Helgsnackis - vad kommer du att spela online i höst?

Medlem

Jag håller mig till Elder Scrolls Online och CS:GO på datorn, samt Assassin's Creed Unity på PS4 så länge det fungerar

Medlem

Kör lite 5-minutersrundor på Titanfall annars är det BF4 för hela slanten.

Medlem

Far Cry 4 & AC Unity

Medlem

Far Cry 4 & AC Unity

Medlem

Online? Jag förstår inte frågan.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Final Fantasy XIV:A Realm Reborn

Medlem

Blir mestadels Swtor för min del samt prova på Inquisitions multiplayer om jag lyckas slita mig ifrån singleplayer.

Medlem

Själv ska jag såga timmer och flytta jord i Life is Feudal.

Medlem

Sparkade igång min gamle shaman i wow igår så blir att fortsätta hans episka resa!

Medlem

WoW..... eller rättare sagt kön i WoW är det som spelas mest nu för tiden.

Medlem

Jag har fastnat för Survarium.

Medlem

Har blivit besviken på det mesta nytt i höst, varken civ:beyond earth eller borderlands pre-sequel var någon höjdare.

Kör vidare med War Thunder mestadels i väntan på, tja, vet inte riktigt. Pillars of Eternity kanske.

Medlem

Lite Battlefield 4 på PC, knäppa några med SRR-61 är väldigt tillfredsställande.
Sen diggar jag även slakt i Shadow of mordor på PS4 och avslappnande äventyr i Pixeljunk Shooter. Det är verkligen skönt att kunna vända sig till lite olika spel som man är sugen på just då.

Medlem
Medlem

Destiny
Titanfall
BF4


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Har helt tappat suget på singelplayer-spel, så just nu ser det ut att bara bli CS:GO när man väl bestämmer sig för att spela lite.
De flesta gångerna man sätter sig vid datorn driftar man mest iväg på internets vida vägar.

va mest world of tanks och eve online förut, dom senaste dagarna battlefield 4. ;D

Medlem
Medlem

Planetside 2, EverQuest 2 och så har jag en massa nya issues till Secret World som jag måste spela igenom. Blir nog en del Super Smash Bros också men mer lokalt multiplayer än online där.

Medlem

Lirar inte online om jag inte måste, lär väl bli The Crew i så fall, om jag nu köper det till fullpris det vill säga.

WoW är fortfarande sig för likt för att jag ska orka bry mig till den mån att jag ska betala för en expansion plus månadsavgift, får ångest bara jag ser gameplay.

Spelar igenom Dragon Age serien just nu då jag aldrig klarade det när det kom ut som förberedelse för Inquisition.

Medlem

Mest Guild wars 2.

Medlem

Höst 2015?

Nu i vintern kommer jag nog spela Little Big Planet till PS4 och självklart låta andra spelare vara med och spela.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

inget.
online spel tar onödigt mycket tid samt att man inte "kan" avsluta när man vill.
håller mig till single player spelen som man kan hålla tiden inom rimliga gränser med och kan avsluta när man vill.
blir nog nått total war spel eller om något annat bra dyker upp.

Medlem

Blir Dragon Age, får se om man börjar med wow i ett par månader så man kan köra igenom quests i nya zonerna, kommer inte orka med hardcore raidande igen.

Medlem

Widstar såklart!

Medlem

Arma 3 och alla dess game modes, samt mods ger mig allt jag behöver.

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Blir nog inte mycket onlinespel i "höst" (vintern står ju runt hörnet), kommer ha fullt upp med SP-spel.

Medlem

WoD, lvl91... brukar logga ut par timmar när jag blir ledsen pga andra "spelare" så det går sakta.


signatur

hur tjattar man

Inaktiv

Destiny (pvp+pve) och Advance Warfare.

Skriv svar