Drawn to Death-utvecklarna: "Dra åt helvete"

Robot
Drawn to Death-utvecklarna: "Dra åt helvete"
Medlem
Drawn to Death-utvecklarna: "Dra åt helvete"

Vet inte vem den mannen är men i mina ögon är han dagens hjälte. Snacka om svar på tal...


signatur

Submission is for the weak

Skribent
Skrivet av Kleptomaniac:

Vet inte vem den mannen är men i mina ögon är han dagens hjälte. Snacka om svar på tal...

Han har bland annat jobbat med Twisted Metal och God of War-spelen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Haha fantastiskt ju

Medlem

Jag förväntade mig att spelet skulle ha fått utstå betydligt värre kritik för att Jaffe skulle samla och bemöta den med ett "go fuck yourself". Jag har egentligen ingenting emot att han svarar så om han vill ... men på det här? Jag vet inte. Det känns bara så menlöst. Svär åt riktiga troll i stället.

Medlem

Bra PR!
Jag blev iaf intresserad först nu


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Så David Jaffe bevisar att han är en skitstövel? Nice!

Medlem

Professionellt.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Haha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

PR verkar han ju kunna iallafall. men jag skulle aldrig vilja spela ett spel med en så pass tyken utvecklare. kommentarerna var ju bara regelrätt kritik, jag räknade med mycket värre saker än så för att få ett #gofuckyourself som svar.

Medlem
Skrivet av Ercarret:

Jag förväntade mig att spelet skulle ha fått utstå betydligt värre kritik för att Jaffe skulle samla och bemöta den med ett "go fuck yourself". Jag har egentligen ingenting emot att han svarar så om han vill ... men på det här? Jag vet inte. Det känns bara så menlöst. Svär åt riktiga troll i stället.

Skrivet av stormarn:

PR verkar han ju kunna iallafall. men jag skulle aldrig vilja spela ett spel med en så pass tyken utvecklare. kommentarerna var ju bara regelrätt kritik, jag räknade med mycket värre saker än så för att få ett #gofuckyourself som svar.

Jag håller verkligen med, tjena vad överdrivet allt detta känns - men inte från dom där "trollen".


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Videon är privat.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Videon är borta, hepp

Medlem

Kanske inte var så bra PR det där ändå?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Kanske inte var så bra PR det där ändå?

Troligen inte. Men jag fick mig ett garv iaf.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Men svara då. Varför finns inte videon kvar?

1
Skriv svar