Spela Arma 3 gratis

Robot
Spela Arma 3 gratis

Bohemia bjuder in soldater till en gratishelg i deras militärsimulator.

#bohemia-interactive, #arma-3


Medlem
Spela Arma 3 gratis

Om man e ny till spelet bör man testa iaf Wasteland och King of The Hill. Dessa två kräver ej nerladdning. Moddar skulle jag säga att man ska testa Tactical Battlefield http://www.tacbf.com/forum/app.php/page/download är ganska roligt. Sen finns de ju massor av moddar som kanske passar individen själv.

Medlem

JSRS (3.0 eller 2.2) är nästan ett måste. Modden förändrar ljudbilden helt i spelet till det bättre.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Måste passa på att slå ett slag för Breaking Point som är pvp/pve zombie-survival mod typ dayz. Kanske är lite för djupt för den som vill testa över en helg men det är en mod jag har haft många timar kul med.
Systemet med faction, lvl-perks och möjligheten att bygga safe-havens är under ständig utveckling och motiverar till fortsatt spelande. Ses på New Haven EU#8!?


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Rekommenderar Wasteland eller Altis Life för dom som vill spela.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

MILSIMMA! Är man inte ute efter att spela spelet som det bör med en organiserad klan så håller jag med emiaff96 om tacbf! Vill man få ut maximum så är det med klan/community och TFAR/ACRE (Radio-mod med 3D-positionellt ljud)

Är ni snabba så kan ni haka på söndags OP hos www.ssg-clan.se vill ni testa lite mer pick-up-and-playigt rekommnderar jag www.anrop.se


signatur
Medlem

Tycker inte att en nybörjare ska testa någon mod alls.

Lär er spelet först. Det är som att hälla kryddor på maten innan man smakat!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Haha! Det där är min bild som är i headern till artikeln! Jag tog den för nästan två år sedan under spelets beta. Internetcirkeln är sluten!

1920x1080: http://i.imgur.com/GD7cCKq.jpg


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Propy:

Tycker inte att en nybörjare ska testa någon mod alls.

Lär er spelet först. Det är som att hälla kryddor på maten innan man smakat!

Instämmer.

Flera moddar gör dessutom redan ett komplicerad spel ännu mer komplicerad, så kan vara värt att lära sig grunderna först.

Har man lirat Operation Flashpoint, Arma 1 eller 2 är det oftast dock inga större problem.

Medlem

oho, dags att slakta färskingar alltså!

Medlem

Det är inte läge för singleplayer kampanjen i alla fall, den blir ingen glad av.

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

Det är inte läge för singleplayer kampanjen i alla fall, den blir ingen glad av.

Den gjorde mig glad.

Medlem

Om man vill ha en mer krigs-orienterad upplevelse än wasteland och annat så rekomenderar jag JSOC servrarna som kör invade and annex mod, behöver inte ladda ned något där heller.

Medlem

Gör tutorial/armory whatever det heter, den verkar rätt bra om man är grön.

Medlem
Skrivet av Propy:

Tycker inte att en nybörjare ska testa någon mod alls.

Lär er spelet först. Det är som att hälla kryddor på maten innan man smakat!

Kryddar alltid innan jag smakar. Vad hette modden sa du?

Medlem

Får väl sätta igång nedladdningen så det hinner bli klart till 20-tiden på Söndag.

Medlem
Medlem
Skrivet av Puscifer:

Haha! Det där är min bild som är i headern till artikeln! Jag tog den för nästan två år sedan under spelets beta. Internetcirkeln är sluten!

1920x1080: http://i.imgur.com/GD7cCKq.jpg

Du har gjort mer nytta på internet än vad de flesta av oss bara hade kunnat drömma om. Grattis!

Medlem

Ett fantastiskt spel/sim!

Är man helt ny föreslår jag att man börjar med de omika singleplayer delarna. Showcases t.ex.

Kampanjen i spelet är tyvärr inte nå vidare men kan vara ett bra sätt att förstå spelet, dess kontroller (för det finns måånga knappar och du behöver de flesta) och hur det funkar.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar