GTA V – se nya vapnen yxa och railgun

Robot
GTA V – se nya vapnen yxa och railgun

Framtid och dåtid i PS4- och Xbox One-versionerna av GTA V.


Medlem
GTA V – se nya vapnen yxa och railgun

Brutalt med yxa! Väntar stora spelvåldsrubriker inom kort!!

Inaktiv

haha fyfan vad brutalt. I love it

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

Brutalt med yxa! Väntar stora spelvåldsrubriker inom kort!!

Kombinera den brutala yxan med oskyldiga katter och hundar för optimal effekt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Dem borde göra en zombie multiplayer mode på den


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Jag skrattade högt när jag såg yxan "in action".

Våldet blir mycket mer påtagligt i förstaperson

Inaktiv
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Swedenrock:

Brutalt med yxa! Väntar stora spelvåldsrubriker inom kort!!

Kombinera den brutala yxan med oskyldiga katter och hundar för optimal effekt.

Argh!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Krayze:

Dem borde göra en zombie multiplayer mode på den

Eller så kan dom vara originella och inte göra en zombie multiplayer mode

Medlem

Nää fan inget töntigt zombie mode i gta v vill man döda zombiez då kan man lira black ops 2 istället för gta v

Medlem

Nää fan inget töntigt zombie mode i gta v vill man döda zombiez då kan man lira black ops 2 istället för gta v

Medlem
Skrivet av sweden82:

Nää fan inget töntigt zombie mode i gta v vill man döda zombiez då kan man lira black ops 2 istället för gta v

För att döda människor och djur är coolt! Just saying.

Inaktiv
Skrivet av Bizzy:

Jag skrattade högt när jag såg yxan "in action".

Våldet blir mycket mer påtagligt i förstaperson

Ingen fara, det är ett spel! Jag skrattade också sönder. Kommer bli så jävla roligt.

Det är ett spel.

I Half life 1 kunde man springa runt och hugga ner professorer med kofot.

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

Brutalt med yxa! Väntar stora spelvåldsrubriker inom kort!!

Kommer säkert ett mod till pc sedan där man kan hugga av armar/ben. Där snackar vi brutalt

Medlem
Skrivet av benq123456789:
Skrivet av Swedenrock:

Brutalt med yxa! Väntar stora spelvåldsrubriker inom kort!!

Kommer säkert ett mod till pc sedan där man kan hugga av armar/ben. Där snackar vi brutalt

Soldier of Fortune?

Medlem
Medlem

Ser bra ut, men vete tusan om jag ändå inte hade lirat i 3:e person på konsol. Känns som att man inte får lika bra kolla med så låg fov och så är ju siktet för segt och vajigt för att man ska kunna lira vettigt.

Schyst dock att valet finns! Längtar till PC release, då jädrar blir det pang pang =).

Medlem

Zombie mode hör inte till ett spel som gta v vill du kötta zombies lira resident evil istället

Medlem

Det kändes lite fel att hugga ner oskyldigt folk med yxa i förstapersonsvy. Undrar hur fan det kommer kännas med Oculus Rift till PC?

Njä GTA är och kommer vara ett 3:e persons spel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Grand Theft Auto V: Undead Nightmare!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Yxa i GTA V? Nu väntar jag bara på att man kan hugga av lemmar som i Soldier of Fortune-spelen.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Det kändes lite fel att hugga ner oskyldigt folk med yxa i förstapersonsvy. Undrar hur fan det kommer kännas med Oculus Rift till PC?

Du får spela som laglydig människa (nåja) och bara ge dig på kriminella. Är ju relativt fritt : )

Medlem

Spelet var hur fridfullt, ljuvligt och trevligt ända fram till 04:34, då högg han ner en KVINNA! Det vidriga äckliga jävla svinet!

Hen yxade ner en oskyldiga kvinna! Fram tills dess var det ju bara sån där vanligt extremt våld mot bl.a. män, poliser och med skjutvapen som vi sett i över tjugo år som inte är några problem... men nu jävlar, nu gick dom över gränsen!

Eller något i den stilen.... *suck*


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Kändes lite brutalt med yxa speciellt när klillen i videon gick loss på oskyldiga.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Werzion:

Spelet var hur fridfullt, ljuvligt och trevligt ända fram till 04:34, då högg han ner en KVINNA! Det vidriga äckliga jävla svinet!

Hen yxade ner en oskyldiga kvinna! Fram tills dess var det ju bara sån där vanligt extremt våld mot bl.a. män, poliser och med skjutvapen som vi sett i över tjugo år som inte är några problem... men nu jävlar, nu gick dom över gränsen!

Eller något i den stilen.... *suck*

Skickade ett anonymt tips till Norra Brunn om dig.

Medlem

och detta får inte vi pc spelare ta del av?... det sög ju aja spelet blir nog bra i alla fall

Medlem

Ska bli skönt att köra detta med tangentbord och mus när det släpps till PC nästa år

Medlem
Skrivet av zliddret:

och detta får inte vi pc spelare ta del av?... det sög ju aja spelet blir nog bra i alla fall

Jodå, 27e Januari.

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av zliddret:

och detta får inte vi pc spelare ta del av?... det sög ju aja spelet blir nog bra i alla fall

Jodå, 27e Januari.

Ja spelet vet jag kommer till pc, du förstår jag syftade på yxa och railgun. Därav jag sa att spelet blir nog roligt i alla fall, även om jag hade velat massakrera med yxa och railgun.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av kabex:
Skrivet av zliddret:

och detta får inte vi pc spelare ta del av?... det sög ju aja spelet blir nog bra i alla fall

Jodå, 27e Januari.

Ja spelet vet jag kommer till pc, du förstår jag syftade på yxa och railgun. Därav jag sa att spelet blir nog roligt i alla fall, även om jag hade velat massakrera med yxa och railgun.

Har de sagt att yxa och railgun kommer att vara ps4/xbone exklusiva?

12
Skriv svar