Kolla in vår stream av dödsvåldsspelet Bloodborne

Robot
Kolla in vår stream av dödsvåldsspelet Bloodborne

Se reprisen av när Calle och Fredrik förnedrade sig. Inget för den kräsmagade eller rädhågsne.


Medlem
Kolla in vår stream av dödsvåldsspelet Bloodborne

Förklara gärna definitionen av ett "dödsvåldsspel" för jag våldsdör av nyfikenhet.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Förklara gärna definitionen av ett "dödsvåldsspel" för jag våldsdör av nyfikenhet.

Tror att det är sånt som dödsknarkare spelar, men jag kan ha fel.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Bennii:

Förklara gärna definitionen av ett "dödsvåldsspel" för jag våldsdör av nyfikenhet.

Tror att det är sånt som dödsknarkare spelar, men jag kan ha fel.

Japp, fett bäng ger fett med däng.

Frilansare
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Bennii:

Förklara gärna definitionen av ett "dödsvåldsspel" för jag våldsdör av nyfikenhet.

Tror att det är sånt som dödsknarkare spelar, men jag kan ha fel.

What he said!

Medlem

Aftonbladets rubriksättare som extraknäcker?

Inaktiv

Gamereactor tycker det ar styltiga animationer och hackig grafik.
Men gav det en 7 a i betyg vilket betyder lite over medelbra.

Medlem

"dödsvåldsspelet" låter mer som en beskrivning av GTA V eller liknande.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Jösses, ser riktigt svårt ut!

Medlem

Vill också spela... men komplett är sega. Förhoppningsvis får jag spelet imorgon.

Medlem

Tack för streamingen!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av magma:

Tack för streamingen!

Tack för att ni tittade!


signatur
Redaktör
Ponny

Well, det var förnedrande. Tack för hejaropen!


signatur

En Bamseponny av folket

Releasehästryttare

Suck .. alla här glömmer att vi bor i sverige och blir influerade av usa fortfarande, har laddat ner serien hem till midgård som sändes på 90 talet, och redan då visade de snoppar och rumpor på Tv. men nu måste vi göra som i usa och se till att barnen blir skyddade och inte får se nått sex eller våld .. gör mig fan lessen.

Medlem
Skrivet av jerryheed:

Aftonbladets rubriksättare som extraknäcker?

Precis vad jag tänkte med. Var redaktören på spritfest när detta skrevs?

Medlem
Skrivet av andersbrile:
Skrivet av jerryheed:

Aftonbladets rubriksättare som extraknäcker?

Precis vad jag tänkte med. Var redaktören på spritfest när detta skrevs?

Det var dom, det gick ett chockartat larm om att sidvisningarna inte var tillräckligt många så alla rasade och blev supervåldsamma av den lagliga dödsdrogen.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Förklara gärna definitionen av ett "dödsvåldsspel" för jag våldsdör av nyfikenhet.

Jag tror det är ett spel där man våldför sig på de döda! o_O

Medlem
Skrivet av Devan:

Suck .. alla här glömmer att vi bor i sverige och blir influerade av usa fortfarande, har laddat ner serien hem till midgård som sändes på 90 talet, och redan då visade de snoppar och rumpor på Tv. men nu måste vi göra som i usa och se till att barnen blir skyddade och inte får se nått sex eller våld .. gör mig fan lessen.

Vad tror du att dom gör i USA som vi också måste göra?

Medlem
Skrivet av Devan:

Suck .. alla här glömmer att vi bor i sverige och blir influerade av usa fortfarande, har laddat ner serien hem till midgård som sändes på 90 talet, och redan då visade de snoppar och rumpor på Tv. men nu måste vi göra som i usa och se till att barnen blir skyddade och inte får se nått sex eller våld .. gör mig fan lessen.

Gällande rumpor på TV så är Helena Bergström naken i nästan alla sina filmer. Och våldsamma spel säljs över disk i varenda svenska spelbutik. Exakt vad syftar du på?

Medlem
Skrivet av Devan:

Suck .. alla här glömmer att vi bor i sverige och blir influerade av usa fortfarande, har laddat ner serien hem till midgård som sändes på 90 talet, och redan då visade de snoppar och rumpor på Tv. men nu måste vi göra som i usa och se till att barnen blir skyddade och inte får se nått sex eller våld .. gör mig fan lessen.

Jag har inget att tillföra debatten men kände mig förpliktad att rätta dig. Hem till Midgård började visas så sent som 2003. Bra skit!

Skägg.
10 Chambers

Streamen finns nu att hitta på vår Youtube-kanal.


signatur
Frilansare
Skrivet av andersbrile:
Skrivet av jerryheed:

Aftonbladets rubriksättare som extraknäcker?

Precis vad jag tänkte med. Var redaktören på spritfest när detta skrevs?

Är det jag som inte ser er glimt i ögat eller ni som verkligen inte ser att rubriken är ett hån mot just sådana rubriker? Jag är i så fall flabbergasted.

Inaktiv
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av andersbrile:
Skrivet av jerryheed:

Aftonbladets rubriksättare som extraknäcker?

Precis vad jag tänkte med. Var redaktören på spritfest när detta skrevs?

Är det jag som inte ser er glimt i ögat eller ni som verkligen inte ser att rubriken är ett hån mot just sådana rubriker? Jag är i så fall flabbergasted.

Sketabra rubrik!
Vem vill inte spela dödsvåldsspel liksom.

Medlem

Jag förstod ironin i rubriken, kontrade med ytterligare lite ironi bryr mig inte om aftonbladets (läsare) rubrikhysteri, men gillade FZs egna tolkning. Precis den typ av rybrik jag förväntar mig när aftonbladets Spela recenserar Bloodborne

Medlem

480p FZ? Verkligen?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av eCore:

480p FZ? Verkligen?

Fan va skumt! Vi körde på högsta inställningen från PS4 Share, och exporterade direkt till Youtube via Twitch. Borde vara bättre kvalle. Ska försöka fixa det.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av eCore:

480p FZ? Verkligen?

Fan va skumt! Vi körde på högsta inställningen från PS4 Share, och exporterade direkt till Youtube via Twitch. Borde vara bättre kvalle. Ska försöka fixa det.

Calle fixar kvalle!

Medlem

Snubben som spelar är sjukt dålig, jag är inte grym på dark souls spel alls men asså han var så lost med allting, missade skit mycket och blev förvånad när han blev attackerad utav mobs som "gömde sig".

Fastän de varit där typ 3 gånger innan.

Tack för streamen men lite gibberfaren måste man ändå va?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av eCore:

480p FZ? Verkligen?

Fan va skumt! Vi körde på högsta inställningen från PS4 Share, och exporterade direkt till Youtube via Twitch. Borde vara bättre kvalle. Ska försöka fixa det.

Tummen upp!

1
Skriv svar