Vilket spel ser du mest fram emot 2015?

Medlem

Hearts of Iron 4

Avstängd

GTA V PC
Star Wars: Battlefornt
The Wicther 3: Wild Hunt
Batman: Arkham Knight
Battlefield Hardline
Call of Duty 2015 (World at War II) ?

Medlem

skulle vilja säga Rainbow Six: Siege, men jag tror faktiskt inte dom kommer släppa det 2015, känns som dom har en hel del kvar att jobba på om dom ska få liv i serien igen och leverera ett riktigt next-gen spel!

Annars äre The Division som gäller, Massive är grymma utvecklare, det som får mig att känna mig skeptisk däremot är Ubisoft i baksätet.

Och hittills har jag då inte blivit imponerad alls av något av dom senaste årens spel när det kommer till "seamless mp" "co-op" och "SP+MP+Co-op+mmo".
Känns som man snör ihop allt för att det ska vara "social gaming" utan att stoppa in meningsfullt innehåll när man väl spelar med sina polare!

Medlem

Fanns ju ett gäng som jag vill ha men det jag ser fram emot mest är Star Citizen.

Närmast blir det GTA V för PC men sen ser jag fram emot dessa:
Just Cause 3
No Man's Sky
Star Fox
The Legend of Zelda
Witcher 3

Medlem

The witcher 3 får min röst.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Metal Gear Solid Phantom Pain. En av få serier på listan som levererar guld efter guld.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

The Witcher 3: wild hunt
Avslutningen på en episk berättelse, tvåan är bland det bästa jag någonsin spelat.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

GTA V till PC. Det ligger ju så nära nu, så har väl svårt att tänka längre. Hoppas att det kommer något roligt och överraskar mig under året! Spelade flera spel under 2014 som jag inte kunnat föreställa mig att jag skulle tycka var så roliga.

Medlem

Hatred ser jag fram emot också. Kommer bli ett härligt spel med massor av moralpanik i all media

http://www.youtube.com/watch?v=qV3PhvCf_Jg


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Grim Fandango,men det finns tydligen inte listat?

Medlem
Skrivet av Kimpur:

GTA V till PC!

definitivt. Bästa profilbilden dessutom


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

Vart är Half-Life 3?

Half Life 3 kommer år 2023

Medlem

H1Z1 och GTA V till PC.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Homeworld remastered!

Medlem

hmm svårt, Metal Gear Solid Phantom Pain och sen Doom 4 och Fallout 4 måste va mina spel som jag kommer längta efter.

Medlem

Det jag ser fram emot mest är att Witcher 3 släpps nån gång, inte för att jag är särskilt sugen på spelet, utan för att CD Project då kan börja prata om Cyberpunk 2077.

Det spel jag ser fram emot mest är nog Cities: Skylines. Det verkar kunna bli det första city building-spel som blir bättre än SimCity 4.

Medlem

Hotline Miami 2: Wrong Number

Medlem

1. GTA V
2. Call of Duty 2015

Hoppas dock mest på Half Life 3

FM-guru
F.d. Sisyr

Finns nästan lite väl många spel jag ser fram emot under året, men det jag ser fram emot mest är tveklöst The Witcher 3.

Medlem

Zelda till Wii U.
No Mans Sky.
Killing Floor 2.

I guess.

Medlem

The Witcher 3: Wild Hunt
Batman: Arkham Knight
The division
Star wars: Battlefront
Rise of the Tomb Raider

Medlem

Galactic Civilizations III


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Det är jämt skägg mellan Pillars of Eternity och Torment: Tides of Numenera

Medlem
Medlem

Forza 6!

Medlem
Medlem
Medlem

Hotline Miami 2.


signatur

"When there is no more room in hell, the dead will walk the earth."

12
Skriv svar