Wildstar-servrarna tas ner för underhåll

Robot
Wildstar-servrarna tas ner för underhåll

Servrarna slås ihop och du kan bli utan speltid i ett dygn. Men du kompenseras.

#wildstar, #carbine


Medlem
Wildstar-servrarna tas ner för underhåll

Kommer ihåg när spelet släpptes och detta var omöjligt. Kan inte vara många som spelar nu.

Medlem

Det är betydligt färre nu än launch så det här är nåt som både behövs och välkomnas.

Medlem

Känns tyvärr som det är tre-fyra månader försent.

MEG
Medlem

Snart free to play...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Brukar testa mmo spelen efter att de gått f2p t.ex. Rift, Tera och Swtor men Wildstar är ett riktigt dåligt spel så tror nog jag skippar det när det eventuellt blir f2p.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag ångrar att jag köpte detta spel.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Jag ångrar att jag köpte detta spel.

Inte ensam om det :s


signatur

7800x3d, 7900xtx

Medlem

Då passar jag på att tipsa om The Secret World. Fruktansvärt trevligt MMORPG utan månadskostnad (du måste dock köpa spelet). Grym stämning och atmosfär, härliga quests, spännande skill-system och snygg grafik. Började lira det för lite mer än en månad sen och har blivit kär i MMORPG:n igen för första gången sen typ... The Burning Crusade.

MEG
Medlem
Skrivet av Rafner:

Då passar jag på att tipsa om The Secret World. Fruktansvärt trevligt MMORPG utan månadskostnad (du måste dock köpa spelet). Grym stämning och atmosfär, härliga quests, spännande skill-system och snygg grafik. Började lira det för lite mer än en månad sen och har blivit kär i MMORPG:n igen för första gången sen typ... The Burning Crusade.

Jag håller med till stora delar, riktigt bra stämning. Tycker dock inte om det så kallade levellösa systemet.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Snart free to play...

Nej de är inprincip "free2play" iom att man kan farma ihop sin gametime. Dessutom har Carbine sagt att de hellre skrotar spelet än free2play

Skrivet av Kleptoman:

Brukar testa mmo spelen efter att de gått f2p t.ex. Rift, Tera och Swtor men Wildstar är ett riktigt dåligt spel så tror nog jag skippar det när det eventuellt blir f2p.

Varför är det dåligt? Luktar casual, detta är ENDAST för hardcore-PvE spelare. Så förstår varför många tycker spelet är "dåligt"

Medlem
Skrivet av sunka:

Varför är det dåligt? Luktar casual, detta är ENDAST för hardcore-PvE spelare. Så förstår varför många tycker spelet är "dåligt"

Så sjukt många man hört lägga ner WS för dom tycker det är för svårt å då blir spelet enligt dom "skit spel" Ta bara posten FZ hade häromdagen om WS, jag gick ner å läste kommentarer och insåg direkt varför WS har en ganska liten spelar bas, när jag läste en kommentar av nån snubbe som slutade spela på lvl 18 för att han inte längre kunde få ihjäl mobbsen. Allt måste va lätt för att det ska va stor spelar bas tydligen.

Men vafan så länge dom håller samma standard på spelet så kommer jag spela detta spel länge!

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Brukar testa mmo spelen efter att de gått f2p t.ex. Rift, Tera och Swtor men Wildstar är ett riktigt dåligt spel så tror nog jag skippar det när det eventuellt blir f2p.

Kan vara det dummaste jag läst i hela mitt liv. Du testar mmo's när det går ftp men du tänker inte testa WS för det är dåligt spel , hur fan vet du att det är ett dåligt spel om du inte testat det? Eller är du sån där som om alla dina kompisar säger att kaviar är äckligt så tycker du med att det är äckligt utan att ha testat kaviar?

Fan tror Fragbite comunityn har tagit över FZ

MEG
Medlem
Skrivet av sunka:
Skrivet av MEG:

Snart free to play...

Nej de är inprincip "free2play" iom att man kan farma ihop sin gametime. Dessutom har Carbine sagt att de hellre skrotar spelet än free2play

Skrivet av Kleptoman:

Brukar testa mmo spelen efter att de gått f2p t.ex. Rift, Tera och Swtor men Wildstar är ett riktigt dåligt spel så tror nog jag skippar det när det eventuellt blir f2p.

Varför är det dåligt? Luktar casual, detta är ENDAST för hardcore-PvE spelare. Så förstår varför många tycker spelet är "dåligt"

Om de tror att de kan tjäna mer pengar på free to play så tror jag att de kommer att överväga detta, men vi får se vem som får rätt


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Ekkelz:
Skrivet av sunka:

Varför är det dåligt? Luktar casual, detta är ENDAST för hardcore-PvE spelare. Så förstår varför många tycker spelet är "dåligt"

Så sjukt många man hört lägga ner WS för dom tycker det är för svårt å då blir spelet enligt dom "skit spel" Ta bara posten FZ hade häromdagen om WS, jag gick ner å läste kommentarer och insåg direkt varför WS har en ganska liten spelar bas, när jag läste en kommentar av nån snubbe som slutade spela på lvl 18 för att han inte längre kunde få ihjäl mobbsen. Allt måste va lätt för att det ska va stor spelar bas tydligen.

Men vafan så länge dom håller samma standard på spelet så kommer jag spela detta spel länge!

Det var jag som skrev det, och det är inte svårt det är bara riktig dålig game design. Instanser och raider ska vara svårt och ta lång tid. Inte en groda vid lvl 18, det var lika dåligt som i början i vanilla wow.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Ekkelz:
Skrivet av sunka:

Varför är det dåligt? Luktar casual, detta är ENDAST för hardcore-PvE spelare. Så förstår varför många tycker spelet är "dåligt"

Så sjukt många man hört lägga ner WS för dom tycker det är för svårt å då blir spelet enligt dom "skit spel" Ta bara posten FZ hade häromdagen om WS, jag gick ner å läste kommentarer och insåg direkt varför WS har en ganska liten spelar bas, när jag läste en kommentar av nån snubbe som slutade spela på lvl 18 för att han inte längre kunde få ihjäl mobbsen. Allt måste va lätt för att det ska va stor spelar bas tydligen.

Men vafan så länge dom håller samma standard på spelet så kommer jag spela detta spel länge!

Det var jag som skrev det, och det är inte svårt det är bara riktig dålig game design. Instanser och raider ska vara svårt och ta lång tid. Inte en groda vid lvl 18, det var lika dåligt som i början i vanilla wow.

hahaha tack för att du stärker exakt det jag menar att folk kallar spelet dåligt för att dom själva är dåliga spelare , hur fan kan du ha problem med NÅNTING på lvl 18 så länge du inte blir gankad av en lvl 50 då kanske , sluta kalla det dålig game design när du bara är dålig

1
Skriv svar