DET är det mest efterlängtade spelet i år, enligt er!

Medlem

Arg, ledsen, besviken och frustrerad. Jag kommer inte köpa ett enda spel i år. Har kört Destiny varje dag sedan release och inte tittat åt ett annat spel. Och eftersom de kommer ännu mer DLC (först mars, sedan september) så är väl chansen stor att jag kommer vara fast i det fantastiska universumet resten av året. Jag som sett fram emot Witcher och The Division. Helvete också.

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Rwaat:

Vägrar hoppa på hype tåget som vanligt. Inte sätt en ändra trailer eller liknande för bloodborne samt witcher 3, men bägge är förbeställda, och snart får man hem ett PS4:a också,

Vänta lite, du menar att du inte hoppar på hype-tåget, ändå har du förbokat spelen i fråga?! Logiken går inte ihop...

Simpelt, jag vägrar se trailers eller läsa om nyheter om spelen, för då blir man bara hypad, och sen besviken när spelet inte är som man trodde. Om man går in utan förväntningar så kan man se spelet för vad det faktiskt är. Huruvida jag förhandsbokar, eller köper spelet en vecka efter release ser jag ingen skillnad på, kostar ju samma peng.

Medlem

Är det inte planerat att Star Citizen ska komma ut I slutet av 2016? Men man kan väl längta efter det ändå antar jag

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av elPresidente:

Vilken tur att "statistiken" inte är en enda stor röra och välsorterad!

Du har en poäng där...

I see what you did there


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Rwaat:

Vägrar hoppa på hype tåget som vanligt. Inte sätt en ändra trailer eller liknande för bloodborne samt witcher 3, men bägge är förbeställda, och snart får man hem ett PS4:a också,

Vänta lite, du menar att du inte hoppar på hype-tåget, ändå har du förbokat spelen i fråga?! Logiken går inte ihop...

Simpelt, jag vägrar se trailers eller läsa om nyheter om spelen, för då blir man bara hypad, och sen besviken när spelet inte är som man trodde. Om man går in utan förväntningar så kan man se spelet för vad det faktiskt är. Huruvida jag förhandsbokar, eller köper spelet en vecka efter release ser jag ingen skillnad på, kostar ju samma peng.

Hur vet du då vad du vill ha i slutändan?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Karl Ljung:

Är det inte planerat att Star Citizen ska komma ut I slutet av 2016? Men man kan väl längta efter det ändå antar jag

Jajamen, vi längtar på! Worth waiting for

Under tiden kan vi testa nya versioner av moduler som släpps i år, t ex Arena Commander 2.0 med större skepp och multi-crews, FPS-modulen, Planetside-modulen och inte minst - första episoden av Squadron 42-kampanjen. Allt under 2015, yay!

Frilansare
Skrivet av zaxXxen:

En sorterad lista för de som önskar detta:

[info]1. The Witcher 3: Wild Hunt [fright] 17,16% 295 [/fright]
2. The Division [fright] 13,09% 225 [/fright]
3. Star Wars: Battlefront [fright] 8,55% 147 [/fright]
4. Star Citizen [fright] 6,69% 115 [/fright]
5. The Legend of Zelda: Wii U [fright] 5,18% 89 [/fright]
6. Uncharted 4: A Thief's End [fright] 5,06% 87 [/fright]
7. Något annat (berätta i kommentarerna) [fright] 3,90% 67 [/fright]
8. Bloodborne [fright] 3,66% 63 [/fright]
9. Batman: Arkham Knight [fright] 3,43% 59 [/fright]
10. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain [fright] 3,03% 52 [/fright]
11. Pillars of Eternity [fright] 3,03% 52 [/fright]
12. Mirror's Edge 2 [fright] 2,62% 45 [/fright]
13. No Man's Sky [fright] 1,98% 34 [/fright]
14. Overwatch [fright] 1,92% 33 [/fright]
15. Rainbow Six: Siege [fright] 1,80% 31 [/fright]
16. Dying Light [fright] 1,75% 30 [/fright]
17. Just Cause 3 [fright] 1,69% 29 [/fright]
18. Killing Floor 2 [fright] 1,45% 25 [/fright]
19. Everquest Next [fright] 1,05% 18 [/fright]
20. Heroes of the Storm [fright] 1,05% 18 [/fright]
21. Evolve [fright] 0,93% 16 [/fright]
22. Halo 5: Guardians [fright] 0,93% 16 [/fright]
23. Battlefield Hardline [fright] 0,87% 15 [/fright]
24. Kingdom Come: Deliverance [fright] 0,87% 15 [/fright]
25. The Order: 1886 [fright] 0,87% 15 [/fright]
26. Cities: Skylines [fright] 0,81% 14 [/fright]
27. Rollercoaster Tycoon World [fright] 0,76% 13 [/fright]
28. Gran Turismo 7 [fright] 0,70% 12 [/fright]
29. Persona 5 [fright] 0,70% 12 [/fright]
30. Rise of the Tomb Raider [fright] 0,70% 12 [/fright]
31. Total War: Attila [fright] 0,64% 11 [/fright]
32. Project Cars [fright] 0,58% 10 [/fright]
33. Mortal Kombat X [fright] 0,41% 7 [/fright]
34. Mighty No. 9 [fright] 0,29% 5 [/fright]
35. Street Fighter V [fright] 0,29% 5 [/fright]
36. Dead Island 2 [fright] 0,23% 4 [/fright]
37. Yoshi's Woolly World [fright] 0,23% 4 [/fright]
38. Quantum Break [fright] 0,17% 3 [/fright]
39. Yakuza 5 [fright] 0,17% 3 [/fright]
40. Fable Legends [fright] 0,12% 2 [/fright]
41. Firewatch [fright] 0,12% 2 [/fright]
42. Homefront: The Revolution [fright] 0,12% 2 [/fright]
43. The Witness [fright] 0,12% 2 [/fright]
44. Battleborn [fright] 0,06% 1 [/fright]
45. Broken Age: Act 2 [fright] 0,06% 1 [/fright]
46. Dead or Alive 5: Last Round [fright] 0,06% 1 [/fright]
47. Mario Maker [fright] 0,06% 1 [/fright]
48. Shadow Realms [fright] 0,06% 1 [/fright]
49. Dirty Bomb [fright] 0% 0 [/fright]
50. Star Fox: Wii U [fright] 0% 0[/fright][/info]

Tack! Du kan numera titulera dig herr redaktör'n

Medlem

Pungat ut med drygt 20.000 senaste månaderna, förberedande för spelåret 2015
En ny dator, ett PS4, ett WiiU och lite spel till alla
Kommer bli ett eremit-år! Vi ses 2016!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Rwaat:

Vägrar hoppa på hype tåget som vanligt. Inte sätt en ändra trailer eller liknande för bloodborne samt witcher 3, men bägge är förbeställda, och snart får man hem ett PS4:a också,

Vänta lite, du menar att du inte hoppar på hype-tåget, ändå har du förbokat spelen i fråga?! Logiken går inte ihop...

Simpelt, jag vägrar se trailers eller läsa om nyheter om spelen, för då blir man bara hypad, och sen besviken när spelet inte är som man trodde. Om man går in utan förväntningar så kan man se spelet för vad det faktiskt är. Huruvida jag förhandsbokar, eller köper spelet en vecka efter release ser jag ingen skillnad på, kostar ju samma peng.

Duke Nukem Forever, Diablo 3 och Aliens Colonial Marines är bra exempel på spel många inte hade köpt veckan efter men som föll för hypen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Rwaat:

Vägrar hoppa på hype tåget som vanligt. Inte sätt en ändra trailer eller liknande för bloodborne samt witcher 3, men bägge är förbeställda, och snart får man hem ett PS4:a också,

Vänta lite, du menar att du inte hoppar på hype-tåget, ändå har du förbokat spelen i fråga?! Logiken går inte ihop...

