Se Killing Floor 2 med maxade inställningar

Robot
Se Killing Floor 2 med maxade inställningar

Gore-fest utan dess like när hundratals zombies slaktas.

#killing-floor-2


Medlem
Se Killing Floor 2 med maxade inställningar

Let's go shopping, ladies.

GOTY

Medlem
Medlem

Hoppas det vräker in mer innehåll i early access, saknar Sharpshooter och Demolition

Medlem

bloodbath.. verkar ju skoj

Medlem

Ugh, såg skittråkigt ut.

Medlem

Bara jag som får Dr Satan vibbar utav den bosse?
Dr Satan från "House Of 1000 Corpses". För övrigt en grym film!

Medlem

Spelet ser fantastiskt ut men personen som spelade lämnade mycket att önska. Ingen trigger dicipline eller ammunitions konservation


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Medlem
Skrivet av CitizenKane:

Spelet ser fantastiskt ut men personen som spelade lämnade mycket att önska. Ingen trigger dicipline eller ammunitions konservation

Såsant. Gillar svårighetsgraderna. Vill ha det äckligt svårt och taktiskt för att vinna dom 10 rundorna. Inte sällan man får se en snubbe springa och kitea i slutet på varje runda.

Längtar tills släpp.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CitizenKane:

Spelet ser fantastiskt ut men personen som spelade lämnade mycket att önska. Ingen trigger dicipline eller ammunitions konservation

Haha, jag startade faktiskt en CS-klan en gång i tiden som hette United Ammo Wasters. Tyckte ändå jag var duktig med att köra pickan i början och sen gå över till automatkarbinen senare.


signatur
Medlem

Ok, coolt. Jag ska inte klaga för mycket men vem gillar att sitta och lyssna på gamingnerdars snack i micken egentligen? Det räcker med att få se gameplay. Det är väldigt få som lyckas få sin chatt att tillföra spelklipp någonting. Jag blir mest obekväm när jag hör det.

Skrivet av Parabellum87:

Let's go shopping, ladies.

GOTY

Tack för att du lyfte fram precis den humor och charm som nu uppföljaren gjort sig av med. Vad ska vi med humor och charm till när vi kan få grafik och effekter.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar