Ett open world-spel med dinosaurier. Öh, ja tack!

Robot
Ett open world-spel med dinosaurier. Öh, ja tack!

Ark: Surrvival Evolved kan bli spelet för oss som tror att nya Jurassic Park kommer att vara kass.


Medlem
Ett open world-spel med dinosaurier. Öh, ja tack!

Early Access. Survival. MP.

Väldigt originellt.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

Early Access. Survival. MP.

Väldigt originellt.

Det nya svarta.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Måste säga att det ser ut som att det skulle kunna bli riktigt roligt. Men kommer inte bli förköp förrän jag vet säkert att spelet faktiskt är roligt att spela också.

Medlem

Hamnar det i early access köper jag det inte förrän det är klart. Fått nog av early access skit som the stomping land, dayz och the forest som först verkar lovande men aldrig blir klart eller som i stompings fall, läggs ner helt

Medlem

Me like!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Får riktigt mysiga Dino-Riders vibbar av detta!

Avstängd

Att Sony har bekräftat fullt morpheus support till ps4 versionen gör ju inte att hypen avtar heller.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

What´s up med världens största sadel på diploducus-liknande dinosaurien?
Blir spännande att följa dock!

Medlem

Dom sa på lirik's stream i en intervju att dom satsade på 30 fps
Då dog min hype.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Skrivet av 92_slayer:

Dom sa på lirik&#039;s stream i en intervju att dom satsade på 30 fps
Då dog min hype.

var inte det på konsol versionen ?

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=u0UbLtLdoCU

Twitch-streamern @DatGuyLirik:s intervju med en dev från igår.

Medlem
Skrivet av Propy:

Early Access. Survival. MP.

Väldigt originellt.

Inga zombies i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vildis, var är du?

Medlem

"jätteödlor"

Ni menar jättefåglar?

Väntar fortfarande på att någon gör ett enormt open-world-spel med tät djungel, dinosaurier och enbart single player. Ubisoft hintade ju om det i planeringen kring Far Cry 5 så konceptet ligger i alla fall på kostymnissarnas radar.

Medlem
Skrivet av Luftman:

Vildis, var är du?

Här är jag! Räds icke!

Ont: Jaaaaa! Efter besvikelsen med "Stomping lands" så behövs det här!


signatur

Videomupp

Inaktiv

Det såg ganska bra ut men fan vad dåligt vid 2:06 när det inte tycks vara svårare än att backa och skjuta som i alla andra spel där fienderna inte kommer ikapp en. Vet inte vad dinosaurien kallas men gissar på att den är ganska mycket snabbare än en människa.

Visst, det är Early access osv men kommer avakta då denna kategori redan börjar vara översaturerad.

Medlem
Skrivet av 92_slayer:

Dom sa på lirik&#039;s stream i en intervju att dom satsade på 30 fps
Då dog min hype.

Skrivet av 92_slayer:

Dom sa på lirik&#039;s stream i en intervju att dom satsade på 30 fps
Då dog min hype.

Du tror att ett UE4 spel till konsol landar på 60 fps vid lansering? Trodde folk hade vant sig vid detta redan.

Medlem
Skrivet av markus.bjorklin:
Skrivet av 92_slayer:

Dom sa på lirik&amp;#039;s stream i en intervju att dom satsade på 30 fps
Då dog min hype.

var inte det på konsol versionen ?

Självklart gäller det bara konsol. En begränsning till 30 fps på PC vore helt ologiskt och de skulle få otroligt mycket skit för det.

Första Dark Souls till PC hade en anledning att vara 30 fps. En dum anledning som gick att undvika, men en anledning hur som.

Medlem

Ställ dig i kö bakom Beasts of Prey och nedladga The Stomping Land.

Early access-utvecklare har mycket att leva upp till när det går tretton på dussinet av bondfångare som överger sina projekt eller aldrig får dem färdiga.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Vartannat spel nu för tiden är ju early access, spyr på konceptet!

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Vartannat spel nu för tiden är ju early access, spyr på konceptet!

gött att man slipper sånt skit på konsol


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag har fortfarande The Stomping Land som ligger och skrattar åt mig i mitt steambibliotek.


signatur
Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

Vartannat spel nu för tiden är ju early access, spyr på konceptet!

Faktiskt ser jag det tvärtom. Man får möjligheten att se och läsa väldigt mycket om ett spel innan det är släppt. Det är frestande i många fall att köpa men early access är ju en ofärdig version av spelet så gillar man relativt färdiga spel ska man ge fan i early access. Då väntar man till realease. I och för sig innebär det att man aldrig kommer få spela DayZ men nåt enstaka evighetsbetaspel får man leva med...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Fattar inte vad som kan ta sådan tid för spelutvecklare att punga ut ett spel värdigt dinosaurier och inte bara släppa halvdana om ens det vid lansering av en ny Jurassic park film. 1:an är för övrigt en av de bättre filmer mänskligheten fått avnjuta.

Detta ser lite "billigt" ut än så länge men också jäkligt coolt!
Dinos or gtfo!

Inaktiv

Rida elefant i Far Cry 4 är ju apkul så det här kan säkert bli bra.

Medlem

Tycker det känns tematiskt fattigt. Spring runt på en ö och döda/rid på dinosaurier?

Hade varit 10 gånger mer intressant ifall det vore ett FPS spel mer likt BF där man delvis bytt ut fordon mot dinosaurier eller något.

Det här kändes bara som ännu ett skitsnyggt men innehållsfattig gå omkring simulatorspel. Det enda som gör mig någorlunda nyfiken är med den konstiga byggnaden som svävade i luften och chippet i handen antydde på att det kanske finns ett slutmål. Har det något att sträva efter, istället för att bara mållöst uppgradera sin utrustning och bygga något fult fort så är det helt klart positivt.

Men är det bara ännu ett så kallat "survival", så nej tack.

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av ANZIKTE:

Vartannat spel nu för tiden är ju early access, spyr på konceptet!

gött att man slipper sånt skit på konsol

Hur menar du nu? Det är absolut inget tvång från något håll att man som (pc-spelare?) ska behöva köpa Early Access spel om man inte vill men man ges möjligheten. Hur det i sig är någonting negativt förstår jag inte.

Skrivet av Seraium:

Inga zombies i alla fall.

Kommer som pre-order för betaversionen efter Early Access


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av cebastian:

https://www.youtube.com/watch?v=u0UbLtLdoCU

Twitch-streamern @DatGuyLirik:s intervju med en dev från igår.

Jag blev såld när han sa att spelet kommer ha stöd för moddar

12
Skriv svar