra dig till ledare också, men det verkar inte finnas nån möjlighet till det? Eller har jag missat nåt?

Skrivet av Zymac:

Ok, eftersom den nuvarande FZ:a klanens ledare verkar ha övergett spelet och inte promotat nån som kan sköta rulljangsen så tog jag initiativet till att starta en ny crew.

Jag kanske inte är väldans jätteaktiv o jag kör inte med mic o grejer så tänkte jag att jag står lite som "Silent Founder" liksom men promotar upp nån/några så dom kan styra o ställa litegrann, om jag inte är på.

Anywhoo http://socialclub.rockstargames.com/crew/fz_reborn bara joina sign ups e öppen.

Btw, vi har mycket snajsigare logga imo

Medlem
Skrivet av luddecrous:

Det var jag som startade den gamla gruppen, då online var nytt 2013... Har ingen tid att lägga ner på det längre tyvärr i och med familjebildande så jag promotade dig eftersom du verkar ambitiös, ifall nån skulle vilja göra nåt med den gamla gruppen. Skulle gärna göra dig till ledare också, men det verkar inte finnas nån möjlighet till det? Eller har jag missat nåt?

Skrivet av Zymac:

Ok, eftersom den nuvarande FZ:a klanens ledare verkar ha övergett spelet och inte promotat nån som kan sköta rulljangsen så tog jag initiativet till att starta en ny crew.

Jag kanske inte är väldans jätteaktiv o jag kör inte med mic o grejer så tänkte jag att jag står lite som "Silent Founder" liksom men promotar upp nån/några så dom kan styra o ställa litegrann, om jag inte är på.

Anywhoo http://socialclub.rockstargames.com/crew/fz_reborn bara joina sign ups e öppen.

Btw, vi har mycket snajsigare logga imo

Shyrre

Dock så tror jag att jag försöker lura över folket som fortfarande spelar/ spelar på PC att joina den andra så att det blir mer samlat på en plattform, hoppas du inte misstycker


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kul grej!

Kanske skulle kunna göra den "officiell"? *hinthint*


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av luddecrous:

Det var jag som startade den gamla gruppen, då online var nytt 2013... Har ingen tid att lägga ner på det längre tyvärr i och med familjebildande så jag promotade dig eftersom du verkar ambitiös, ifall nån skulle vilja göra nåt med den gamla gruppen. Skulle gärna göra dig till ledare också, men det verkar inte finnas nån möjlighet till det? Eller har jag missat nåt?

Skrivet av Zymac:

Ok, eftersom den nuvarande FZ:a klanens ledare verkar ha övergett spelet och inte promotat nån som kan sköta rulljangsen så tog jag initiativet till att starta en ny crew.

Jag kanske inte är väldans jätteaktiv o jag kör inte med mic o grejer så tänkte jag att jag står lite som "Silent Founder" liksom men promotar upp nån/några så dom kan styra o ställa litegrann, om jag inte är på.

Anywhoo http://socialclub.rockstargames.com/crew/fz_reborn bara joina sign ups e öppen.

Btw, vi har mycket snajsigare logga imo

Shyrre

Dock så tror jag att jag försöker lura över folket som fortfarande spelar/ spelar på PC att joina den andra så att det blir mer samlat på en plattform, hoppas du inte misstycker

Nej då, ingen fara Hoppas den blir populär, jag kommer gå med så fort jag finner tid till det

Skribent

Gick precis med! Kommer vilja köra en massa heists med folk i veckan. Ni kommer vilja köra med mig, annars blir ni bannade.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Gick precis med! Kommer vilja köra en massa heists med folk i veckan. Ni kommer vilja köra med mig, annars blir ni bannade.

Det finns plats i toppen, vad har du för Ingame name? promotion, incoming...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skribent
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Johan Olander:

Gick precis med! Kommer vilja köra en massa heists med folk i veckan. Ni kommer vilja köra med mig, annars blir ni bannade.

Det finns plats i toppen, vad har du för Ingame name? promotion, incoming...

