Spela svenska racingspelet Velocity Stream

Robot
Spela svenska racingspelet Velocity Stream
Inaktiv
Spela svenska racingspelet Velocity Stream

Hmm liknar ett spel jag lirade mycket på Nintendo 64 förut. Kommer dock inte ihåg namnet!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hmm liknar ett spel jag lirade mycket på Nintendo 64 förut. Kommer dock inte ihåg namnet!

Är det Goldeneye du tänker?

k3m
Medlem
Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Hmm liknar ett spel jag lirade mycket på Nintendo 64 förut. Kommer dock inte ihåg namnet!

F-zero kanske

ELF
Medlem
Skrivet av showerguy:

Hmm liknar ett spel jag lirade mycket på Nintendo 64 förut. Kommer dock inte ihåg namnet!

I ena spelläget körde man futuristiska motorcyklar och i det andra spelläget körde man tanks av något slag på en arena.
Tänker vi på samma?
Inte F-Zero i mitt fall i alla fall.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av showerguy:

Hmm liknar ett spel jag lirade mycket på Nintendo 64 förut. Kommer dock inte ihåg namnet!

I ena spelläget körde man futuristiska motorcyklar och i det andra spelläget körde man tanks av något slag på en arena.
Tänker vi på samma?
Inte F-Zero i mitt fall i alla fall.

Kan det vara Extreme-G ni tänker på? Jag minns dock inte att där var tanks i det.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Inaktiv
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av showerguy:

Hmm liknar ett spel jag lirade mycket på Nintendo 64 förut. Kommer dock inte ihåg namnet!

F-zero kanske

Skrivet av ELF:
Skrivet av showerguy:

Hmm liknar ett spel jag lirade mycket på Nintendo 64 förut. Kommer dock inte ihåg namnet!

I ena spelläget körde man futuristiska motorcyklar och i det andra spelläget körde man tanks av något slag på en arena.
Tänker vi på samma?
Inte F-Zero i mitt fall i alla fall.

Skrivet av TryNotDo:
Skrivet av ELF:
Skrivet av showerguy:

Hmm liknar ett spel jag lirade mycket på Nintendo 64 förut. Kommer dock inte ihåg namnet!

I ena spelläget körde man futuristiska motorcyklar och i det andra spelläget körde man tanks av något slag på en arena.
Tänker vi på samma?
Inte F-Zero i mitt fall i alla fall.

Kan det vara Extreme-G ni tänker på? Jag minns dock inte att där var tanks i det.

F-Zero var det visst! Vilka minnen! Tack för hjälpen! Någon lär ju ha en kopia. Ska söka runt.

Medlem

Jag spelade detta på Comic Con.
Det var skoj!

Medlem

Det ser ju rent ut sagt förjävligt ut


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

ELF
Medlem
Skrivet av TryNotDo:
Skrivet av ELF:
Skrivet av showerguy:

Hmm liknar ett spel jag lirade mycket på Nintendo 64 förut. Kommer dock inte ihåg namnet!

I ena spelläget körde man futuristiska motorcyklar och i det andra spelläget körde man tanks av något slag på en arena.
Tänker vi på samma?
Inte F-Zero i mitt fall i alla fall.

Kan det vara Extreme-G ni tänker på? Jag minns dock inte att där var tanks i det.

Ja, det var det jag tänkte på. Extreme G 2 verkar det närmare bestämt vara. Helt underbart spel måste jag säga.
Om Velocity Stream går lite åt det hållet så kan det nog bli ett köp. Får se vad folk säger när det släppts.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Det ser ju rent ut sagt förjävligt ut

Håller med, ser riktigt jäkla trist ut.

Är tveksam till att dom gör det, men om dom lyckas sälja tre exemplar, så kan dom tre spelarna turas om att köra läggautbananrymdfarkosten.

Medlem

Sången var inte så bra, va?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Det ser ju rent ut sagt förjävligt ut

Trist att du tycker så.
Är det något specifikt du ogillar? Och framförallt, har du testat demot?


signatur

Spana in mitt fräcka racingspel, Velocity Stream:
www.cavelight.se

Medlem

Ser ut som Trackmania med andra texturer. Verkar ju inte så dumt, men samtidigt så finns ju Trackmania och det blir svårslaget.

Själv saknar jag ett nytt Rollcage. Lite vapen där spelet går i högt tempo.

1
Skriv svar