Se läckra bilder från GTA V på PC

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av wibbe44:
Skrivet av nils45:

Det borde flyta bra för så jävla snyggt är det inte, tillräckligt snyggt för att man ska vara nöjd iaf. Max Payne 3 var en utmärkt portning

Okej, och hur är "jävla snyggt" för dig?
Vad jag vet finns det inget open world-spel just nu som är snyggare än detta, så jo. Nog är det jävligt snyggt allt.

AC:Unity är snyggare, Far Cry4 är snyggare, Shadow Mordor är snyggare.

Dock är inget av dessa förutom AC:Unity att räkna som open-world i samma omfattning. AC:Unity är heller inte alls lika teknisk avancerat (inga bilar eller fordon exempelvis) samt att totala kartan knappt är hälften av GTA 5's. Så jag vidhåller vid mitt svar tills dess att jag får se GTA 5 på PC allt på max.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Soothsayer:

Jag tror på följande:
"Grabbar, är ni säkra på att ni fixar portningen till PC, ni vet hur det blev förra gången?"

"Jajajaja det löser vi, inga problem, kommer vara finemang till lansering"

*... månader senare* "saatan, eeehrm, vi ehrm, behöver lite mer tid, men detta löser vi... aaabsolut"

och här är vi idag.

"Förra gången" det här teamet portade ett spel till PC så var det Max Payne 3 de jobbade med. Det spelet var (med undantag för långa laddningstider) väldigt väl optimerat.

Jo precis, folk verkar väldigt cyniska, max payne 3 rullar alltid över 144 fps för mig, sli profilen är bra och loading times finns ju typ inte med ssd. Så det känns rätt bra tycker jag att det är samma team som fixar med gta v.

Medlem

Vore väl helt sjukt annars, med tanke på vilken galen utvecklingstid det haft... Det är ju redan ett misslyckande, så kass grafik hade ju inte gjort det bättre direkt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bilden på Trevor i skogsdungen ser ju helt galet bra ut.

Varför minskar ni upplösningen så väldigt? Från 4K till 1600*900, ni gjorde samma sak sist när det släpptes nya screens, http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150227/sanslost-vackra-bi...

Medlem

Bara jag som är så fruktansvärt sugen på video editorn?

Medlem

Detta ser krafthungrigt ut

Medlem

ja varför skalar ni ner bilderna? vill ni spara bandbredd så länka till rockstars hemsida där dom ligger ifall ni ska göra så.. konstigt bara ju.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bilden på Trevor i skogsdungen ser ju helt galet bra ut.

Om man kollar på orginalbilden ja, Inte ens färgerna är korrekta efter komprimeringen ;).

FZ

Rockstar-orginal

Avstängd
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Bilden på Trevor i skogsdungen ser ju helt galet bra ut.

Om man kollar på orginalbilden ja, Inte ens färgerna är korrekta efter komprimeringen ;).

FZ
http://image-cache.s3-website-eu-west-1.amazonaws.com/YTo2Ont...

Rockstar-orginal
http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/...

Trevor har dödat Michael.

12
Skriv svar