Så klarar du Destiny-raiden Crota's End helt själv

Robot
Så klarar du Destiny-raiden Crota's End helt själv
Medlem
Så klarar du Destiny-raiden Crota's End helt själv

Så, utnyttja en exploit som troligtvis kommer bli fixad eventuellt? Uppmuntras sådant, FZ?

Medlem
Skrivet av Acriax:

Så, utnyttja en exploit som troligtvis kommer bli fixad eventuellt? Uppmuntras sådant, FZ?

meh utvecklarnas fel att den finns

Medlem

Ja, man kunde ju bokstavligen gå på utsatt väg, inga kuliser direkt

Medlem

Oj vilken usel ai.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Jag testade Destiny demot här om dagen, men kunde inte fastna för det. Älskade grafiken men jag sköt och sköt fienderna, slösade bort magasin efter magasin. Till slut blev det för tröttsamt så jag sprang och slog knytnäven i ansiktet på alla så dem dog vilket gick snabbare..

Spelade bara första "intro" delen och sen någon annan planet för att få en hyperdrive eller något. Kanske inte gav spelet ett värdigt försök? :/


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Spelade bara första "intro" delen och sen någon annan planet för att få en hyperdrive eller något. Kanske inte gav spelet ett värdigt försök? :/

Jag tycker VoG-raiden är roligaste delen av spelet. Har inte kört den nya raiden på riktigt än så jag kan inte uttala mig om den. Även nightfall är kul (en väldigt svår strike där man får börja om från början om alla dör). Den ger upphov till väldigt mycket panik vilket är roligt

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Acriax:

Så, utnyttja en exploit som troligtvis kommer bli fixad eventuellt? Uppmuntras sådant, FZ?

meh utvecklarnas fel att den finns

Nej. QA-teamets fel som släpper igenom.
Inte utvecklarnas fel att den finns.

Eller kravarnas fel som fick precis vad de beställde.

Medlem

Det är väll ändå inte hela raiden? Det är väll fram till slutbossen som han/hon tar sig till helt själv?

Jag undrar hur han klarade början med att tända alla lampor?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Acriax:

Så, utnyttja en exploit som troligtvis kommer bli fixad eventuellt? Uppmuntras sådant, FZ?

meh utvecklarnas fel att den finns

Nja, som jag ser det så är det spelarnas fel som utnyttjar något som inte riktigt var menat.

Ett mer extremt exempel är väl i MMOs där vissa spelare besluter sig för att fullständigt förstöra ekonomin i spelet(oftast genom auktionshus) för något knep de hittat. Anser inte att det är utvecklarnas eller QA-teamets fel men spelarna som gör fel som utnyttjar det.

Just because you can doesn't mean you should.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Jag testade Destiny demot här om dagen, men kunde inte fastna för det. Älskade grafiken men jag sköt och sköt fienderna, slösade bort magasin efter magasin. Till slut blev det för tröttsamt så jag sprang och slog knytnäven i ansiktet på alla så dem dog vilket gick snabbare..

Spelade bara första "intro" delen och sen någon annan planet för att få en hyperdrive eller något. Kanske inte gav spelet ett värdigt försök? :/

Det är som att tröttna på World of Warcraft innan man tar sig till Goldshire och bedömma spelet där efter.

Skrivet av Luciphear:
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Acriax:

Så, utnyttja en exploit som troligtvis kommer bli fixad eventuellt? Uppmuntras sådant, FZ?

meh utvecklarnas fel att den finns

Nja, som jag ser det så är det spelarnas fel som utnyttjar något som inte riktigt var menat.

Ett mer extremt exempel är väl i MMOs där vissa spelare besluter sig för att fullständigt förstöra ekonomin i spelet(oftast genom auktionshus) för något knep de hittat. Anser inte att det är utvecklarnas eller QA-teamets fel men spelarna som gör fel som utnyttjar det.

Just because you can doesn't mean you should.

Nihilum gjorde det i WoW och försökte ta ner Lich King. Slutade med att dom förlorade world first och blev bannade i några timmar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Owe
Medlem

"Så klarar du stage 2 på Destiny-raiden Crota's End helt själv"

1
Skriv svar