Google släpper spelbara Android-enheten Nexus Player

Robot
Google släpper spelbara Android-enheten Nexus Player

Som en Chromecast med handkontroll som du kan spela på.

#google


Medlem
Google släpper spelbara Android-enheten Nexus Player

Funderar på att koppla in en sån här i min Xbox One's HDMI in och tabba mellan Halo och Angry birds i framtiden, verkar lovande

Påminner lite om en Ouya.

Medlem

Den här och XBMC/Kodi kan bli trevligt.

Medlem

Kan bli ett köp! Finns nog en massa mobilspel som kan vara riktigt roliga med en kontroll istället för touch.

Medlem

Alltså Ouya bevisade väll att folk inte vill köra android spel på sin TV? och att marknaden är oerhört liten?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av furzinate:

Kan bli ett köp! Finns nog en massa mobilspel som kan vara riktigt roliga med en kontroll istället för touch.

The cave är awesome.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av furzinate:

Kan bli ett köp! Finns nog en massa mobilspel som kan vara riktigt roliga med en kontroll istället för touch.

Ja, typ alla spel som utspelar sig i realtid.

KoP
Medlem

Nexus 9! It's mine! Älskar min Nexus 7 så en 9 måste man ju uppgradera till. Å en Nexus player kan ju vara intressant beroende på vad den kommer kosta här.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kleptoman:

Alltså Ouya bevisade väll att folk inte vill köra android spel på sin TV? och att marknaden är oerhört liten?

Ser det mer som en mediabox som också kan köra Android-appar, däribland spel.


signatur
Medlem

Det är en besvikelse att en enhet som är gjort för mediaströmning och spel endast stödjer WiFi.

I annat fall så hade jag troligen köpt den men att försöka strömma 1080p över WiFi helt problemfritt är för riskabelt.

1
Skriv svar