VesslanForever, ska spela lite senare om jag hinner efter min nyhetsskörd.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Promotade dig till commissioner, dock så har jag märkt att det e helt fuckat/trasigt online(då det gäller att spela tillsammans med klanmedlemmar/kompisar) så det e inge roligt o ha en klan om man ändå aldrig ens ser nån ingame.. har sett EN person i klanen online öht, inte ens i samma session.. lite tråkigt av R* att dom inte jobbade nått på mp matchmaking och sånt till PC releasen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skribent
Skrivet av Zymac:

Promotade dig till commissioner, dock så har jag märkt att det e helt fuckat/trasigt online(då det gäller att spela tillsammans med klanmedlemmar/kompisar) så det e inge roligt o ha en klan om man ändå aldrig ens ser nån ingame.. har sett EN person i klanen online öht, inte ens i samma session.. lite tråkigt av R* att dom inte jobbade nått på mp matchmaking och sånt till PC releasen.

Det är bara till att ha is i magen och hoppas att de unfuckar skiten. Det blir nog bra till hösten!


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers

Bra skit! Tråd klistrad.


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bra skit! Tråd klistrad.

Bra jobbat! Nu tar vi över internet!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag hoppade på tåget.

Skribent
Skrivet av t3ch:

Jag hoppade på tåget.

Gott!

Vi var ett gäng som körde heists innan, mycket trevligt och intressant.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av t3ch:

Jag hoppade på tåget.

Gott!

Vi var ett gäng som körde heists innan, mycket trevligt och intressant.

Jag var med och spelade där Kalko1234 ingame.
Grymt mycket roligare när man kan prata och spela med vettigt folk.

Skribent
Skrivet av t3ch:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av t3ch:

Jag hoppade på tåget.

Gott!

Vi var ett gäng som körde heists innan, mycket trevligt och intressant.

Jag var med och spelade där Kalko1234 ingame.
Grymt mycket roligare när man kan prata och spela med vettigt folk.

Haha, trodde jag spelade med dig innan. Mitt huvud håller inte reda på någonting längre.
Jag och en annan körde klart heisten innan. Mycket trevlig historia. Förutom när en helikopter störtade in i oss.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

IceManFZ - joinat!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag hoppade också in. Dock blir inte detta min primära crew tills vidare. Men ni får gärna lägga in mig på vänlistor så jag kan spamma invites till er.

Lirar på PC med headset sjungades i duschen och skrikandes vid rån.

Medlem

Gick med förra veckan (Honung.) Skicka även gärna en vänner förfrågan, om ni känner för det

Medlem
Skribent
Skrivet av Honung:

Testade att dra i gång ett mc gäng.
https://www.youtube.com/watch?v=__EUY0O6Nxw

Tummen upp! Lovar att göra mitt bästa som prospect, när jag väl får tid att hoppa in.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag skulle vilja få ihop ett gäng att lira igenom heists med. Främst 2 personer.
Mina andra heistvänner verkar ha tröttnat (redan?) på spelet.

Jag håller även i en teamspeak 3 server för kommunikation.
Skulle någon vara intresserad så finns jag lättast tillgänglig via Steam.

Medlem
Skrivet av Amelek:

Jag skulle vilja få ihop ett gäng att lira igenom heists med. Främst 2 personer.
Mina andra heistvänner verkar ha tröttnat (redan?) på spelet.

Jag håller även i en teamspeak 3 server för kommunikation.
Skulle någon vara intresserad så finns jag lättast tillgänglig via Steam.

Jag kör gärna igenom lite heists tillsammans. Jobbar lite luddiga tider, men några helgen framöver så kan jag finnas med på både teamspeak och i Gta.

Medlem
Skrivet av Honung:

Jag kör gärna igenom lite heists tillsammans. Jobbar lite luddiga tider, men några helgen framöver så kan jag finnas med på både teamspeak och i Gta.

Har stött på både dig och Zymac, men då har jag bara hållit på med dailys och strögrejer.
Men till helgen vill jag göra Series A & Pacific Får se om mina vänner är lediga då.

Medlem
Skrivet av Amelek:
Skrivet av Honung:

Jag kör gärna igenom lite heists tillsammans. Jobbar lite luddiga tider, men några helgen framöver så kan jag finnas med på både teamspeak och i Gta.

Har stött på både dig och Zymac, men då har jag bara hållit på med dailys och strögrejer.
Men till helgen vill jag göra Series A & Pacific Får se om mina vänner är lediga då.

Ja, har sett dig nån vända också, men mest tramsat med lite allt och ingenting.
Är gärna på det till i helgen, så är jag inte inne så skriv en rad här.

Medlem

Sökert två stycken till heist, lämna ett PM så addar jag dig/er!

1
Skriv svar