Final Fantasy XIV: Heavensward släpps i sommar

Robot
Medlem
Final Fantasy XIV: Heavensward släpps i sommar

Jag som precis (nu i helgen) kom på att jag ville fortsätta spela med min karaktär som jag lämnade på level 45. Men jag märkte att jag inte ens kunde logga in då jag inte kunde logga in med det lösenord jag har (samt jag har en ny telefon så mitt one time password-program är inte längre kvar)

Så medan jag väntar på svar från SE så skaffade jag ett nytt konto via steam (9 euro känns överkomligt) som jag spelar med tills de behagar svara.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Ser fram emot detta!

Medlem

Oj, blev nästan lite glad av denna förseningen.
Har inte spelat på över ett år pga en massa RL åtaganden men har inte kunnat få detta spelet ur tankarna...

Nu finns det lite tid att hoppa in och ta igen allt jag missat och sedan rakt in i expansionen i sommar!

Medlem

Jag ser verkligen fram emot denna expansionen och det kommer komma ett release party i Stockholm för expansionen också! Så för er som bor nära där så kom och testa på FFXIV och även träffa andra svenskar som spelar spelet!

Medlem

Så många delar och så många försök från min sida...jag kommer helt enkelt bara inte in i dessa spelen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nice med en Mac-version!

1
Skriv svar