Kriminell verksamhet när Battlefield Hardline blir med DLC

Robot
Kriminell verksamhet när Battlefield Hardline blir med DLC
Medlem
Kriminell verksamhet när Battlefield Hardline blir med DLC

A new gadget.

Årets bästa beskrivning hahaha!!

Medlem

Spelar folk skiten fortfarande?

Medlem
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Ja. För hela världen tycker inte som du vilket är skönt.

Medlem

Någon som har försäljningssiffror på storsuccen hardline? Vore spännande att se men har inte hittat något. Kappa

Medlem

mjölka pengar är det enda som gäller, EA/DICE är riktiga sopor

Medlem
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Medlem

Jag gillar hardline starkt, grym shooter.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Ja. För hela världen tycker inte som du vilket är skönt.

Spelet har just nu 2800 aktiva spelare, motsvarande siffra för BF4 är 26000. Nej, folk spelar inte skiten.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Ja. För hela världen tycker inte som du vilket är skönt.

Spelet har just nu 2800 aktiva spelare, motsvarande siffra för BF4 är 26000. Nej, folk spelar inte skiten.

2800 gör det.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Jag råkade klicka på fel, men om du blev så ledsen så får jag väl fixa till allt då. Gosh vissa blir upprörd för inget märker jag

Medlem
Skrivet av ZaMMe:

mjölka pengar är det enda som gäller, EA/DICE är riktiga sopor

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av ZaMMe:

mjölka pengar är det enda som gäller, EA/DICE är riktiga sopor

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Det var Dice som outsourcade sitt IP.

Medlem

Nä tack, fortfarande inte intresserad!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av ZaMMe:

mjölka pengar är det enda som gäller, EA/DICE är riktiga sopor

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Det var Dice som outsourcade sitt IP.

Well det är EA som äger varumärket nu så dice kan inte göra så mycket åt saken heller, så det är väl EA ni ska kasta bajs på och inte dice även om dom inte är helt fri från att vara förståndshandikappade men här är dom nog oskyldigare än vad ni påstår.

Medlem

cs, 6 miljoner spelare. <De går bra nu

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Skrivet av MrPeters:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Tror folk fortfarande att denna typen av mening är acceptabel på forum när folk spelar spel som är bra mycket längre än de spel de frågar om?

Dice har inget med detta spel att göra, så gör om gör rätt

Hur får du "spelar folk skiten fortfarande" till att handla om Dice?

Jag råkade klicka på fel, men om du blev så ledsen så får jag väl fixa till allt då. Gosh vissa blir upprörd för inget märker jag

Jag blev inte ledsen, bara ifrågasatte det du skrev men om du blev så ledsen över att jag ifrågasatte det så får jag väl be om ursäkt!

Medlem

Såg en artikel ang hardline i början av maj, där skrevs det att 80% av försäljningen var till konsol.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Styggve:

Spelar folk skiten fortfarande?

Ja. För hela världen tycker inte som du vilket är skönt.

Spelet har just nu 2800 aktiva spelare, motsvarande siffra för BF4 är 26000. Nej, folk spelar inte skiten.

Seriöst? Är det så lite? Fyfan o.O

Sist jag kollade var det typ bara ett par tusen som spelade på modermodem. Det är tomt på servrarna för PC-spelare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelet som floppade så jävla hårt. En kompis köpte det men han slutade illa kvickt och gick tillbaka till 24/7 WoW. Köpte grisen i säcken.

Hoppas detta sänder ut en tydlig signal till Dice och EA att de måste förändra spelen mer.

Trodde först Hardline var ett DLC till BF4.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av Remus:

Spelet som floppade så jävla hårt. En kompis köpte det men han slutade illa kvickt och gick tillbaka till 24/7 WoW. Köpte grisen i säcken.

Hoppas detta sänder ut en tydlig signal till Dice och EA att de måste förändra spelen mer.

Trodde först Hardline var ett DLC till BF4.

Det är det. Värdelös spawning framför allt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av vuze2143:

cs, 6 miljoner spelare. &lt;De går bra nu

League of Legends, 27 miljoner som spelar dagligen.

Medlem

Så dåligt är det inte, men fortfarande väldigt opolerat tyvärr. Jag gillar att det är korta matcher och snabb aktion, men med endast fyra kartor från start och väldigt få vapen är jag inte förvånad att det har dippat så snabbt i popularitet. Det är svårt att hitta en bra server direkt och ja det fuskas tyvärr en hel del. Det känns lite som ett bortglömt barn på pc. Ska bli spännande att se hur de ska leva upp till 4 dlc när nästan ingen spelar. Det är redan nu prissänkt på Origin.

Medlem
Skrivet av Vemfanbryrsig:
Skrivet av vuze2143:

cs, 6 miljoner spelare. &amp;lt;De går bra nu

League of Legends, 27 miljoner som spelar dagligen.

Är väl bara World of Tanks som har mer spelare?

Skrivet av Syrfid:

Så dåligt är det inte, men fortfarande väldigt opolerat tyvärr. Jag gillar att det är korta matcher och snabb aktion, men med endast fyra kartor från start och väldigt få vapen är jag inte förvånad att det har dippat så snabbt i popularitet. Det är svårt att hitta en bra server direkt och ja det fuskas tyvärr en hel del. Det känns lite som ett bortglömt barn på pc. Ska bli spännande att se hur de ska leva upp till 4 dlc när nästan ingen spelar. Det är redan nu prissänkt på Origin.

De har hamnat i direkt samma situation som Call of Duty. De flesta spelare har "vanilla"-kartorna, och ett fåtal har DLC-kartorna. Ingen spelar, ingen bryr sig, så det kommer säkert svalna ännu mer. Vi kommer nog aldrig få uppleva ett "Hardline 2".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelet lider fortfarande mycket av att en hel del saker knappt/inte går att uppnå om man inte spelar på en 64 spelares conquest med en polare som hacker...

Därtill undrar jag vem fan det är som kommit fram till att "spelarna vill ha skogsbanor".

Spelcancern är fortfarande för mycket närvarande. Snipers tillför fortfarande noll och intet vägt mot vilken annan klass som helst och är ett irriterande moment. Om ditt lag har fyra snipers och motståndarna en så spelar du med tre färre i ditt lag...

Hardline känns fortfarande som ett BF4-DLC och motorn hänger inte med. Det gör att slutbetyget ännu är "so-so" och slutar på 3/5. Trots lång tid på sig att patcha til det.

...och battlelog för Hardline ser fortfarande ut som hemsidan till en halvdan bilfirma.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Achtung:
Skrivet av Vemfanbryrsig:
Skrivet av vuze2143:

cs, 6 miljoner spelare. &amp;amp;lt;De går bra nu

League of Legends, 27 miljoner som spelar dagligen.

Är väl bara World of Tanks som har mer spelare?

...och båda två är gratis. Siffrorna skulle väl ligga rätt lika Hardline om det kostade lika mycket och hade gjort så från början också. Däremot lär väl båda sagda spel överleva Hardline.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

12
Skriv svar