Helgdiskussion - Vilket storspel ser du fram emot nu?

Medlem

Doom 4 multiplayer

Medlem
Skrivet av coolhwip:

Path of Exile: The Awakening

Undrar fortfarande hur denna enorma (gratis)expansion totalt flugit under radarn hos FZ?!

Sitter och lirar closed betan, det är Path of Exile 2.0. Otroligt många changes, särskilt blir det mycket mer intuitivt för nya spelare, samt en ny act med nio nya bossar. Tänk Reaper of Souls till D3, fast säkerligen ungefär fem gånger så mycket mer content och changes, helt gratis.

Grinding Gear Games borde få mer uppmärksamhet tack vare deras community management, rättvisa F2P-modell och hur mycket de uppdaterar spelet. Förra året släppte de även två mindre expansioner till PoE (Sacrifice of the Vaal och Forsaken Masters).

När jag testade PoE kändes det stelt och tråkigt...är det så fortfarande? Detta var ganska tidigt efter det släpptes.

Medlem

Årets bästa spel har ju redan släpps och det är Axiom Verge men ARK: Survival Evolved ser jag fram emot


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Väntar på ett bra rollspel, hoppas på ett 2015 släpp för Fallout 4.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Väntar på ett bra rollspel, hoppas på ett 2015 släpp för Fallout 4.

Lär inte vara så bra...tidigast i vår, men mer troligt nästa höst..

Medlem

Cossacks 3!


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Tom Clancy's The Division!!!

Kommer ju inte i år dock
Men absolut, det är nog det jag ser mest fram emot!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

I år så är det nog faktiskt bara Batman: Arkham Knight och Star Wars: Battlefront som lockar, annars är The Division högst upp på listan.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Väntar på ett bra rollspel.

Varför vänta - skaffa Witcher 3!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av coolhwip:

Path of Exile: The Awakening

Undrar fortfarande hur denna enorma (gratis)expansion totalt flugit under radarn hos FZ?!

Sitter och lirar closed betan, det är Path of Exile 2.0. Otroligt många changes, särskilt blir det mycket mer intuitivt för nya spelare, samt en ny act med nio nya bossar. Tänk Reaper of Souls till D3, fast säkerligen ungefär fem gånger så mycket mer content och changes, helt gratis.

Grinding Gear Games borde få mer uppmärksamhet tack vare deras community management, rättvisa F2P-modell och hur mycket de uppdaterar spelet. Förra året släppte de även två mindre expansioner till PoE (Sacrifice of the Vaal och Forsaken Masters).

När jag testade PoE kändes det stelt och tråkigt...är det så fortfarande? Detta var ganska tidigt efter det släpptes.

Jämför du combat med D3 kan det kännas stelt, ja. Men det har skett många improvements sedan det släpptes. I expansionen uppdaterar de nätkoden och inför ett nytt alternativ för sync, vilket eliminerar desyncs helt, som har varit PoE's stora akilleshäl. Jag rekommenderar att du testar när The Awakening släpps senare i sommar och ger det en ny chans

Inaktiv

Starcraft 2: Legacy of the Void. Resten kan slänga sig i väggen.

Releasehästryttare

Legends of equestria:

http://www.legendsofequestria.com/home

Medlem

Ser fram emot Yakuza 5 och Persona 5 till PS3, och Xenoblade Chronicles X till Wii U.

Men till datorn är resten av 2015-spelen diverse Kickstarterspel som Shadowrun: Hong Kong och Torment: Tides of Numenera. Så det är inte på tal om att uppgradera datorn den närmsta tiden.

Medlem

Torment!
spelar dock endast på ps4 så kommer hålla tummar och tår och offra en get i försök att det portas till konsolerna också, kanske beror på hur det går med Wasteland 2.

Medlem

Jag vet inte om de 'släpps' i år men jag har backat flera early access-spel som jag spänt följer utvecklingen av.

Jag tror nog att det är Subnautica som är mest lovande för min del. Det håller toppkvalitet redan i sitt nuvarande ofärdiga skick.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Väntar på ett bra rollspel, hoppas på ett 2015 släpp för Fallout 4.

Witcher 3, Pillars of Eternity och Torment: Tides of Numenera. 2015 kan gå till historien som det bästa RPG-året på mycket länge.

Medlem

Mount&Blade II: Bannerlord, när det nu släpps.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

jag väntar otåligt på tre spel, Batman, Mad Max och Star Wars Battlefront.

Medlem

HoMM7! Det spelet är jag taggad inför!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Riktigt taggad inför nästa NFS. Annars är det väl Just Cause 3, ARK och Battlefront!

Medlem

Rise of the Tomb Raider.

Medlem

"Hatred" såklart! Bara en vecka kvar till release
Så taggad!! Witcher 3 kan dra åt skogen!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

No Mans Sky (om det släpps i år) och Mad Max är nog de jag ser fram emot mest.

Medlem

Jag ser mest fram emot att Starcraft 2: Legacy of the Void och Mount & Blade 2 släpps! Verkar dröja dock ett tag till dock...

Medlem

Ark verkar riktigt jävla coolt

https://www.youtube.com/watch?v=aQM8yWoiy5s (PS4 trailer, men kommer på PC också den 2 Juni!)

Medlem
Skrivet av Spirren:

Ark verkar riktigt jävla coolt

https://www.youtube.com/watch?v=aQM8yWoiy5s (PS4 trailer, men kommer på PC också den 2 Juni!)

håller med please don't suck!

Avstängd

Ingen säger Halo 5??? What? är det inte stort? xD

Medlem

Metal Gear Solid 5
Batman Arkham Knight


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Expansionen som kommer till Pillars of eternity, samt Divine divinity enhanced edition. (Båda borde väl dyka upp i år?)

Medlem

Camelot Unchained och Warhammer 40k Eternal Crusade

Skriv svar