Simpelt, jag vägrar se trailers eller läsa om nyheter om spelen, för då blir man bara hypad, och sen besviken när spelet inte är som man trodde. Om man går in utan förväntningar så kan man se spelet för vad det faktiskt är. Huruvida jag förhandsbokar, eller köper spelet en vecka efter release ser jag ingen skillnad på, kostar ju samma peng.

Hur vet du då vad du vill ha i slutändan?

Tja, har man spelat Witcher 1-2 och gillat dem, så är sannolikheten hög att man kommer gilla 3an.


signatur

I drank what?

Medlem

Wow. Vilken besvikelse att folk fortfarande vågar lita på UbiSoft och deras PR-skitsnack.

Tänkte främst på att The Division fick så många röster.

Min inställning till UbiSoft-titlar numer är: Tänk inte ens på dem innan du sett/läst en recension och vänta minst en vecka efter release.

Med det sagt är det nu dags för mig att spela lite Far Cry 4, adieu!

k3m
Medlem
Skrivet av Kimpur:

Pungat ut med drygt 20.000 senaste månaderna, förberedande för spelåret 2015
En ny dator, ett PS4, ett WiiU och lite spel till alla
Kommer bli ett eremit-år! Vi ses 2016!

Grattis

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av elPresidente:

Vilken tur att "statistiken" inte är en enda stor röra och välsorterad!

Du har en poäng där...

Vilka svar var vanligast bland de som valde "Något annat"?

Och vilka spel ser du själv fram mest emot?

Och vilka spel ser jag fram mest emot? Jo, Zelda, Star Fox och Uncharted 4 får det nog bli.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Rwaat:

Vägrar hoppa på hype tåget som vanligt. Inte sätt en ändra trailer eller liknande för bloodborne samt witcher 3, men bägge är förbeställda, och snart får man hem ett PS4:a också,

Vänta lite, du menar att du inte hoppar på hype-tåget, ändå har du förbokat spelen i fråga?! Logiken går inte ihop...

Simpelt, jag vägrar se trailers eller läsa om nyheter om spelen, för då blir man bara hypad, och sen besviken när spelet inte är som man trodde. Om man går in utan förväntningar så kan man se spelet för vad det faktiskt är. Huruvida jag förhandsbokar, eller köper spelet en vecka efter release ser jag ingen skillnad på, kostar ju samma peng.

Duke Nukem Forever, Diablo 3 och Aliens Colonial Marines är bra exempel på spel många inte hade köpt veckan efter men som föll för hypen.

Och jag köpte inte ett ända av dem, för jag föll inte för hypen

Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av Karl Ljung:

Är det inte planerat att Star Citizen ska komma ut I slutet av 2016? Men man kan väl längta efter det ändå antar jag

Jajamen, vi längtar på! Worth waiting for

Under tiden kan vi testa nya versioner av moduler som släpps i år, t ex Arena Commander 2.0 med större skepp och multi-crews, FPS-modulen, Planetside-modulen och inte minst - första episoden av Squadron 42-kampanjen. Allt under 2015, yay!

hehe sant Det kommer bli mycket intressant att se hur slut produkten blir och hur mycke jag behöver lägga på en ny dator som klarar av att köra de. Men jag tror det kommer va värt det

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Kimpur:

Pungat ut med drygt 20.000 senaste månaderna, förberedande för spelåret 2015
En ny dator, ett PS4, ett WiiU och lite spel till alla
Kommer bli ett eremit-år! Vi ses 2016!

Grattis

Ja om spelen blir bra då.. Annars var det en dyr hype


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Mirage:

För långt från alla har en PS4 och därmed inte bryr sig?

Stackare

12
Skriv svar