Släppet av The Witcher 3 skjuts fram

Robot
Medlem
Släppet av The Witcher 3 skjuts fram

Helt rätt fler företag borde göra såhär istället för släpppa ett spel med extremt mycket buggar.

och låt spelarna lida i 2-3 månader utav buggar, det gör även i mina ögon att spel inte kan ha chans till goty

Medlem

Hade jag inte haft så jäkla fullt upp ändå hade jag blivit besviken, känns väl bra att de ser till att fixa buggar och sådant ordentligt, men ändå lite oroväckande när det skjuts upp så pass länge.

Medlem

Uäääääääääääääääää :'(

Medlem

Min självförvållade hype av spelet har domnat av lite, i och med uppskjutningarna, och jag tror det är bra. Förväntningarna kanske blir mer realistiska och CD Projekt får ytterligare tid att finputsa sin vision. Win-Win!

Medlem
Inaktiv

Bra, då hinner man spela GTA V för 11 och 12 gången på PC!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Bra! Hellre kvalitetssäkra än tidspressa.

Medlem

Vad skönt att se att alla kommentarer hittills är positiva och/eller förstående!

Jag tänker följa det exemplet och bara lägga till att CD Proj inte är ett lika enormt företag som t.ex. "Ubiquitous Software" och det är inte konstigt att ett så stort projekt inte är helt perfekt än. Jag vet, jag vet, de lovade att inte skjuta fram igen, men bättre det än att få ett spel som inte startar på releasedagen!

Jag tycker att spelföretag - inkl CPR - ska börja strunta i releasedatum och bara helt sonika annonsera en månad innan släppet.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Redaktör
Ponny

Ont, det gör ont...

...men blir nog bättre än bra till sist!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

VA! haha Fan vad pinsamt! Inte för att det gör mig något men för att de tidigare sagt att det omöjligt skulle försenas ytterligare. haha noobs

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20140515/det-blir-inga-fler...

Medlem

Jag misstänker att problemet är rotat i konsolernas undermåliga prestanda.

Medlem

Fast vänta för länge och vi har en ny "Duke Nukem" typ...

Medlem

Neeeej!!

Det skulle släppas lagom tills jag fyller år.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Har precis spelat igenom tvåan för andra gången (Iorveth's path den här gången) och jag måste säga att mina förväntningar f ör trean är enorma!

FM-guru
F.d. Sisyr

Fan vad skönt. Kommer jobba utomlands fram till maj, så blir skönt att han är man kommer hem istället för att gå och sukta på jobbet.

Medlem

Om Ubifail skulle göra detta så skulle deras spel KANSKE fungera vid release.

Mycket bra av CD Projekt iaf.

Medlem

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

fan va nice du blir det nog köp på relesedagen då det kanske e spelbart

Releasehästryttare

Gött mos , då hinner man lira dying light i fred

Medlem

CD Project Red och Slightly Mad Studios verkar gå i rätt spår. Fler borde göra detsamma.

Medlem

det enda positiva med det här, är att det 6 dagar innan min födelsdag.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Redaktör
Ponny
Skrivet av wrangman:

Vad skönt att se att alla kommentarer hittills är positiva och/eller förstående!

Jag tänker följa det exemplet och bara lägga till att CD Proj inte är ett lika enormt företag som t.ex. "Ubiquitous Software" och det är inte konstigt att ett så stort projekt inte är helt perfekt än. Jag vet, jag vet, de lovade att inte skjuta fram igen, men bättre det än att få ett spel som inte startar på releasedagen!

Jag tycker att spelföretag - inkl CPR - ska börja strunta i releasedatum och bara helt sonika annonsera en månad innan släppet.

"Done when it's done" är ett bra releasedatum.


signatur

En Bamseponny av folket

väntar hellre till oktober nästa år än att få ett krashande spel fullt med buggar och ramla genom marken.

Medlem

Skönt! Då får jag tid till lite fler spel.

Testpilot

CDProjekt är snart så stora så de kan göra som Rockstar eller Blizzard.

"When its done!"

Mig kvittar det , massor med godis som släpps i början på 2015 som är försenade titlar från 2014 ..

k3m
Medlem

Hoppas CPR klarar sig bra på alla sätt och vis, då det är min favoritutvecklare

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Bra att de tar tid på sig men det komiska är ju att de sa att det inte kommer bli några fler förseningar för att de hade lärt sig sedan förra gången.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Har ni källa på detta? Vet att ni har fått tips, men tycker ni borde bli bättre på att länka källor.

12
Skriv svar